Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Jx6f mi mt 07 mi



Sayfa : 1 [2]

Lightning
13 Ağustos 2015, 15:01
Sayin Heinz 2 zamanli motorlarin surus dinamigini siz muhtemelen 2 zamanli motosiklet kullanmamisken ben biliyordum . 1997 yilinda 2 zamanli gilera gfr 125 imle , ozamanki adi izmir pinarbasi pisti olan yerde , levent celesun ve suleyman memnunlar 600 le donerlerken , ben balkanlardan gelen 2 zamanli 125 liklerle beraber donuyordum.

Biz bu isleri iyi biliriz, 1995 yilindada rs125 extrema sahibiydim , siz rahat olun biz biliriz.

Burada konu hafiflik, ucuzluk, hoplayip ziplama, ekonomi degil, burada konu keyf motoru elbette bir yaris supermotosu yada arazi exndurosu tek silindir olaxak bir commiter is guc motoru kucuk hacimlu tek silindir olacak.

Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir. Motor keyfi sirali 4 silindirden hatta mumkunse eski cbxler gibi sirali 6 silindirden alinir. Gerisi fasafisodur, motor degil motorcuktur onlar.

Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef.

O zaman 250'liğe tasarruf için binen, hafif olduğu için binen, az yaktığı için binen kişilerin hiç biri motorcu değil, Tüh o kadar da motorcuyuz diye geçiniyorduk. zaten sizin yüzünüzden millet 600'lükle başlaşam olur mu 1000'likle başlasam olur mu diyor.

Motorcu değilmişiz hadi dağılalım.

sailor33
13 Ağustos 2015, 15:18
Hayabusa kullanıcıları topiğine gidiyorum. :queen: :pl: Aşağısı kurtarmaz artık :pl:

aquarist4
13 Ağustos 2015, 15:38
Hocam ikisini kullanmış birisi olarak artıları ve eskileri yazarmısın

Zaten ilk cevaplarda da yazdım, eski forum katılımlarında da bulabilirsin. XJ6N - XJ6S - XJ6F 200 kgr. üstü ağırlıkları olan makinenin giysisi değişik versiyonlarıdır. Bir SS performansında (sadece son hızı düşük, üstünde R6 bloğu kullanılıyor, aktarıcılar farklı), hem kullanıcı hem de artçı için bir touring rahatlığında fakat tarzına göre şehir içi kullanım için ağır bir makinedir. Caddeden sokak girişlerinde, keskin dönüşlerde ağırlık merkezi farkı sebebiyle bende hep ürkme hissi uyandırdı. Uzun yolda çok keyifli makine. 10 günlük Fazer 8 tecrübemden sonra Diversion'ı Çanakkale'den satın alıp 5 saat boyunca bir kere yağmurluk giymek bir kere de benzin almak dışında totomu koltuktan hiç kaldırmadan İzmir'e geldim, bu ne kadar rahat olduğunu size anlatır. Şimdi gelelim MT-07'ye.. İzmot'tan satın alıp üstüne binmeden önce bir kere başka bir MT-07 üstüne oturmuş, ağırlık ve dengesine bakmış fakat emanet makina olduğu için kullanmamıştım. İzmot'tan alıp marş yapıp hareket ettiğimde sanki XJ6 sonrası mobilete binmiş gibi hissettim kendimi. Omuzlarımla ellerimin mesafesi, ön kısmın göğsüme olan yakınlığı, 169 kgr. kuru ağırlığı ile (ABS'siz) XJ6'dan çok farklıydı. Hafifliği ile tüm korkumu alıp götürdü. Gaz kolunda XJ6'dan sonra hiç zorlanmadım ama gaz açtığımda yarattığı vibrasyon beni güldürmedi desem yalan olur, makine kudurduğu zaman dikkatli olmak gerekir zira rüzgardan motordan arkaya doğru savruluyorsunuz.. Hem sürat yapayım, hem rahat, konforlu olsun derseniz MT-07 size göre değil çünkü sizi rüzgara dövdürüyor. Ben şehir dışında çok süratli kullanmayıp şehir içinde devirli kullanıp tabiri caizse yardıra yardıra gitmeyi sevdiğim için MT-07'yi de çok sevdim. Benim izlenimlerim bunlar. Bir de unutmadan ekleyeyim, sanki MT-07 tek kişi için hazırlanmış bir makine ki hem artçı koltuğu pek rahat değil hem de artçı için tutamaç yok. Bütün bunları değerlendirerek satın aldığım için dezavantajları benim yüzümü güldürüyor. Bunu satsam ne mi alırım? Motor alırsam gene bir MT-07 alırım. (MT-09 veya tracer bana fazla gelir, gerek de yok.)

mehmetenis
13 Ağustos 2015, 15:40
Ayhan ,Ben xj6 s kullandım çok memnundum gönül rahatlığıyla xj6 alabilrsin.

VESPERA
13 Ağustos 2015, 15:48
Shamy, muhtemelen yaşın baya büyük ondan bu saçmalıklarını yaşlılığına veriyorum. Cehaletin paçalarından akıyor zira. Daha fazla yaşından dolayı bişey söylemeyeceğim. AEA'nın incelemesini gelmiş burda anlatıyorsun yok süspansiyon berbat yok virajları kötü.

Bir kere MT-07 ile xj6-f i değerlendiren zihniyet gitsin ot toplasın bence, daha fazla işe yarar. Birisi sport touring diğeri naked. Bambaşka tarzlar, başmbaşka kültürler, bambaşka keyifler bambaşka amaçlar güdüyor. Daha bunu anlayamamışsınız.

Bari MT-07 ile XJ6-N i kapıştırında bişeye benzesin.

Pisman
13 Ağustos 2015, 16:13
cbf 1000 den geçiyorsunuz, bir yolunu bulup kullanmadan, denemeden almayın derim ben

TEKNECI
13 Ağustos 2015, 16:38
Shamy, muhtemelen yaşın baya büyük ondan bu saçmalıklarını yaşlılığına veriyorum. ....
puhhhaaaaaa...
adama bunadin diyon yani :)))

Shamy
13 Ağustos 2015, 16:40
Mt07 motocage de saseye ek bir baglanti atmislar inceledim, bunun muhakkak faydasi olacaktir. Ustune birde hyperpro suspansiyon kiti takilirsa on yay ve yag, arka şok daha guvenli olur. Gerci xj6 da da on yay kitine kesin ihtiyac var, ayni sey performans kullanmayi seviyorsaniz cbr650 icinde gecerli. Bu sinif motorlar malesef ucuz ve zayif suspansiyon ile geliyorlar, ayrica xj6 nin on freni icinde hafif bir oynama yapmak lazim celik fren hortumu ve adam gibi sinter metal balata takimi gibi. Kivraklik konusunda bilmeyen arkadaslar yorum yapmasin xj6 nin kivrakligi mt07 kadar iyidir kolay yonlenir. Ben altimdaki cbr650f i bile sanki bir Ybr kullaniyormus gibi kolayca savurabiliyorum sıkısık trafikte ve dar alanlarda.

Benim kisisel tercihim kesinlikle xj6 olur. 4 silindirin keyfini hicbirsey vermez cunku motosiklette.

Ayberk5423
13 Ağustos 2015, 18:45
Sayin Heinz 2 zamanli motorlarin surus dinamigini siz muhtemelen 2 zamanli motosiklet kullanmamisken ben biliyordum . 1997 yilinda 2 zamanli gilera gfr 125 imle , ozamanki adi izmir pinarbasi pisti olan yerde , levent celesun ve suleyman memnunlar 600 le donerlerken , ben balkanlardan gelen 2 zamanli 125 liklerle beraber donuyordum.

Biz bu isleri iyi biliriz, 1995 yilindada rs125 extrema sahibiydim , siz rahat olun biz biliriz.

Burada konu hafiflik, ucuzluk, hoplayip ziplama, ekonomi degil, burada konu keyf motoru elbette bir yaris supermotosu yada arazi exndurosu tek silindir olaxak bir commiter is guc motoru kucuk hacimlu tek silindir olacak.

Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir. Motor keyfi sirali 4 silindirden hatta mumkunse eski cbxler gibi sirali 6 silindirden alinir. Gerisi fasafisodur, motor degil motorcuktur onlar.

Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef. Merhaba öncelikle dediklerinize sonuna kadar saygı duyuyorum belki çok tecrübenizde var ama son dediklerinize katılmıyorum bir motora motor dememiz icin illaha bu özelliklere sahip olmak zorunda değil diye düşünüyorum biraz zeck meselesi aslında motordan ne beklediğimiz önemli teşekkürler iyi günler

Darkcity2000
13 Ağustos 2015, 20:36
bugun ybr 125 ile rusyayi gezen oradan japonyaya gitmeye calisan "ikiteke" hepimizden daha motorcudur.

shruikan
13 Ağustos 2015, 21:37
Zengin veletlerde sıkça rastlanır, peder çocuğun altına aventador alır, panigale alır, çocuk da kendini schumacher sanır, rossi sanır: "ben oldum yeaaa!" havalarında olur ya, bu 4 silindirci abi de öyle.

Sanki herkes burjuva amk. memleketinde. 4 silindir motor kaç para? Vergisi kaç para? Bakımı, yakıtı kaç para?

Parası var diye her zevki kendine, kendi gibi para akıtabilene hak görenler kadar saçma bi oluşum daha olamaz.

Bunlar işte 100km'de 15-20 litre benzin yakan chicken-strip'li motorlarıyla, kırmızı ışıkta ve/veya sokakta bi el debriyajda diğer el gazın dibini görmüş bi şekilde gezerler. 200 metrelik yolda kendi iç sesiyle yarışır...

Tuhaf.

yusufozugenc
13 Ağustos 2015, 21:40
Hayatında 4 silindir motoru olmamis,yada adam gibi 600cc ve uzeri tek motora binmis olan 3-5 yillik motorcularin sagdan soldan duyduklari ikinci el bilgilerle , kucucuk tecrubeleriyle yada kafalarina gore mantik yurutmeleriyle, ahkam kesmelerinden midem bulandi artik.

Bu isler, tahminle yada ikinci el bilgiyle olmaz, bir kere MT07 gibi bir ucubeyi XJ6 ile kiyaslamaniz cok yanlis.

Ucube sensin zındık. xj6'nın kuyruğunu gördün mü sen iveco kamyon gibi.

k_ayhn
13 Ağustos 2015, 22:02
Zaten ilk cevaplarda da yazdım, eski forum katılımlarında da bulabilirsin. XJ6N - XJ6S - XJ6F 200 kgr. üstü ağırlıkları olan makinenin giysisi değişik versiyonlarıdır. Bir SS performansında (sadece son hızı düşük, üstünde R6 bloğu kullanılıyor, aktarıcılar farklı), hem kullanıcı hem de artçı için bir touring rahatlığında fakat tarzına göre şehir içi kullanım için ağır bir makinedir. Caddeden sokak girişlerinde, keskin dönüşlerde ağırlık merkezi farkı sebebiyle bende hep ürkme hissi uyandırdı. Uzun yolda çok keyifli makine. 10 günlük Fazer 8 tecrübemden sonra Diversion'ı Çanakkale'den satın alıp 5 saat boyunca bir kere yağmurluk giymek bir kere de benzin almak dışında totomu koltuktan hiç kaldırmadan İzmir'e geldim, bu ne kadar rahat olduğunu size anlatır. Şimdi gelelim MT-07'ye.. İzmot'tan satın alıp üstüne binmeden önce bir kere başka bir MT-07 üstüne oturmuş, ağırlık ve dengesine bakmış fakat emanet makina olduğu için kullanmamıştım. İzmot'tan alıp marş yapıp hareket ettiğimde sanki XJ6 sonrası mobilete binmiş gibi hissettim kendimi. Omuzlarımla ellerimin mesafesi, ön kısmın göğsüme olan yakınlığı, 169 kgr. kuru ağırlığı ile (ABS'siz) XJ6'dan çok farklıydı. Hafifliği ile tüm korkumu alıp götürdü. Gaz kolunda XJ6'dan sonra hiç zorlanmadım ama gaz açtığımda yarattığı vibrasyon beni güldürmedi desem yalan olur, makine kudurduğu zaman dikkatli olmak gerekir zira rüzgardan motordan arkaya doğru savruluyorsunuz.. Hem sürat yapayım, hem rahat, konforlu olsun derseniz MT-07 size göre değil çünkü sizi rüzgara dövdürüyor. Ben şehir dışında çok süratli kullanmayıp şehir içinde devirli kullanıp tabiri caizse yardıra yardıra gitmeyi sevdiğim için MT-07'yi de çok sevdim. Benim izlenimlerim bunlar. Bir de unutmadan ekleyeyim, sanki MT-07 tek kişi için hazırlanmış bir makine ki hem artçı koltuğu pek rahat değil hem de artçı için tutamaç yok. Bütün bunları değerlendirerek satın aldığım için dezavantajları benim yüzümü güldürüyor. Bunu satsam ne mi alırım? Motor alırsam gene bir MT-07 alırım. (MT-09 veya tracer bana fazla gelir, gerek de yok.)

Ben ağır motora alışık zaten hafif olunca düşüyorum gibi geliyor.teşekkürler

aquarist4
13 Ağustos 2015, 22:09
Mt07 motocage de saseye ek bir baglanti atmislar inceledim, bunun muhakkak faydasi olacaktir. Ustune birde hyperpro suspansiyon kiti takilirsa on yay ve yag, arka şok daha guvenli olur. Gerci xj6 da da on yay kitine kesin ihtiyac var, ayni sey performans kullanmayi seviyorsaniz cbr650 icinde gecerli. Bu sinif motorlar malesef ucuz ve zayif suspansiyon ile geliyorlar, ayrica xj6 nin on freni icinde hafif bir oynama yapmak lazim celik fren hortumu ve adam gibi sinter metal balata takimi gibi. Kivraklik konusunda bilmeyen arkadaslar yorum yapmasin xj6 nin kivrakligi mt07 kadar iyidir kolay yonlenir. Ben altimdaki cbr650f i bile sanki bir Ybr kullaniyormus gibi kolayca savurabiliyorum sıkısık trafikte ve dar alanlarda.

Benim kisisel tercihim kesinlikle xj6 olur. 4 silindirin keyfini hicbirsey vermez cunku motosiklette.

Dostum ben XJ6 S'i sattım ve MT-07'yi aldım. Hangisinin daha kıvrak, hangisinin şehir içinde avantajlı olduğunu benden iyi mi bileceksin. Ben de severek satın aldım ama ömür boyu sürecek bir beraberlik olamazdı bu. Kimi 4 silindir sever kimi 2 kimi tek. Kimi sarışın, kimi kumral, kimi esmer... Tek bir fikri paylaşıyoruz ki o da arkadaşın denemeden almaması..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------


Ucube sensin zındık. xj6'nın kuyruğunu gördün mü sen iveco kamyon gibi.

Yok yahu. O kadar da değil. Güzel motordur. Ama dediğim gibi herkesin tarzı ayrıdır. Benim ilk motorumdu ve güzeldi de..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------


Ucube sensin zındık. xj6'nın kuyruğunu gördün mü sen iveco kamyon gibi.

Yok yahu. O kadar da değil. Güzel motordur. Ama dediğim gibi herkesin tarzı ayrıdır. Benim ilk motorumdu ve güzeldi de..

k_ayhn
13 Ağustos 2015, 22:15
Bazı arkadaşlar bu iki motosiklet karşılaştığımız düşünüyorlar mevzu öle değil aslında.bana görede motosiklet 4 silindirli olması lazım ama mt 07 ile'de yapabilirmiyim. .direk kullanıcıların fikrini almak istiyorum.cbf1000 den önce az yaksın büyük cc olsun dedim.nc700aldım ve iki ay sonra sattım böle bir duruma tekrar düşmemek için fikirlerinizi alıyorum.

aquarist4
13 Ağustos 2015, 22:22
Zengin veletlerde sıkça rastlanır, peder çocuğun altına aventador alır, panigale alır, çocuk da kendini schumacher sanır, rossi sanır: "ben oldum yeaaa!" havalarında olur ya, bu 4 silindirci abi de öyle.

Sanki herkes burjuva amk. memleketinde. 4 silindir motor kaç para? Vergisi kaç para? Bakımı, yakıtı kaç para?

Parası var diye her zevki kendine, kendi gibi para akıtabilene hak görenler kadar saçma bi oluşum daha olamaz.

Bunlar işte 100km'de 15-20 litre benzin yakan chicken-strip'li motorlarıyla, kırmızı ışıkta ve/veya sokakta bi el debriyajda diğer el gazın dibini görmüş bi şekilde gezerler. 200 metrelik yolda kendi iç sesiyle yarışır...

Tuhaf.

XJ6'lar 23 civarı bir başlangıç fiyatına sahipti yanlış hatırlamıyorsam. Fakat vergi konusunda eksik bir bilgin var. XJ6 4 silindir olmasına rağmen 600 cc olduğu için bir alt dilimden vergilendiriliyor. MT-07 ise çift silindir olmasına rağmen 689 cc olduğu için vergide XJ6'nın üstünde maalesef. 2015 model XJ6'nın yıllık vergisi 231 TL. iken 2015 model MT-07'nin yıllık vergisi 591 TL. :( Eksik iki silindiri bu vergilendirmeyi getirenlere hediye edelim buradan..

Ayberk5423
13 Ağustos 2015, 22:23
Dostum ben XJ6 S'i sattım ve MT-07'yi aldım. Hangisinin daha kıvrak, hangisinin şehir içinde avantajlı olduğunu benden iyi mi bileceksin. Ben de severek satın aldım ama ömür boyu sürecek bir beraberlik olamazdı bu. Kimi 4 silindir sever kimi 2 kimi tek. Kimi sarışın, kimi kumral, kimi esmer... Tek bir fikri paylaşıyoruz ki o da arkadaşın denemeden almaması..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------



Yok yahu. O kadar da değil. Güzel motordur. Ama dediğim gibi herkesin tarzı ayrıdır. Benim ilk motorumdu ve güzeldi de..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------



Yok yahu. O kadar da değil. Güzel motordur. Ama dediğim gibi herkesin tarzı ayrıdır. Benim ilk motorumdu ve güzeldi de.. Yorumlarınız çok güzel aynende öyle herkesin zevki başkadır ikiside çok güzel motorlar kullanım amacı belirlenip test edilip alınmalı ama en iyisi hangisinin üstünde iyi hissediyorsan onu almalı

barodi
13 Ağustos 2015, 22:36
Güzelim mt07 yı genelde 18 -25 yaş grubu kullanıyor. Xj6 biraz daha orta yasa hitap ediyor. Mt 07 kullanıcılarından dolayı Apaçi motoru olarak anılıyor. Ama ben her iki motoruda farklı tarz grubunda görüyorum. Bu aynı 1000 rr ile fjr 1300 u kıyaslamak gibi . biri suport touring diğeri racing iken. MtO7 naked, Xj6 hem suport touring hem naked. Uzun yol articili kullanım için diversion f alın. Yok ben artcisiz şehir içi kıvrak olsun daha az yaksın derseniz mt 07 alın.

AliCem Yener
13 Ağustos 2015, 22:42
Valla ben bu konunun çok farklı bölgelere gittiğini düşünüyorum. Konuya gelirsekte ben çıplak motor sevdiğim için mt07 diyorum sadece zevk meselesi. Shamy abimize gelirsekte ben supermoto ve enduro seviyorum ben motorcu değilmiyim? Herhalde abimoz herkesi kendi gibi zanndiyor. Tamam yarışmışsınız etmişsınız ama bir sporcu değilsiniz. Bir sporcu mütevazi ve ahlaklı olur. Siz burda sanki sadece kendi fikrinizden oluşan bir dünyadaymışsınız gibi sözlerde bulunmuşsunuz. Lütfen kaşınızda shamy varmış gibi değil başka insanlar olduğunu hatırlayınız. Kalbinizi kırdıysam hakkınızı helal edin. İyi forumlar.

Sokollu
13 Ağustos 2015, 23:46
Valla ben bu konunun çok farklı bölgelere gittiğini düşünüyorum. Konuya gelirsekte ben çıplak motor sevdiğim için mt07 diyorum sadece zevk meselesi. Shamy abimize gelirsekte ben supermoto ve enduro seviyorum ben motorcu değilmiyim? H

Estağfirullah tabi ki motorcusunuz, mobilet de sevilir scooter da. Benim gibi her makineye ulan olsa ne sürerim var ya diye bakan sapıklardan da olabilirsiniz.

Mesele kaskın içinde gülümseyebilmek :)

Birilerine laf sokmak veya ezmek için yazmıyorum , supermoto dediğinizde aklıma geldi ;

Bir gün Feshane ışıklarda duruyoruz Xt 660 X (supermoto olan) ile. Ben tabi bakıp aa ne güzel süspansiyonu var ama çok inceymiş selesi filan diyorum 4 silindirli bir supersport geldi ( Kawasaki markalı ama 636 mı zx6r mı tam bilemiyorum farklarını). Abimizin yaşı var, kilosu da bayağı var poposu zor sığmış seleye. Aragaz vere vere geldi, bi ayaktan başı süzdü bizi selam vermeden.

Işık yeşil yanınca 1.viteste bağırarak kalktı yüksek devirde egsozla, ileride sağa dönüş var çevreyoluna bağlanan yukarı doğru eğimli. Kendisini çok hızlı sandığı için sinyal filan vermeden sağa doğru yanaştı o sırada hesaba katmadığı bir şey, Xt zaten sağ şeritte virajı görmüş ve hesaplamış bir korna çalarak burdayım dedi yol istedi. Ben de tabi arkadan olanı biteni izliyorum. Yol önceliğini alan o supermoto arkayı yanlayarak bir viraj aldı, sanat eseri, böyle bir estetik olamaz ! o 4 silindirli makinenin egsozu sustu bir anda, adam şaşkınlığından yola devam etmedi bildiğin sadece yavaşlaması gerekirken durdu iki ayağını yere koydu. Sonra arkasına baktı, sinyalini verdi (ne gerek varsa artık) ve yüksek sesi egsozluyla yoluna devam etti :)

Allah herkese en iyi sürebileceği ve zevk alabileceği motoru nasip etsin :king:

F54
14 Ağustos 2015, 00:16
Bu Akşam mt7 kullanıp kısa sürede satan bi abi ile konuştuk
Mt7 140 km/h sürücüyü geriye ittiriyormuş sele dar oturuş pozisyonu kötü
Açıkcası 1.80 üzeri adama uymaz dedi
Xj F ise nc almadan önce çok Kafamı kurcalayan bi motosiklet yani hep asfaltta sürecek olsam ilk alacağım Motordur kendisi
Gerek yamaha oluşu gerek tipi gerekse yakıtı Kullanıcıları. Memnun

rebirth
14 Ağustos 2015, 04:35
Estağfirullah tabi ki motorcusunuz, mobilet de sevilir scooter da. Benim gibi her makineye ulan olsa ne sürerim var ya diye bakan sapıklardan da olabilirsiniz.

Mesele kaskın içinde gülümseyebilmek :)

Birilerine laf sokmak veya ezmek için yazmıyorum , supermoto dediğinizde aklıma geldi ;

Bir gün Feshane ışıklarda duruyoruz Xt 660 X (supermoto olan) ile. Ben tabi bakıp aa ne güzel süspansiyonu var ama çok inceymiş selesi filan diyorum 4 silindirli bir supersport geldi ( Kawasaki markalı ama 636 mı zx6r mı tam bilemiyorum farklarını). Abimizin yaşı var, kilosu da bayağı var poposu zor sığmış seleye. Aragaz vere vere geldi, bi ayaktan başı süzdü bizi selam vermeden.

Işık yeşil yanınca 1.viteste bağırarak kalktı yüksek devirde egsozla, ileride sağa dönüş var çevreyoluna bağlanan yukarı doğru eğimli. Kendisini çok hızlı sandığı için sinyal filan vermeden sağa doğru yanaştı o sırada hesaba katmadığı bir şey, Xt zaten sağ şeritte virajı görmüş ve hesaplamış bir korna çalarak burdayım dedi yol istedi. Ben de tabi arkadan olanı biteni izliyorum. Yol önceliğini alan o supermoto arkayı yanlayarak bir viraj aldı, sanat eseri, böyle bir estetik olamaz ! o 4 silindirli makinenin egsozu sustu bir anda, adam şaşkınlığından yola devam etmedi bildiğin sadece yavaşlaması gerekirken durdu iki ayağını yere koydu. Sonra arkasına baktı, sinyalini verdi (ne gerek varsa artık) ve yüksek sesi egsozluyla yoluna devam etti :)

Allah herkese en iyi sürebileceği ve zevk alabileceği motoru nasip etsin :king:

serin hikaye birader.

shruikan
14 Ağustos 2015, 05:28
O süper motonun yanlamasını bi an gözümde canlandırdım da; lan naked-maked hikaye, süpermoto mu almalı yoksa?

aquarist4
14 Ağustos 2015, 07:22
Bu Akşam mt7 kullanıp kısa sürede satan bi abi ile konuştuk
Mt7 140 km/h sürücüyü geriye ittiriyormuş sele dar oturuş pozisyonu kötü
Açıkcası 1.80 üzeri adama uymaz dedi
Xj F ise nc almadan önce çok Kafamı kurcalayan bi motosiklet yani hep asfaltta sürecek olsam ilk alacağım Motordur kendisi
Gerek yamaha oluşu gerek tipi gerekse yakıtı Kullanıcıları. Memnun

Evet, katılıyorum. MT-07 herkese göre bir motosiklet değil. Uzun süreler kullanabilmek için gerçekten sevmek lazım. Ne diyeyim ben sevdim.

copycat
14 Ağustos 2015, 10:30
mt-07 şehiriçinde bayağı iyi. 0-100 hızlanmada da çok iyi olduğunu yamaha tuna servisteki arkadaşlar özellikle söylüyorlar. takdir edersiniz ki tüm yamahaları dibine kadar denemişler. benim yorumum değil yani. yakıt normal kulanımda 5 lt civarları sürekli performanslı kullanımda 5.5 civarı. yağ ve su eksiltme hiç yok. ama kolay fan açıyor. hararetli çalışan karakteri var. egsoz değişmezse ses hiç yok ki ben bunu bayağı seviyorum. gece saatleri insanları rahatsız etmekten hoşlanmıyorum. virajlarda fena değil ama abartırsanız arka teker hafif bırakıp sekebiliyor amortisörün ayarından ötürü dendiği gibi. tork olayı kesin çok iyi onu söyleyeyim. tek kişi için de sele son derece rahat.

ancak son süratte bayağı zorluyor herkesin dediği gibi rüzgardan ötürü. bir de motor tek kişilik. artçı olayı yalan.

fiyat, şehir içi kıvraklığı ve yakıt bayağı iyi. artçı olayı ve son sürat konforu zayıf.

AliCem Yener
14 Ağustos 2015, 10:51
Sokollu zqten kime gönderme yaptığımı okuduysanız biliyorsunuz. Size bir sözüm yok. Sizde benim gibi sm hayranısınız açtığınız konudan biliyorum. Herneyse bizim zaten sorunumuz yok. Konuya gelirsek ben motorum yüksek torklusunu severim. Son hız önemli değildir kaba seside tork önemlidir benim için. Mt07 zaten bu yüzden tercih ederim hem sıradışı görüntüsü hemde o kafa grenajının görüntüsü insanı etkiliyor. Aquarist4 dediği gibi her yiğidin harcına benzemiyen bir motor.

k_ayhn
14 Ağustos 2015, 11:32
mt-07 şehiriçinde bayağı iyi. 0-100 hızlanmada da çok iyi olduğunu yamaha tuna servisteki arkadaşlar özellikle söylüyorlar. takdir edersiniz ki tüm yamahaları dibine kadar denemişler. benim yorumum değil yani. yakıt normal kulanımda 5 lt civarları sürekli performanslı kullanımda 5.5 civarı. yağ ve su eksiltme hiç yok. ama kolay fan açıyor. hararetli çalışan karakteri var. egsoz değişmezse ses hiç yok ki ben bunu bayağı seviyorum. gece saatleri insanları rahatsız etmekten hoşlanmıyorum. virajlarda fena değil ama abartırsanız arka teker hafif bırakıp sekebiliyor amortisörün ayarından ötürü dendiği gibi. tork olayı kesin çok iyi onu söyleyeyim. tek kişi için de sele son derece rahat.

ancak son süratte bayağı zorluyor herkesin dediği gibi rüzgardan ötürü. bir de motor tek kişilik. artçı olayı yalan.

fiyat, şehir içi kıvraklığı ve yakıt bayağı iyi. artçı olayı ve son sürat konforu zayıf.
Ben bi olay yaşadım artık artçı almıyorum süper oluyor tavsiye ederim.xj6f almaya karar verdim sahibindende bitaneside xmax'la takas olur yazmış anlaşırsak onu alıcam.

Maslak
14 Ağustos 2015, 11:33
Bazı arkadaşlar bu iki motosiklet karşılaştığımız düşünüyorlar mevzu öle değil aslında.bana görede motosiklet 4 silindirli olması lazım ama mt 07 ile'de yapabilirmiyim. .direk kullanıcıların fikrini almak istiyorum.cbf1000 den önce az yaksın büyük cc olsun dedim.nc700aldım ve iki ay sonra sattım böle bir duruma tekrar düşmemek için fikirlerinizi alıyorum.

Hocam nc yi neden okadar erken sattınız begenmediğiniz yönü neydi acaba ben 2. olarak düşünüyorum.. buarada bencede xj6

Darkcity2000
14 Ağustos 2015, 11:44
Baslik yanlis olmus XJ6 F olacak

k_ayhn
14 Ağustos 2015, 12:01
[QUOTE=Maslak;3699496]Hocam nc yi neden okadar erken sattınız begenmediğiniz yönü neydi acaba ben 2. olarak düşünüyorum.. buarada bencede xj6[/QU
Az yaksın yüksek cc olsun diye dört silindirden vazgeçip nc 700almıştım.torku gayet güzel ama bana sadece tork yetmiyor.virajlara nerden girip ciktigin belli degil.700 cc makine araba solluyosun 6bin devirde kesiciye giriyosun kaliyosun.o kadar para veriyosun yazık gunah.150 den yukarida cikmak zor ben iki ay katlanabildim.

eymen312
14 Ağustos 2015, 14:45
Neredeyse 9000KM'lik bir MT-07 kullanıcısı olarak şunları söylemek isterim:

1) Motorun ismi, açılımı zaten Master of Torque diye geçiyor yani çok tatmin edici bir ivmelenme söz konusu.
2) Çift silindir oluşu hem tork hem yakıt ekonomisi için düşünülmüş bir şey. 4 silindir olmayan motor mu olur ya titremekten ölürsün tarzı yorum yapanlara aldırış etme. Sen de benim gibi yakıt tüketiminde 2.9lt/100km gördüğün zaman üzülmeyeceksin.
3) Motorun tipi için kötü yorum yapan arkadaşları anlamıyorum bizim ülkemiz insanı zevksiz heralde supersport motordan başkasını beğenmiyorlar.
4) Motor aşırı kıvrak ve tabiri caizse Nissan'ın reklamındaki gibi tam bir şehrin haylazı.
5) Motor alt devirlerde bile inanılmaz bir performans sergiliyor. Her Allah'ın devirinde vites değiştirmeye gerek yok. Kısacası sokak jargonuyla motorda bayılma gibi bir durum söz konusu değil.

Bunlar motorun artılarıydı şimdi gelelim eksilerine:

1) Motor naked olduğu için rüzgara alışmanız ve karşı koymanız gerekiyor. Sessiz ve rüzgar almayan bir kask (Schuberth) gibi bir kask şart.
2) Motor 689cc. Bu da bir üst vergi dilimine (651cc ve üzeri) girmesine sebep oluyor. Bu size yıllık yaklaşık 2 kat fiyat ödetecektir.
3) Fiyatı her geçen gün artıyor. Bu motoru geçen yıl mart ayında 16-17 bin TL'ye almış olanlar var. Şimdi bu fiyat 22bin TL'ye kadar çıktı.
4) 689cc'ye aldanıp 4 silindir sesi bekleyenler üzülür. Motor çift silindir olduğu için ses konusunda yetersiz kalabilir ancak TwoBrothers, Akrapovic gibi egzozlarla bu sorunu çözebilirsiniz. Tabiki bunun da size maliyeti ucuz olmayacaktır.
5) Motoru artçı ile kullanıyorsanız artçı hiç rahat olmayacaktır. Arka sele küçük ve geriye doğru sivriliyor bu sebeple rahat değil.

Coach_k
14 Ağustos 2015, 15:10
Biz bu isleri iyi biliriz, 1995 yilindada rs125 extrema sahibiydim , siz rahat olun biz biliriz.

Ama cok para verip ayni paraya gidip 2 silindirli bir motor almak zir cahilliktir. Motor keyfi sirali 4 silindirden hatta mumkunse eski cbxler gibi sirali 6 silindirden alinir. Gerisi fasafisodur, motor degil motorcuktur onlar.

Bir adamin ben motora biniyorum demesi icin 600cc hacim bile azdir en az 750cc sirali bir 4 silindir motora binen insan, ben gercek motosiklete biniyorum diyebilir. Bu catlasanizda patlasanizda boyledir malesef.

"Bilmediğini bilmeyenden uzaklaşın " Konfüçyüs

3 silindir candır :)

MT 07 sürmedim ama şile yolunda beraber gezdik, canlı makine hiçde gerimizde kalmadı. İşi bilen adam için bence iyi bir tercih.