PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda ve Yamaha neden çok tecih edilir?



Corvo
17 Ağustos 2015, 19:05
Merhabalar bu dediğim supersport için bende bir ss alıyorum eylül ayında 2. el piyasaya baktığımda Honda ile Yamahanın Kawasaki ve Suzuki den çok çok daha iyi olduğunu gördüm bunun belli bir nedeni varmı? Bana zx636 lar çok tatlı geliyor ama bende ilerde satmaya karar verdiğimde sorun yaşamamak için r6yı tercih ettim :)

Usercom
17 Ağustos 2015, 19:28
Merhabalar bu dediğim supersport için bende bir ss alıyorum eylül ayında 2. el piyasaya baktığımda Honda ile Yamahanın Kawasaki ve Suzuki den çok çok daha iyi olduğunu gördüm bunun belli bir nedeni varmı? Bana zx636 lar çok tatlı geliyor ama bende ilerde satmaya karar verdiğimde sorun yaşamamak için r6yı tercih ettim :)

kawasaki çıkışını z serisi ile yapmıştı

http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/Kawasaki_Z1B_11.jpg

o zamandan sonra cross'lara ve üst seviye ss'lere yöneldiler

suzuki deyince aklıma hayabusa geliyor -birçoğumuzun aklına da- demek ki halka daha inemediler -hayabusa ya binen ver mı? :queen:-

not:lütfen alıntılayıp "benim aklıma inazuma burgman vs geldi ezik" yazmayın :cherry:

suzuki'de kawasaki'de büyük cc motorlar üretiyor başlangıç dostu ybr gibi bir model çıkarmadılar ki milletin ayağı alışsın

Honda hem halka inebilmiş (c70 c90) hem de kalitesini koruyabilmiştir honda bununla

http://www.cleanmpg.com/photos/data/501/1949_Honda_Dream_D-Type.jpg

yamaha da halka inmiştir (ybr cbf cb ace) halen kalitelidir

yamaha da bunla başladı

http://japanesenostalgiccar.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/12/1955-Yamaha-YA-1-02.jpg

honda'da yamaha'da ilk modellerden kendilerini tanımlamışlar yarış pistinde de varız sokakta da

Corvo
17 Ağustos 2015, 19:33
kawasaki çıkışını z serisi ile yapmıştı

http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/Kawasaki_Z1B_11.jpg

o zamandan sonra cross'lara ve üst seviye ss'lere yöneldiler

suzuki deyince aklıma hayabusa geliyor -birçoğumuzun aklına da- demek ki halka daha inemediler -hayabusa ya binen ver mı? :queen:-

not:lütfen alıntılayıp "benim aklıma inazuma burgman vs geldi ezik" yazmayın :cherry:

suzuki'de kawasaki'de büyük cc motorlar üretiyor başlangıç dostu ybr gibi bir model çıkarmadılar ki milletin ayağı alışsın

Honda hem halka inebilmiş (c70 c90) hem de kalitesini koruyabilmiştir honda bununla

http://www.cleanmpg.com/photos/data/501/1949_Honda_Dream_D-Type.jpg

yamaha da halka inmiştir (ybr cbf cb ace) halen kalitelidir

yamaha da bunla başladı

http://japanesenostalgiccar.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/12/1955-Yamaha-YA-1-02.jpg

güzel bir paylasım teşekkürler:cherry: zzr serisinin hayranlığıyla geçirdim bende çocukluğumu :cherry:

anılbel
17 Ağustos 2015, 19:38
O tc piyasasinda öyle , oyle garip bir ülkeyiz ki satıcı malını satmak istemez , vergiler belini büker , bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlar seni ve tercihini küçük görür vs. vs.

Dolayisi ile 4 japon markasi da ozellikle son 10 yildir cok basarili motosikletler uretiyorlar.

2 markanin daha one cikmasinin sebebi markalarin ne idüğü belirsiz politikalari ve tüketicide oluśan algidan ibarettir .

Bune
17 Ağustos 2015, 19:41
Servis ağları yüzünden, Elini sallasan honda ve yamaha servisine çarpıyor ama kawasaki ve suzuki servisi bulmak çölde vaha gibi hele hele kawasakinin başında zmoto gibi bi bela varken bu ülkede hayranı olmadıkça kimse kawasaki almıyor. Servisi olmayan makinayı kimse almak istemiyor haliyle ikinci elini kovalayan olmuyor. Örnek olarak bu sene 14.500' den R25 aldım bakalım seneye fiyatı zamlanacak diyorlar belkide aldığımdan daha yüksek fiyata satabileceğim kim malı değer kaybetsin ister ki? Haliyle herkes değerli olana yürüyor tıpkı milletin bi zamanlar cbr serisine yürüdüğü gibi.

Mengu16
17 Ağustos 2015, 22:07
kawasaki çıkışını z serisi ile yapmıştı
Belgesel tadında cevap yazıyosun harika oluyo :)

Germ
17 Ağustos 2015, 22:22
Ya soyle bi ornekte bulunanilirim
Piyasada suan telefon diyince Akla iki Marka geliyo samsung Iphone neden herkesin elinde samsung var her butceye her kisiye uygun olmasindan mesala

< iLk@yy >
17 Ağustos 2015, 22:43
1. sebep servis ağı
2. sebep ise honda da parçanın hızlı gelmesi ve kawasakide de malzemelerin ucuz ve bazı malzemeleri bütün değil komple parçayı değilde içindekileri tek tek sipariş verebilmenle beraber ucuzluk

hondada ucuz sayılır

ama gelgör ki
honda en iyi servis iken milletin ve servislerin her parçayı acil posta hizmeti ile talep etmesinden honda tr fabrikası bu hizmeti kapattı
çünkü bu hizmet aslen sadece motorun çalışmasına ve yürümesine engel teşkil eden parçalar için uygulanması gerekirken bizler en ufak vidayı bile tr depoda yok ise yurt dışından acil sipariş ettiğimizden geçtiğimiz yıl acil posta servisini iptal ettiler artık bir parçayı gelmesi için zaman zaman 2 3 ay bile bekleyebiliyorsunuz

arkadaşın cbf 500 debriyaj tası 1.5 ayda anca geldi ki 2 ay bile denebilir benim zamanını doldurup motoru patlatmadan değiştirmek istediğim yağ pompamda keza 2 ayda anca geldi

kawasakide parçalar nispeten ucuz olabiliyor ama bu iş birazda serviste bitiyor. usta ile kanka olmuşsan işçilik ve parça ucuz ama yok değil ise o zaman maddi olarak problem 636 nazik 1000 ise gerçekten ciğerli bir makina düzgün bakıldığında honda kadar sağlamlar

yamahanın yedek parçaları en ucuzu denebilir aslında çok hor kullanılmadığı sürece pek sorun yaşatmazlar ama servis ağı soru işareti
servisten se gerçekten anlayan usta bulmak daha iyi denebilir

suzuki için fazla bir bilgim yok yorum yapmam pekte doğru olmaz bu yüzden

Usercom
17 Ağustos 2015, 22:44
Belgesel tadında cevap yazıyosun harika oluyo :)

böyle daha iyi anlatıyorum :mrgreen:

gelelim işin sosyolojik yanına

biz millet olarak sahiplenmeliyiz sahiplendiğimiz şey poqdan bir araba olsa bile onu göklere çıkarırız yeri geldiğinde

http://www.jeyyu.com/wp-content/uploads/2013/12/tofas-sahin.jpg

kawasaki ve suzuki daha az sahiplenildi ülkemizde

düşünün

peugeot 103 olarak geldi

http://www.passionmoto77.com/moto/collection/Peugeot%20103%20Orange/EPSN1381.JPG

pejo yüzüç dedik

http://www.izlevideo.net/video/fbookimage3/img-pejovemobilethastalari-610.jpg

yetmedi

leylek pejo dedik

http://s2.dmcdn.net/ApMXP/526x297-HIk.jpg

sahiplendik

jawa 250 classic olarak geldi

http://www.motosikletpazari.com/ilanResimleri/14190/2.jpg

cava ikielli dedik
http://www.motorstown.com/images/jawa-250-06.jpg

yetmedi kara cava dedik

http://www.motosikletpazari.com/ilanResimleri/2959/1.jpg

sahiplendik

mz trophy olarak geldi

http://image5.sahibinden.com/photos/06/89/98/188068998877.jpg

yetmedi

"mez" dedik

http://image5.sahibinden.com/photos/22/11/01/144221101kvy.jpg

yetmedi "domuz burun" dedik

http://onlytruecars.com/data_images/gallery/01/mz-es-250-2-trophy-sport/mz-es-250-2-trophy-sport-04.jpg

kawasaki veya suzuki'yi sahiplendik mi hayır

Türkiye'de başarının yolu sahiplenilmekten geçer biz dünyaya aile kavramını vermiş milletiz bizde kayınço vardır elti vardır görümce vardır dıdısının dıdısı bile sahiplenilir

gavur tüm baba ve annenin kardeşlerine uncle der onlar sever beğenir biz sahipleniriz

suzuki ve kawasaki sahiplenilmedi çünkü hayri emmi onları bağa giderken kullanamazdı onlar pist araçlarıydı

honda c90 getirdi sahiplenildi

yamaha ybr ile sokaklarda

suzuki hayabusa ile hayalleri süslüyor

kawasaki anca cross yarışlarında görülüyor

sonuç:kawasaki ve suzuki havada kalıyor

motorcu48
17 Ağustos 2015, 23:02
soruya cevap ikiside türkiyede kurumsallaşmıştır.en küçük yerde bile servisleri ve ikinci el piyasasına sahiplerdir ancak suzuki gibi kaliteli bir markada bile malesefki yetkili servislerini bisikletciden bozma motorcular üstlenir satış yerinde apuk sapuk motorlarla birlikte satılırsa insanların zihninde pek olumlu yerde bulunmaz

A.Türker
18 Ağustos 2015, 00:02
servis ağı.

natila
18 Ağustos 2015, 00:51
Servisleri bi dolaş anlarsın