PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 250 cc 10.000 km yaptıktan sonra kaç cc motora geçmek lazım



wantura
10 Haziran 2015, 00:23
merhaba,

125, 250 cc olarak devam ediyorum. bundan sonra kaç cc lik bir motosiklet kullanmalıyım.

biyeybaraküs
10 Haziran 2015, 00:27
niye büyütmek istediğine bağlı

beko12345
10 Haziran 2015, 00:29
Olaya cc olarak bakmayın.

Bmw f650 de 650 cc.
Yamaha yzf r6 da 600cc

Ama r6 diğerinin 3 katından fazla beygire sahip.

provaker
10 Haziran 2015, 00:38
mt-07 uygundur.

BatuhanK
10 Haziran 2015, 00:43
Verilen her cevap yanlış olur

mozgur
10 Haziran 2015, 00:44
sıradaki 251 cc

wantura
10 Haziran 2015, 00:47
racing motosiklet için değil. uzun yol yapmak istiyorum torklu büyük ccler için ama zamanım çok var adım adım gitmek istiyorum.

MotoGlock
10 Haziran 2015, 01:01
250 hangi 250? cbr250mi ninja250mi ? yuki mi bunlarıda bılmek lazım

Kargaburun
10 Haziran 2015, 01:01
Buna en iyi sen karar verebilirsin.
Ben de CBR 250 ile 16 bini devirmek üzereyim. Yamaha bayiinde MT-07 ile MT-09'a baktım. 09'u gözüm kesmedi, kendime güvenemedim ama 07'yi kullanırım dedim.

-ZERO-
10 Haziran 2015, 01:21
Çabuk büyük cc düşmanları gelmeden...

transalp3
10 Haziran 2015, 01:33
Ben de bunu anlamıyorum işte.250 cc dururken neden motor büyütmek gereği duyuyosunuz.250 cc motorlar 150 km hız yapıyo.Neyinize yetmiyo?Ben 650 cc transalp kullanıyorum.Çünkü 250 cc bir enduro motor yok.Eğer cbf150 nin 250'liliğini çıkarsalar ve eski cbf250 gibi naked değil de , aynı cbf150 gibi yumuşak amortisörlü olsa , hiç düşünmeden alırdım.Ama enduro tarzında 250'lik yok.Asfalt motorları olan naked ve racing tarzlarına bakarsak , çift silindirli , tek silindirli , bir sürü alternatif var.Asfalt motorcularındaki bu büyük cc merakı nedir anlamak mümkün değil.

abeciMotoru
10 Haziran 2015, 01:50
10.000 km'yi nerede ve hangi şartlarda yaptığına bağlı, yol yapmak tabiki tecrübedir fakat, motorunun ve kendinin sınırlarını zorladığına inanıyo musun? büyük motor almak için daha geçerli bir sebep bulamadım, bu bana yetmiyo abi diyor olmalısın, böyle demiyorsan biraz daha km yap.
tabiki uzun yolda. 250 cc motor her türlü yeterli güce ve gidişe sahiptir.

genelde 600'e geçmek isteyen bi sürü örnek bulurum sana motoru alırlar ve o motor durur fotosunu falan çekerler o kadar, ne benzine ne maliyetine yetişemezler. motorcu mu sence bu tipler :D hadi kolay gelsin.

MimTolga
10 Haziran 2015, 09:33
Güvenli sürüş eğitimi aldınız mı ? Motosiklet büyüdükçe ağırlığı da büyüyor dolayısyla hakimiyeti de zorlaşıyor, gaz tepkisi çok çok değişiyor. Gazlamak kolay peki durmaya hazırlıklı mısınız ? Bence bir eğitim kurumunda eğitiminizi alın, sonra da hocaya danışın büyütmeli miyim ne almalıyım şeklinde.

copycat
10 Haziran 2015, 09:37
250 cc ile 10.000 km yaptıktan sonra
10.000 cc ile 250 km yapmak...

wantura
10 Haziran 2015, 10:01
bilgiler için teşekkür ederim. 10.000 km istanbul trafiğinde cbr 250 ile yapıyorum. yakında hondanın eğitimlerine katılacağım. amacım 600 cc racing bir motosiklet kesinlikle değil. daha çok karadeniz turu vb şeyler yapacağım. 250 cc motosiklet ile bir süre sonra yoruyor. 155 yapıyor diyen arkadaşlar haklılar. çok hızlı bir şekilde çıkabiliyor alet ama o hızlarda motosiklet bana göre çok verimli güvenli bir şekilde çalışmıyor. dediğim gibi amacım hız değil uzun yolları verimli güçlü bir motosiklet ile gitmek :) kafanızda 600rr binmek istiyorum ağbeyyyy gibi bir algı oluşturmuş olabilirim kusura bakmayın.

mephamd
10 Haziran 2015, 10:12
Ben Tenere aldım. SIkıntısız kullanıyorum. Sİzde 65 bg e kadar herhangi bir motor kullanabilirsiniz bence.

MimTolga
10 Haziran 2015, 10:17
bilgiler için teşekkür ederim. 10.000 km istanbul trafiğinde cbr 250 ile yapıyorum. yakında hondanın eğitimlerine katılacağım. amacım 600 cc racing bir motosiklet kesinlikle değil. daha çok karadeniz turu vb şeyler yapacağım. 250 cc motosiklet ile bir süre sonra yoruyor. 155 yapıyor diyen arkadaşlar haklılar. çok hızlı bir şekilde çıkabiliyor alet ama o hızlarda motosiklet bana göre çok verimli güvenli bir şekilde çalışmıyor. dediğim gibi amacım hız değil uzun yolları verimli güçlü bir motosiklet ile gitmek :) kafanızda 600rr binmek istiyorum ağbeyyyy gibi bir algı oluşturmuş olabilirim kusura bakmayın.

Öyle bir algı ne yazıkki otomatikman oluşuyor. Asıl biz size fazla yüklendiysek ben kendi adıma özür dilerim. Motorlar bir yere kaçmıyor sonuçta hepsini günü gelir alırsınız, önemli olan bu geçiş aşamasında imha olmayın. Arkadışımın da dediği gibi tenere sizin işinizi görecilecek bir motor gibi duruyor ya da DL650 de olabilir. Sevgiler, saygılar.

infernox
10 Haziran 2015, 10:29
650cc olur sana. Touring

EmirŞengezer
10 Haziran 2015, 10:53
xj6 diversion f olabilir mesela. Ya da v-strom, versys vs..

camadan
10 Haziran 2015, 11:32
versys olmaz gazı çok hassas dikkat aman önermem
birde f650gs, nc serileri bunlara ek olabilir

F54
10 Haziran 2015, 12:07
50 hp herhangibir motosiklet olur
Kle 500
Honda nin nc serisi
Verseys veya v storm 70 hp civarıdır ivmeleme gerçekten çok fark eder

beko12345
10 Haziran 2015, 12:30
Bende mondial 150 mash arkasından cbr 250 onun arkasından da dl650 vstroma geçtim.

Kendinize güveniyorsanız , vstromla çok mutlu olacağınızı düşünüyorum cbr 250 den sonra. Madem karadeniz turuda istiyormuşsunuz :)

EmirŞengezer
10 Haziran 2015, 13:39
ben de cbf150den cbr250ye geçtim. şimdi (yani bir 8-10bin km ve bir iki eğitim sonrası) dl 650 istiyom :)

vader
10 Haziran 2015, 14:08
merhaba,

125, 250 cc olarak devam ediyorum. bundan sonra kaç cc lik bir motosiklet kullanmalıyım.

Bir 10.000 km daha 250'lik motorunuzu kullanıp, tecrübenizi iyice arttırmanızı öneririm.

Saygılarımla.

akteni
10 Haziran 2015, 15:08
Touring ise NC750S çok güzel bir motor. Yine diğer NC serileri olabilir bence. Yani en azından ben olsam bunlara bakardım :)

tinerci
10 Haziran 2015, 18:39
sıradaki 251 cc

Bu espriyi ben yapmak için girdim başlığa neyse sana kısmetmiş ya..