PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Jx6f mi mt 07 mi



Sayfa : [1] 2

k_ayhn
13 Ağustos 2015, 00:15
Slm çif 1000 satıp xmax Abs aldım bunuda satıp ikiden birini almayı düşünüyorum tavsiyesini zi bekliyorum.lütfen kullanıcıları yorum yapsın.

biyeybaraküs
13 Ağustos 2015, 00:19
birinin vergisi 231 tl öbürü 591 tl

aquarist4
13 Ağustos 2015, 00:20
Şehir içinde kullanacaksan, sıkışık trafikte kalacak ve asfaltta kıvrak kullanacaksan MT-07. Yok, şehir dışına çıkıcam, rüzgarla aram iyi olsun dayak yemiyeyim, artçım rahat olsun dersen XJ6 F. Fırsat bulursan kullanıp kendin karar ver. Hayırlısı ne ise o olsun..

important22
13 Ağustos 2015, 00:22
Cb650f onarakter

Ayberk5423
13 Ağustos 2015, 00:25
Slm çif 1000 satıp xmax Abs aldım bunuda satıp ikiden birini almayı düşünüyorum tavsiyesini zi bekliyorum.lütfen kullanıcıları yorum yapsın. Merhaba şimdiden hayırlısı olur diyelim şunu belirteyim ki bu motorları kullanmadım ama fikrimi almak istersen izlediğim gördüğüm fiyat performans olarak mt 07 önde bence tip olarakda daha iyi duruyor daha az yakıyor ve daha torklu bir makina ve dahah hafif xj6 yı da çok seviyorum 4 silindirli bence gönlünden geceni al insan mutlu olduğunu kullanmalı peki senin düşüncen nedir

k_ayhn
13 Ağustos 2015, 00:41
Merhaba şimdiden hayırlısı olur diyelim şunu belirteyim ki bu motorları kullanmadım ama fikrimi almak istersen izlediğim gördüğüm fiyat performans olarak mt 07 önde bence tip olarakda daha iyi duruyor daha az yakıyor ve daha torklu bir makina ve dahah hafif xj6 yı da çok seviyorum 4 silindirli bence gönlünden geceni al insan mutlu olduğunu kullanmalı peki senin düşüncen nedir
Dört silindir istiyorum aslında ama mt 07 de beni cezbedici.

Ayberk5423
13 Ağustos 2015, 00:47
Dört silindir istiyorum aslında ama mt 07 de beni cezbedici. Peki şehir içi için mi istiyorsunuz

shruikan
13 Ağustos 2015, 04:04
Slm çif 1000 satıp xmax Abs aldım bunuda satıp ikiden birini almayı düşünüyorum tavsiyesini zi bekliyorum.lütfen kullanıcıları yorum yapsın.

Türkçe katli bu olsa gerek.

gökay77
13 Ağustos 2015, 05:42
:):):):):):)

Darkcity2000
13 Ağustos 2015, 07:16
birinin vergisi 231 tl öbürü 591 tl

Baze hayat vergilerden muaftir...

Mexico
13 Ağustos 2015, 08:08
Xmaxi yeni almıştınız, bildiğim kadarıyla bayağıda masraf yapmıştınız. Neden değiştiriyorsunuz acaba?

Shamy
13 Ağustos 2015, 08:19
Hayatında 4 silindir motoru olmamis,yada adam gibi 600cc ve uzeri tek motora binmis olan 3-5 yillik motorcularin sagdan soldan duyduklari ikinci el bilgilerle , kucucuk tecrubeleriyle yada kafalarina gore mantik yurutmeleriyle, ahkam kesmelerinden midem bulandi artik.

Bu isler, tahminle yada ikinci el bilgiyle olmaz, bir kere MT07 gibi bir ucubeyi XJ6 ile kiyaslamaniz cok yanlis.

ahmetkorkmaz
13 Ağustos 2015, 08:29
Slm çif 1000 satıp xmax Abs aldım bunuda satıp ikiden birini almayı düşünüyorum tavsiyesini zi bekliyorum.lütfen kullanıcıları yorum yapsın.

Benim tavsiyem motosikletten önce Türkçe eğitimi alın, şu kadarcık paragrafta bile dünya hata yapmışsınız.

rebel_punto
13 Ağustos 2015, 08:38
Hayatında 4 silindir motoru olmamis,yada adam gibi 600cc ve uzeri tek motora binmis olan 3-5 yillik motorcularin sagdan soldan duyduklari ikinci el bilgilerle , kucucuk tecrubeleriyle yada kafalarina gore mantik yurutmeleriyle, ahkam kesmelerinden midem bulandi artik.

Bu isler, tahminle yada ikinci el bilgiyle olmaz, bir kere MT07 gibi bir ucubeyi XJ6 ile kiyaslamaniz cok yanlis.

Xj6 cb650f ve mt07 arasında kalmış biri olarak engin tecrübelerinden yararlanmak isterim. Ti ye aldığım alay ettiğim yok. Gerçekten bu 3 motosikleti kullanmış ve evet falanca motoru al diyebilecek varsa goruslerini bekliyorum. Hayırlı günler.

Shamy
13 Ağustos 2015, 08:59
cb650 alma, 650f kullaniyorum gercekten kotu, mt07 hic viraj sevmiyor, sase cok esniyor, on suspansiyon rezalet. En kotusude cift silindir, titresimden bobrek tasi dokersin. Motosiklet 4 silindir olmalidir, yag gibi akmalidir yolda, zaten xj6 ya bir kere binsen digerlerinin lafini bile etmezsin, almisken diversion f modelini al, ciplak motosiklet eziyettir. Grenajsiz motosikletten keyif alamazsin.

Yillardir motosiklet tavsiyesi verdigim kisilerden hepsi memnun Allah razi olsun diyor. Tavsiyem genel olarak

Motosiklet sirali 4 silindir olacak, Yamaha basta, Honda son da u olmak uzere 4 japon markasindan birisi olacak, ve giydirmeli(grenajli bir model olacak)

Bu tavsiyeye uyarsan her zaman kazanirsin.

rebel_punto
13 Ağustos 2015, 09:08
cb650 alma, 650f kullaniyorum gercekten kotu, mt07 hic viraj sevmiyor, sase cok esniyor, on suspansiyon rezalet. En kotusude cift silindir, titresimden bobrek tasi dokersin. Motosiklet 4 silindir olmalidir, yag gibi akmalidir yolda, zaten xj6 ya bir kere binsen digerlerinin lafini bile etmezsin, almisken diversion f modelini al, ciplak motosiklet eziyettir. Grenajsiz motosikletten keyif alamazsin.

Yillardir motosiklet tavsiyesi verdigim kisilerden hepsi memnun Allah razi olsun diyor. Tavsiyem genel olarak

Motosiklet sirali 4 silindir olacak, Yamaha basta, Honda son da u olmak uzere 4 japon markasindan birisi olacak, ve giydirmeli(grenajli bir model olacak)

Bu tavsiyeye uyarsan her zaman kazanirsin.

peki cb650f i neden tavsiye etmezsiniz?
Beğenmediğiniz yanlarını yazar mısınız.

Shamy
13 Ağustos 2015, 09:22
Yazdim baska bir mesajimda, profilimden mesajlarima gir, cbr1000rr imin yanina ikinci motosiklet olarak 1 ay once aldim. Cbr650f konusuna gir oku

Sokollu
13 Ağustos 2015, 09:28
cb650 alma, 650f kullaniyorum gercekten kotu, mt07 hic viraj sevmiyor, sase cok esniyor, on suspansiyon rezalet. En kotusude cift silindir, titresimden bobrek tasi dokersin. Motosiklet 4 silindir olmalidir, yag gibi akmalidir yolda, zaten xj6 ya bir kere binsen digerlerinin lafini bile etmezsin, almisken diversion f modelini al, ciplak motosiklet eziyettir. Grenajsiz motosikletten keyif alamazsin.

Yillardir motosiklet tavsiyesi verdigim kisilerden hepsi memnun Allah razi olsun diyor. Tavsiyem genel olarak

Motosiklet sirali 4 silindir olacak, Yamaha basta, Honda son da u olmak uzere 4 japon markasindan birisi olacak, ve giydirmeli(grenajli bir model olacak)

Bu tavsiyeye uyarsan her zaman kazanirsin.

xj 6 diversion veya naked modelini mt-7 veya cbr650f ile kıyaslayacak kadar sürdünüz mü ? kullanıcıları çok memnun olsa da detaylı bir inceleme veya karşılaştırma yazısı yok.

Shamy
13 Ağustos 2015, 09:40
2013 model grubumdan arkadasimin xj sini kullaniyorum, motordaki yag gibi akicilik mukemmel, benim 1000rr bile oyle degil. Mt07 yi zaten gecin kiyaslanmaz bile bir 4 silindir ile, cibir650 yorumlarimi okumussunuzdur japon mali olmadigini hemen belli ediyor. Bir kere sirali 4 silindir var iken baska model dusunmeyin bile, hadi cruser olsa cift silindire lafim yok ama caddede kullanilacak bir motosiklet sirali 4 silindir olmalidir.

Wiking
13 Ağustos 2015, 09:48
Bu yazıdan sonra firmalar çift silindir üretimini gereksiz bulup durdurmuş.Kesin bilgi yayalım arkadaşlar.

HeinzBrausewetter
13 Ağustos 2015, 09:57
Shamy
cb650 alma, 650f kullaniyorum gercekten kotu, mt07 hic viraj sevmiyor, sase cok esniyor, on suspansiyon rezalet. En kotusude cift silindir, titresimden bobrek tasi dokersin. Motosiklet 4 silindir olmalidir, yag gibi akmalidir yolda, zaten xj6 ya bir kere binsen digerlerinin lafini bile etmezsin, almisken diversion f modelini al, ciplak motosiklet eziyettir. Grenajsiz motosikletten keyif alamazsin.

Yillardir motosiklet tavsiyesi verdigim kisilerden hepsi memnun Allah razi olsun diyor. Tavsiyem genel olarak

Motosiklet sirali 4 silindir olacak, Yamaha basta, Honda son da u olmak uzere 4 japon markasindan birisi olacak, ve giydirmeli(grenajli bir model olacak)

Bu tavsiyeye uyarsan her zaman kazanirsin.

Değerli forumdaşım , kendi beğenilerini neden otoriteymişsin gibi empoze etmeye çalışıyorsun?
Bende 2 zamanlı motorsiklet sürüş dinamiklerini çok seviyorum mesela onumu yazayım?


https://www.youtube.com/watch?v=uLUex1BssgY

Belki insanlar hafif motorsiklet kullanmak istiyorlar?
Belki düşük devirden itibaren tork istiyorlar?
Belki 4 silindilirli motorsiklet sesi kafalarını ütülüyor?
Belki hem yüksek performans hemde yakıt ekonomisi istiyorlar?
Belki az paraya çok motorsiklet istiyorlar?
Mt07'nin bahsettiğin sorunlarının hiç birini yaşamadım ,bence en kötü tarafı arka süspansiyonlar.
Nasıl yapalım şimdi? Sen mi doğru söylüyorsun benmi?

Selamlar
Heinz

spinachristi
13 Ağustos 2015, 10:03
bende diversion f taraftarı değilim. 4 silindir makinadan keyif almak istersen hep yüksek devirde gideceksin. ben düşük devirde tork istiyorum. şehir içinde aralara girip çıkmada sıkıntım olmasın istiyorum. r25 in 8binden sonra kopması bile rahatsız edio şuan beni. eğer istediğin karenaj ise mt07 tracer gelecek. ve bence acele etme bu makineyi bekle.

Shamy
13 Ağustos 2015, 10:12
Sayin Heinz 2 zamanli motorlarin surus dinamigini siz muhtemelen 2 zamanli motosiklet kullanmamisken ben biliyordum . 1997 yilinda 2 zamanli gilera gfr 125 imle , ozamanki adi izmir pinarbasi pisti olan yerde , levent celesun ve suleyman memnunlar 600 le donerlerken , ben balkanlardan gelen 2 zamanli 125 liklerle beraber donuyordum.

Biz bu isleri iyi biliriz, 1995 yilindada rs125 extrema sahibiydim , siz rahat olun biz biliriz.

Burada konu hafiflik, ucuzluk, hoplayip ziplama, ekonomi degil, burada konu keyf motoru elbette bir yaris supermotosu yada arazi exndurosu tek silindir olaxak bir commiter is guc motoru kucuk hacimlu tek silindir olacak.

Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir. Motor keyfi sirali 4 silindirden hatta mumkunse eski cbxler gibi sirali 6 silindirden alinir. Gerisi fasafisodur, motor degil motorcuktur onlar.

Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef.

Darkcity2000
13 Ağustos 2015, 10:13
Dikkat ettinizmi sahibinden.com da satilik 2bin 3bin km lik mt07 lerden gecilmiyor...

Shamy
13 Ağustos 2015, 10:16
bende diversion f taraftarı değilim. 4 silindir makinadan keyif almak istersen hep yüksek devirde gideceksin. ben düşük devirde tork istiyorum. şehir içinde aralara girip çıkmada sıkıntım olmasın istiyorum. r25 in 8binden sonra kopması bile rahatsız edio şuan beni. eğer istediğin karenaj ise mt07 tracer gelecek. ve bence acele etme bu makineyi bekle.

Sen zaten hic konusma R25 hayatta sahibi oldugun en buyuk motosiklet :queen: sirali 4 taraftari degilmis mis :mrgreen: kac tane 600 lul sirali 4 e bindinde dusuk devir performansi seni tatmin etmedi , komik olmayin kendinizle zorla dalga gecirtmeyin :)

HeinzBrausewetter
13 Ağustos 2015, 10:23
Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir.

Paningale ,RSV ,VFR falan hikaye diyorsun yani.:sunny:
Bu işleri çok iyi bilen biri olarak biraz iddali bir laf olmasın hocam o?


Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef.

Elektrik tahrikli motorsikletler 1-2 seneye türkiye yollarına çıkar bakalım ozaman ne diyeceksiniz.
Allah akıl fikir ve izan versin değerli forumdaşım

Selamlar
Heinz

plegus
13 Ağustos 2015, 10:26
Sayin Heinz 2 zamanli motorlarin surus dinamigini siz muhtemelen 2 zamanli motosiklet kullanmamisken ben biliyordum . 1997 yilinda 2 zamanli gilera gfr 125 imle , ozamanki adi izmir pinarbasi pisti olan yerde , levent celesun ve suleyman memnunlar 600 le donerlerken , ben balkanlardan gelen 2 zamanli 125 liklerle beraber donuyordum.

Biz bu isleri iyi biliriz, 1995 yilindada rs125 extrema sahibiydim , siz rahat olun biz biliriz.

Burada konu hafiflik, ucuzluk, hoplayip ziplama, ekonomi degil, burada konu keyf motoru elbette bir yaris supermotosu yada arazi exndurosu tek silindir olaxak bir commiter is guc motoru kucuk hacimlu tek silindir olacak.

Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir. Motor keyfi sirali 4 silindirden hatta mumkunse eski cbxler gibi sirali 6 silindirden alinir. Gerisi fasafisodur, motor degil motorcuktur onlar.

Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef.

Tayyibi dinliyormuş gibi hissettim. Sadece kendi düşüncelerini seven bir insandan (en azından bu konuda), sabit fikirli, kesin ve köşeli ifadeler. Saygısızca ve düşüncesizce bir tahlil olmuş. İnsanların beklentilerini, nelerden ne kadar zevk aldığını kimse bilemez. Caddede 4 silindirrörörörö. Yok öyle bir şey. Belki Duke 690 seviyorum ben. En altta patır patır kuvvet istiyorum. Zaten pistte değiliz nereye kopup gidicem? Görüşlerinize açı katın lütfen yoksa o tecrübeler çöp muamelesi görebilir.

Green Arrow
13 Ağustos 2015, 10:28
Dikkat ettinizmi sahibinden.com da satilik 2bin 3bin km lik mt07 lerden gecilmiyor...

MT-07 kullanıcılarının %90'ı motor sürmekten bir haber ve kısa tecrübeler sonrası düşük cc'den geçen insanlar. Motorun dinamikleri standart, ne çok iyi ne de çok kötü. Yamaha eğitimine gittiğimde motordan pek anlamayanların hepsi mt-07 alıcam dedi eğitim başında kafa bu yani. Motor kullanıcının elinde tabancaya dönüşünce ve motor çok hata kaldıran yapıya sahip olmayınca da bol bol patlamalar ve korkutmalar ortaya çıktı ve zilyon tane ilan piyasada. Benim şahsi fikrimde eğer cc yükseltirsem ya İtalyan ya da Alman motoru alırım...

spinachristi
13 Ağustos 2015, 10:41
Sen zaten hic konusma R25 hayatta sahibi oldugun en buyuk motosiklet :queen: sirali 4 taraftari degilmis mis :mrgreen: kac tane 600 lul sirali 4 e bindinde dusuk devir performansi seni tatmin etmedi , komik olmayin kendinizle zorla dalga gecirtmeyin :)

adamın canı sıkılmış kimseyi nedir kimdir ne yapar bilmeden yargılama kararı almış.canın sağolsun ama çok güldüm gerçekten.

Shamy
13 Ağustos 2015, 10:54
https://youtu.be/GJNRrACj3Bc

:queen:
https://youtu.be/GJNRrACj3Bc

TEKNECI
13 Ağustos 2015, 11:01
MT-07 kullanıcılarının %90'ı motor sürmekten bir haber ve kısa tecrübeler sonrası düşük cc'den geçen insanlar.
...

hic bir somut veriye, bilgiye dayanmayan onyargilarinla sana mutluluklar dilerim...
selametle...

Eagle7
13 Ağustos 2015, 11:03
ilginç :santa:

weatherman
13 Ağustos 2015, 11:04
Avrupa'da pek çok mecrada 2014'ün motosikleti seçilen MT-07 'ye ucube denmiş, çöp denmiş, abov...
Biz bilirizz bizzz! en iyi biz bilirizZ! bu lafları o kadar özlememişim ki...Malum şahsın beyinlerde yarattığı travmanın sonucu olsa gerek. Allah affetsin.

Kendinden başkasının görüşüne çöp, gereksiz, yanlış, saçma muamelesi yapan aslında bunu kendi kibirinden, nezaketsizliğinden ve görgüsüzlüğünden yapar. Bir söz vardır, zaman armutları olgunlaştırır insanları değil. Bakınız ne güzel sözdür bu.

4 silindir 2 silindir, otomobilde V8 e kadar türlü türlü silindir kullananlar yorum yapabilir mi peki?
XJ6 'daki süreklilik, 4 silindirli bu motorun mesela sadece 2. viteste (kalkış, 110 km sürate çıkış) tüm hayatınıza yetecek kadar yolculuk - sürat yapabilme imkanı sunması, makinenin titrememesi yağ gibi akıcılık olarak da ifade ediliyor. Tok horultusu tüm 4 silindirli makinelerde olan sesi gayet güzel geliyor.

AMA arkadaş siz bunları seviyorsunuz diye herkes motosiklet alırken sadece bu kriterlere göre mi karar verecek?

MT-07 'de kullanılan motor bloğu 2014 yılında son teknoloji ile üretilen yeni bir sistem bunu biliyorsunuz.
MT-07 dilerseniz ABS seçeneği ile geliyor, inanilmaz kötü İstanbul asfaltında yağışlı havada mesela bu önemsemediğiniz ABS'yi arayabilirsiniz, inşallah kimsenin işi düşmez.
MT-07 'de titreşimden şikayet eden bir 4 silindir de kullanmış birini görmedim, misal ben. 7000 devire kadar vites atmazsanız titrer, bu XJ6'da yok ya da daha az titrer. Bu doğru. Atın arkadaş o zaman vitesi?
MT-07 şehir içinde 180 kg ağırlığı + 4-4.5 lt/100km tüketimi ile daha hesaplı bir makinedir.
MT-07 sıfır fiyatta da XJ6'dan daha hesaplıdır.
MT-07 değişik ve güncel renk seçenekleri ile gelir, özellikle sarı ve mavi olanlar GAYET şekilli ve agresif görünen makineler. Hadi diyelim bu da subjektif bir konu. Kimine göre şekilsiz gelebilir.
MT-07 çok insanın merak ettiği ve 4 silindir öncesi kullanmak istediği, dolayısıyla piyasası daha hızlı olan bir modeldir.
MT-07 2 silindir makineler içinde en güçlüsü, sınıfının en seri makinesidir. 2 silindir olduğu için küçümsenecek bir gücü yok hatta motosiklet hakimiyeti konusunda artık biraz profesyonelleşmiş kişiler için harika bir oyuncaktır. MT-07 yanlaması diye tabir yerleşiyor literatüre.

Benim aklıma gelenler bunlar arkadaş

(bu arada başlıkta yazılan mesajların çoğu klavyeye oturmak sureti ile totoyla yazılmış sanırım, Türkçeyi bırakın nece olduğu anlaşılmıyor)

screamaykut
13 Ağustos 2015, 11:04
XJ6 TABIKIDE MT GUZEL MOTOR AMA ARTCI ICIN INANILMAZ BI EZIYET

Shamy
13 Ağustos 2015, 11:04
Bencede MT07 kullanicilarinin %90 i olmasada yarisindan fazlasi aynen arrow arkadasimizin tabir ettigi türden kullanicilar.

Sokollu
13 Ağustos 2015, 11:10
hic bir somut veriye, bilgiye dayanmayan onyargilarinla sana mutluluklar dilerim...
selametle...

Hocam tamam arkadaş büyük oran vermiş ama gidip istitastik araştırma yapmasa da durum böyle. Sıfır alınıp 2-3 bin TL aksesuarla 18bin TL'ye satılan Mt-7'leri görünce kahroluyorum param yok diye :)

Alıp bacağım kadar cam taktıran adamlar var. İhtiyaç belirleyip motosiklet almaktan ziyade, "parasına göre çok motor veriyorlar mt7 öyle" lafı o kadar sık duyuldu ki . Ninja300 ve duke 390'ı 20bine satın almak yerine alternatif olarak gözüktüğü için, çok dengesiz damgası yiyor eli gaz koluna alışmamış adamlar tarafından.

Green Arrow
13 Ağustos 2015, 11:16
hic bir somut veriye, bilgiye dayanmayan onyargilarinla sana mutluluklar dilerim...
selametle...

Somut veriyi söyleyim hocam sana. Yüksek cc olarak satın alınabilen en uygun ve en kaliteli motor olduğu için ciddi bir talep gördü motor. Ülkenin kullanıcı kitlesi zaten ehliyet ve eğitimden bir haber. Benim bahsettiğim olay gayet mantıklı. Gidin Yamaha bayilerine ve eğitim hizmeti veren kuruma da sorun aynısını söylerler...

Bune
13 Ağustos 2015, 11:17
Sayin Heinz 2 zamanli motorlarin surus dinamigini siz muhtemelen 2 zamanli motosiklet kullanmamisken ben biliyordum . 1997 yilinda 2 zamanli gilera gfr 125 imle , ozamanki adi izmir pinarbasi pisti olan yerde , levent celesun ve suleyman memnunlar 600 le donerlerken , ben balkanlardan gelen 2 zamanli 125 liklerle beraber donuyordum.

Biz bu isleri iyi biliriz, 1995 yilindada rs125 extrema sahibiydim , siz rahat olun biz biliriz.

Burada konu hafiflik, ucuzluk, hoplayip ziplama, ekonomi degil, burada konu keyf motoru elbette bir yaris supermotosu yada arazi exndurosu tek silindir olaxak bir commiter is guc motoru kucuk hacimlu tek silindir olacak.

Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir. Motor keyfi sirali 4 silindirden hatta mumkunse eski cbxler gibi sirali 6 silindirden alinir. Gerisi fasafisodur, motor degil motorcuktur onlar.

Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef.


İki sayfa boyunca tüm yazdıklarınızı okudum "adam haklı mı acaba?" diye düşünürken bu talihsiz açıklamanızı gördüm ve o iki sayfa boyunca yazdıklarınızın hepsi çöp oldu gözümde. Saygılar. :king:

YouSuffer
13 Ağustos 2015, 11:35
Haftaya xj6 alıcak biri olarak tabikide xj6, mt felan takılmayın öyle şeylere

k_ayhn
13 Ağustos 2015, 11:54
Peki şehir içi için mi istiyorsunuz[/QUOT
Evet sürekli şehir içi kullanıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

[QUOTE=shruikan;3698566]Türkçe katli bu olsa gerek.
Sizin gibiler ayar oluyorum.ben bu kadar yazıyorum seni rahatsız ediyorsa okuma cevap yazma.bilgi alıp vermek için kullandığımız bir site sanki türkçe yarışmasına girmez artış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------


Xmaxi yeni almıştınız, bildiğim kadarıyla bayağıda masraf yapmıştınız. Neden değiştiriyorsunuz acaba?
Evet yeni aldım 800 km'de 50 km yaptım çok hola tıp zıplatın. Bacakları motoru tutmaya alışmış kendimi hiç güvende hissetmiyorum.2 silindirle dört silindir tabiki kıyaslanmaz ama 2 silindirsende mutlu olabilirim diye kullanan arkadaşlardan bilgi almak istedim.ilgili arkadaşlara Teşekkürler gönlüme jx6 f geciyor

Darkfriairs
13 Ağustos 2015, 12:00
k_ayhn babacım ortalığı toz duman ettin. Bir soru ile. İkisini de test et. birinden birini seç. Ayrıca başlıkta beni etkileyen en önemli unsur bir çok değişik marka tavsiyesi olmaması. Sevindim bu duruma.

Thracian
13 Ağustos 2015, 12:10
cb650 alma, 650f kullaniyorum gercekten kotu, mt07 hic viraj sevmiyor, sase cok esniyor, on suspansiyon rezalet. En kotusude cift silindir, titresimden bobrek tasi dokersin. Motosiklet 4 silindir olmalidir, yag gibi akmalidir yolda, zaten xj6 ya bir kere binsen digerlerinin lafini bile etmezsin, almisken diversion f modelini al, ciplak motosiklet eziyettir. Grenajsiz motosikletten keyif alamazsin.

Yillardir motosiklet tavsiyesi verdigim kisilerden hepsi memnun Allah razi olsun diyor. Tavsiyem genel olarak

Motosiklet sirali 4 silindir olacak, Yamaha basta, Honda son da u olmak uzere 4 japon markasindan birisi olacak, ve giydirmeli(grenajli bir model olacak)

Bu tavsiyeye uyarsan her zaman kazanirsin.

Hemen şimdi Ducati'ye telefon ediyorum fabrikayı kapatsınlar olurmu öyle ürettikleri her motosiklete çift silindiri sokuşturmuşlar.Hem Japon değil İtalyan hem de çift silindir.Terbiyesizlik resmen.:)

Not:Dostum söylediklerinin bazılarına katılıyorum ama her motosiklet 4 silindir ve grenajlı olsa cidden sıkıcı olurdu.Kimisi naked hastası,kimisi cruiser hastası kimisi ciddi şekilde çift silindir hastası hatta MV Agusta'nın 3 silindirli motorları çoğu aynı sınıftaki motora nal toplatır.Biraz renkler ve zevkler durumu.Bu iki motosikletten hangisi seçersin diye sorarsan bende XJ6 derim.Ama kişisel zevk ve tercihini sanki mutlak bir gerçekmiş gibi empoze etmek yazdıklarınızı okuyan insanların kafasını karıştırabilir.

shruikan
13 Ağustos 2015, 12:36
Sayin Heinz 2 zamanli motorlarin surus dinamigini siz muhtemelen 2 zamanli motosiklet kullanmamisken ben biliyordum . 1997 yilinda 2 zamanli gilera gfr 125 imle , ozamanki adi izmir pinarbasi pisti olan yerde , levent celesun ve suleyman memnunlar 600 le donerlerken , ben balkanlardan gelen 2 zamanli 125 liklerle beraber donuyordum.

Biz bu isleri iyi biliriz, 1995 yilindada rs125 extrema sahibiydim , siz rahat olun biz biliriz.

Burada konu hafiflik, ucuzluk, hoplayip ziplama, ekonomi degil, burada konu keyf motoru elbette bir yaris supermotosu yada arazi exndurosu tek silindir olaxak bir commiter is guc motoru kucuk hacimlu tek silindir olacak.

Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir. Motor keyfi sirali 4 silindirden hatta mumkunse eski cbxler gibi sirali 6 silindirden alinir. Gerisi fasafisodur, motor degil motorcuktur onlar.

Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef.

Vay arkadaş! Amma da çok biliyormuşsun sen yahu! Hadi benim için bir de uğurlu sayı seçiver.

Green Arrow
13 Ağustos 2015, 12:44
Hocam tamam arkadaş büyük oran vermiş ama gidip istitastik araştırma yapmasa da durum böyle. Sıfır alınıp 2-3 bin TL aksesuarla 18bin TL'ye satılan Mt-7'leri görünce kahroluyorum param yok diye :)

Alıp bacağım kadar cam taktıran adamlar var. İhtiyaç belirleyip motosiklet almaktan ziyade, "parasına göre çok motor veriyorlar mt7 öyle" lafı o kadar sık duyuldu ki . Ninja300 ve duke 390'ı 20bine satın almak yerine alternatif olarak gözüktüğü için, çok dengesiz damgası yiyor eli gaz koluna alışmamış adamlar tarafından.

Hocam mesajını yeni gördüm. Oran büyük falan değil. Yeni MT serisinden önce Yamaha önceki senelerde kaç adet 600cc ve üzeri motor satmış, şimdi ne kadar satıyor hesabına bakılsın ben eminim oranımın doğru çıkacağına. Motorun karakterini ve yapısını bilerek yüksek cc kullanan kullanıcı sayısı çok düşük. A markası veya B markası yok. Motor uygun fiyatlı çıktı, fiyatına göre çok şey vaad ediyor.

A.Volkan
13 Ağustos 2015, 13:00
Yiğidi öldürün ama hakkını yemeyin!Bencede xj6 :cat:

k_ayhn
13 Ağustos 2015, 13:06
k_ayhn babacım ortalığı toz duman ettin. Bir soru ile. İkisini de test et. birinden birini seç. Ayrıca başlıkta beni etkileyen en önemli unsur bir çok değişik marka tavsiyesi olmaması. Sevindim bu duruma.

Çevremde tanıdığım başka büyük cc kullanan yok malesef.burdan bilgi alayım dedim ortalık biraz karıştı :)

aquarist4
13 Ağustos 2015, 13:09
Hayatında 4 silindir motoru olmamis,yada adam gibi 600cc ve uzeri tek motora binmis olan 3-5 yillik motorcularin sagdan soldan duyduklari ikinci el bilgilerle , kucucuk tecrubeleriyle yada kafalarina gore mantik yurutmeleriyle, ahkam kesmelerinden midem bulandi artik.

Bu isler, tahminle yada ikinci el bilgiyle olmaz, bir kere MT07 gibi bir ucubeyi XJ6 ile kiyaslamaniz cok yanlis.

Bu tamamiyle beklentinize bağlı. Ben XJ6 Diversion 4 silindir makineyi satıp MT-07'yi (UCUBE'Yİ) aldım ve çok memnunum. Tamamen göreceli..

k_ayhn
13 Ağustos 2015, 13:17
Bu tamamiyle beklentinize bağlı. Ben XJ6 Diversion 4 silindir makineyi satıp MT-07'yi (UCUBE'Yİ) aldım ve çok memnunum. Tamamen göreceli..
Hocam ikisini kullanmış birisi olarak artıları ve eskileri yazarmısın

rebel_punto
13 Ağustos 2015, 14:18
Hocam ikisini kullanmış birisi olarak artıları ve eskileri yazarmısın

+1 :cat: .

aquarist4
13 Ağustos 2015, 14:58
Dikkat ettinizmi sahibinden.com da satilik 2bin 3bin km lik mt07 lerden gecilmiyor...

Haklısınız. Onlar genelde her yeni çıkan makineye saldıran, tam olarak tarzını ve ne istediğini bilmeyen arkadaşlarımızın ilanları. Benim ki de daha yeni 2000'e geldi ve Allah sattırmasın diyorum. Ben ince eleyip tarzım olan makineyi 2. denemede buldum :)