PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bunları izle izle ondan sonra "başlangıç için 250lik uygun mu" he uygun ...



Sayfa : [1] 2

to1ga
28 Aralık 2014, 00:56
http://www.youtube.com/watch?v=y7AgD3q5ljk

Sokollu
28 Aralık 2014, 01:12
Kaza 1 : Eleman kaldırımdan çıkıp duvara tosluyor. Yapcak bir şey yok :)
Kaza 2 : Orta şeritteki dallamanın sağa kırması yanlış ama eleman ayakkabısı veya botuyla uğraşacağına yola baksa öngörebilirdi.
Kaza 3 : Yapacak bir şey yok :)
Kaza 4 : Ne önüne kıran var, ne bir temas. Uzak çekim yorum yapamıyorum
Kaza 5 : Temas yok, üzerine çıkan yok, fren mesafesi gayet yeterli.

Liste böyle uzayıp gider. 35 beygirlik makinalara "başlangıç motoru" diyen elemanlara ben de ayar oluyorum ama kaza videosunu referans gösterip, motosiklet tehlikeli demek yanlış.

yujeaseok
28 Aralık 2014, 01:15
Yoo Jae-suk (Hangul: 유재석; or romanized Yu Jae-seok; born on August 14, 1972), is a South Korean comedian and television comedy show host. Nicknamed the "MC of the nation" (국민 MC), a vote by South Korean netizens proclaimed him the most popular Korean comedian for five consecutive years beginning (2004-2008). He has hosted several variety television shows in South Korea, including the popular programs Infinite Challenge and Running Man. Nicknamed "The Grasshopper", due to early appearances dressed as a grasshopper,[1] he is now known for his quick wit and appeal across a wide range of demographics. He has established himself as one of Korea's top comedians and TV personalities.[

Blackeagletr
28 Aralık 2014, 01:33
Kazadan sonra kask kamerasının hareket etmediğini görmek en acısı...

nvrmnd
28 Aralık 2014, 01:33
3:45 de ki naapmıs öle

telike
28 Aralık 2014, 01:35
aynen bisikletle başlayın ama üç tekerlekli bisikletle
http://galeri3.uludagsozluk.com/180/uc-tekerlekli-bisiklet_196941.jpg


her zaman söylerim kafanı çalıştıramazsan motor süremezsin. 250lik 1250 lik değil mevzu. ha küçük cc daha temkinlidir. ama 250cc lik tek silindirli bi motora da başlangıç için yüksek gelir diyen adam gitsin üstte bisikleti sürsün. saçmalamayın arkadaşlar gözünüzü seveyim. neyle başlicak bu millet. sana o zaman 125lik de fazla gelir.

Mr.[T]
28 Aralık 2014, 01:38
2.17 deki corolla sahibini ::rantinp:

almpoz
28 Aralık 2014, 01:51
3.42 deki elemanın amacı neydi acaba :queen: :pr:

leokaplann
28 Aralık 2014, 02:10
böyle videolara bakacak olursak arabalarda tehlikeli onlarında bir yığın kaza videosu var : )
konu başlangıç motoru ise gücü gazla debriyajın ayarını kaçırdığında kafana geçmiycek kadar güçlü olmasıdır bence : ))
Not: bir acemi olarak düşüncelerimi söylüyorum. motosikletim güçlü bişi olsaydı evin önündeki rampayı çıkarken her gün 2 kere kafama geçirmiştim : ))
Not2: Elim alıştı artık kafama geçirme riski artık daha az : )

sandıkçı
28 Aralık 2014, 02:36
meşhur olan bu motosiklet kaza videoları yerine sürüş videolarını tercih etsek bence daha yararlı olur.bu görüntüler yeni başlıcak arkadaşları çekimser bırakıyor.
bunu izlemeye ayıracağımız zamanı güzel bir viraj dönen veya iyi bir kaçış manevrası-fren yapan arkadaşımızı izlesek daha yararlı olur.istanbul trafiğinden görüntüler olsa action cam le çekilmiş.örneğin; https://www.youtube.com/watch?v=rKMKr3ihZgI veya(youtube-satıcıdan kaçan adam)malesef bu tarz faydalı görüntüler az sayıda...

GezeGeze
28 Aralık 2014, 02:51
Bu tür vidoları izlemek nerede ne riskler var, ne tür hatalar yapılıyor görmek açısından yararlı olabilir. Kazalara bakınca ortak yönleri aşağı yukarı aynı:
Aralardan sıvışmaya çalışmak.
Yüksek hız.
Dikkatsiz yayalar ve araba sürücüleri.
Motosikletlinin trafik ışıklarında yanlış duruşu (düz gideceksen, en sağ şeritte işin ne; sağa dönenlerin olabileceğini hesaba katman gerek).
Ara yollardan arabaların çıkabileceğini hesaba katmadan ilerlemek.
vb...

Trafik, sizin ne yaptığınızı karşıdakinin bilmesi, ona doğru mesajı vermeniz; onun bunu anladığından, ona göre davranabileceğinden ve davranacağından emin olmanız üzerinedir.

Hız yapmak demek illa 270 yapmak demek değildir. Sizden veya sizin dışınızdaki sebeplerden kaynaklanan anlık yeni gelişmeler karşısında kontrolünüzü kaybedeceğiniz her hız, bu anlamda tanım gereği hız yapmaktır.

Trafik kuralları motosikletliler için de geçerlidir.

extrem_015
28 Aralık 2014, 03:02
Motosiklet işi birazda insanın içinde olacak ne bileyim istek iç güdü artık ne derseniz.

Sj's
28 Aralık 2014, 03:06
2teker gerizekali isi degil. Desem de, bana su an sahip oldugum motoru 20 yasimda verselerdi bu videolarda olurdum muhtemelen. Su an videodakilere benzer seyler yapiyorum ama akil mantik dahilinde. O nasi oluyo lan denyo diye sormayin bi sekilde sag salim hayattayim.

telike
28 Aralık 2014, 10:43
2teker gerizekali isi degil. Desem de, bana su an sahip oldugum motoru 20 yasimda verselerdi bu videolarda olurdum muhtemelen. Su an videodakilere benzer seyler yapiyorum ama akil mantik dahilinde. O nasi oluyo lan denyo diye sormayin bi sekilde sag salim hayattayim.

tecrübe:thumleft:

Freye
28 Aralık 2014, 10:48
motosiklet tehlikeli değildir mesela bir R1durduğu yerde kaza yapmaz ama onun üstüne birisi bindiğimiz an birde tecrübesiz ise duvara gömer o yüzden biz tehlikeliyiz

EldekiDebryj
28 Aralık 2014, 12:58
250 baslangıc olamayacak kadar guclu bir motosiklet degil abartmayin isterseniz kalkip scooter kazalarinin videolarini koyup scooter da binmeyin diyelim hicbiseye binmeyelim en iyisi

telike
28 Aralık 2014, 13:19
250 baslangıc olamayacak kadar guclu bir motosiklet degil abartmayin isterseniz kalkip scooter kazalarinin videolarini koyup scooter da binmeyin diyelim hicbiseye binmeyelim en iyisi

bu tamamen bencillik aslında. yeni başlayanlar siz bişeye binmeyin çünkü tehlikeli. biz binelim :d ya binin işte 250likle başlayın nolcak. yeni başlayanlar siz binmeyin motor tehlikeli :farao:


motosiklet tehlikeli değildir mesela bir R1durduğu yerde kaza yapmaz ama onun üstüne birisi bindiğimiz an birde tecrübesiz ise duvara gömer o yüzden biz tehlikeliyiz

art moto akademi eğitiminde bu örneği veriyor :D

EldekiDebryj
28 Aralık 2014, 13:31
bu tamamen bencillik aslında. yeni başlayanlar siz bişeye binmeyin çünkü tehlikeli. biz binelim :d ya binin işte 250likle başlayın nolcak. yeni başlayanlar siz binmeyin motor tehlikeli :farao:



art moto akademi eğitiminde bu örneği veriyor :D

150lik çin malı ybr tarzinda motorla baslamistim gayet dustum ettim scooterla baslasam yine dusecektim kaza
yapacaktim bazısı düşer iste motor kucukte olsa :D yapacak birsey yok 250de cok guclu degil başlangic icin sadece kisiye gore degisir herkes kendini bilirse problem yok ama kac kisi biliyor bilinmez oyuzden bin binme demek yanlış cikip ben 600le baslayacagim fantazisi yapmadıkça cunku buyuk motor bilek hassasiyeti istiyor ve kucuk hataları 250ve altı motorlar gibi gormezden gelmeyebiliyor

Proud
28 Aralık 2014, 13:43
Olay dikkatsizlikten ibaret.

berkerk
28 Aralık 2014, 13:57
esasında başlangıç için 125 cc tavsiye edilmesinin bir diğer nedeni (aslında en önemlisi) sürücünün trafik algısı oluşturmasıdır. yüksek ccli veya güçlü bir motosiklet olursa, sürücü hem bir yandan motoru kontrol etmeye hem de trafiği okumaya çalışır. bu nedenle düşük cc'le başlayın denir ki trafik algısı oluşsun; motosiklet için nereler tehlikeli, yolun neresinde durulmalı gibi etkenler kişinin aklına kazınsın. ama adam kafayı çalıştırmıyorsa, ister 125cc olsun ister 600cc sürücü yine kaza yapar. emin olun o 3 tekerli bisikletle de kaza yapar. amaç burada kontrol edebileceğin motor sür ki seni nerelerde ne bekliyor gör.

telike
28 Aralık 2014, 14:12
150lik çin malı ybr tarzinda motorla baslamistim gayet dustum ettim scooterla baslasam yine dusecektim kaza
yapacaktim bazısı düşer iste motor kucukte olsa :D yapacak birsey yok 250de cok guclu degil başlangic icin sadece kisiye gore degisir herkes kendini bilirse problem yok ama kac kisi biliyor bilinmez oyuzden bin binme demek yanlış cikip ben 600le baslayacagim fantazisi yapmadıkça cunku buyuk motor bilek hassasiyeti istiyor ve kucuk hataları 250ve altı motorlar gibi gormezden gelmeyebiliyor

ya ben zaten arazide kullanıyordum hiç ehliyet almak aklıma gelmemişti aldım şehiriçinde kullanayım diye. 650xf ile başladım :D freewindle :D allah nazardan saklasın düşmedim de :D tehlikeler atlattım tabi :D yani iyi bir örnek değilim ama onla başlama bunla başla diye 50cc motor göstermek saçmalık. 250lik öyle zart diye gazı açtığında patinaja düşmez tekere kalkmaz neye bincen 250liğe binmicen de?

EldekiDebryj
28 Aralık 2014, 14:25
esasında başlangıç için 125 cc tavsiye edilmesinin bir diğer nedeni (aslında en önemlisi) sürücünün trafik algısı oluşturmasıdır. yüksek ccli veya güçlü bir motosiklet olursa, sürücü hem bir yandan motoru kontrol etmeye hem de trafiği okumaya çalışır. bu nedenle düşük cc'le başlayın denir ki trafik algısı oluşsun; motosiklet için nereler tehlikeli, yolun neresinde durulmalı gibi etkenler kişinin aklına kazınsın. ama adam kafayı çalıştırmıyorsa, ister 125cc olsun ister 600cc sürücü yine kaza yapar. emin olun o 3 tekerli bisikletle de kaza yapar. amaç burada kontrol edebileceğin motor sür ki seni nerelerde ne bekliyor gör.
motorla kaza yapanların kafası calışmiyor calistiramiyorsa oluyor oyle mi cunku araba suruculeri cok calistiriyor bizim kafa calistirmamizdan kaza oluyor o dediklerini bilmiyor oluyor ? bazen yola pür dikkatte olsan kaza yaparsin adi ustunde kaza akil yetmezliginden degil bazisida hakikaten bile bile lades der o ayri ama adamin kafasi calismiyor oyuzden her motorla kaza yapar gibi genelleme yanliş bu kadar ukala konusmayın bigun kaza yaparsan kafam basmiyor deyip cık işin icinden madem kac tane motorcunun sifir kazasi vardir ki burada yeni baslarken veya iyi surerken bunca insanin kafasi basmiyor ozaman o dediklerinide bilmiyorlar bi senin basiyor tebrikler

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:18 ----------


ya ben zaten arazide kullanıyordum hiç ehliyet almak aklıma gelmemişti aldım şehiriçinde kullanayım diye. 650xf ile başladım :D freewindle :D allah nazardan saklasın düşmedim de :D tehlikeler atlattım tabi :D yani iyi bir örnek değilim ama onla başlama bunla başla diye 50cc motor göstermek saçmalık. 250lik öyle zart diye gazı açtığında patinaja düşmez tekere kalkmaz neye bincen 250liğe binmicen de?

Buyuk motorla baslamak dedigin gibi iyi bir ornek degil bende gordum baslayip guzel suren bide baslayip onune ani araba vs cikinca motoru atan ... bunlara gerek yok motosiklete binerken zaten tehlikedeyiz bicok yonden bide baslarken buyuk alip bu riski yukseltip ustune tüy dikmeye gerek yok :D bence genel anlamda ama 250de baslangic olmazz oww filan bencede abartili sanada nazar degmesin bari ne diyelim .d

Onurhan D
28 Aralık 2014, 14:36
Videolarda ki kazaların % 80 i motor sürücülerinin beceriksizliğinden başka bişey değil.

logan07
28 Aralık 2014, 14:45
Bir sürü ölü ya da sakat kalmış rus videosu izledik. Geçenlerde bir arkadaş rusya gezisini anlatıyordu. Şöyle saygililar böyle trafik temiz :) bu ruslar bir acayip

ELque
28 Aralık 2014, 15:22
http://i.hizliresim.com/W6kZ4P.png

Evoque
28 Aralık 2014, 15:39
Tabii ki tüm kazalar kötüdür lakin 2:18'deki kazayı her gördüğümde bir başka kahırlanıyorum.

Siyah&Beyaz
28 Aralık 2014, 18:08
Konu basligi ile video cok ilgisiz olsa da video icin tesekkurler. Arada bu kaza videolarini seyredip ders cikariyorum. Cogu kazada motor surucusu dikkatli ve temkinli olsa kaza olmayacak. Ornegin bu videodan cikarilan dersler; kavsaklara ve tali yol ayirimi olan yerlere yaklasirken yavasla ve sagi solu tara. Her an saga sola donen bir arac olacaktir ve oluyor. Araba aralarina girdiysen ve trafik duruyor veya yavas ise sen de yavasla ve cok dikkatli ol. Cunku aradan bir yaya atlayabilir, kapi acilabilir, saga sola donmek icin burnunu uzatan arac olabilir. Motor kullanirken saga sola uzun sure bakip gozlerini kitleme, tum dikkatini trafige ver. Ve bunun gibi daha cokca ders cikarilabilir bu 10-15 dk.lik videolardan. Kesinlikle herkes ara ara izleyip egosunu dizginlemeli ve daha temkinli surmek adina zihnini tazelemeli derim. Bu korkmak degil, bu baskalarinin hatalarindan ders cikarip aynisini yapmamak adina daha temkinli davranmaktir. Eskiden boyle paylasim ortamlari youtube vb yoktu. O acidan cok sansliyiz su anda. Tabii cok dikkatli de olsak her zaman kaza olabilir, ama temkinli oldugumuz icin belki 100 olasi kazanin 99 unu olmadan atlatiyoruz ve o 1 kazada da belki bu yuzden daha hafif hasarla atlatacagiz? Tekerimiz hep duz bassin insallah!

xaselcuk
28 Aralık 2014, 18:14
Videoya benzer bir sürü video bulabiliriz ama konuyla alakası ne açıklama yapsaydın keşke ?

to1ga
28 Aralık 2014, 18:43
Konu açıklaması motora binmeye/başlamaya korkuyorum diyelim

Onurstc
28 Aralık 2014, 18:48
Ölüm Makinesi

telike
28 Aralık 2014, 19:04
Buyuk motorla baslamak dedigin gibi iyi bir ornek degil bende gordum baslayip guzel suren bide baslayip onune ani araba vs cikinca motoru atan ... bunlara gerek yok motosiklete binerken zaten tehlikedeyiz bicok yonden bide baslarken buyuk alip bu riski yukseltip ustune tüy dikmeye gerek yok :D bence genel anlamda ama 250de baslangic olmazz oww filan bencede abartili sanada nazar degmesin bari ne diyelim .d

öyle zaten şimdi adam diyo e sen 650lik le başlamışsın. yahu aslında 650likle başlamadım. tarfikte 650cc kullanmaya başladım. ben zaten arazide kullanıyordum. ve küçüklüğümden beri araba kullanıyorum. yani trafik algım ve motosiklete hakimiyetim zaten var :D ee sen başlamışsın ben de başlarım olmuyor. dediğiniz gibi 250cc gayet de idealdir bence.

Konu açıklaması motora binmeye/başlamaya korkuyorum diyelim
bi iş yaparken canının yanmasından korkuyorsan yolda bile yürüme. çünkü yolda yürürken şimşek bile çakabilir. tamam biraz absürt bi örnek oldu ama şunu söylemek istiyorum. korkarak binemezsin. korkarsan kaza yaparsın. gaz aç hızlan veya hızlanma. belli bir sürate ulaşacaksın. ve korkarak hep panik halinde olacaksın. daha önce de söylemiştim. önemli unsurlardan ilki mantıklı hızlı düşünüp anlık kararlar verebilme ikincisi özgüven.
kararsız kalan sürücüler arabada da motosiklette de kaza yaparlar. çünkü herşey anlık gelişir. mesela;
arkada araç var sinyal verip şerit değiştirebilir misin? altındaki motosiklete güveniyor musun? gaz açsan kaçabilir misin? fren yapsan durabilir misin? bunları anlık düşünüp o anki senaryoya uydurman gerekiyor. ha kısa sürede bu kadar hızlı düşünüp doğru kararı veremezsen sıkıntıya girersin. bi gitme bi durma eyleminde olursun. ve 4 teker sürücüleri zaten algısı bize kapalı olduğu için senin kararsız kaldığını anlamayıp yavaşlamaz bile. hızlı çalışan bir karar mekanizması ve özgüven. özgüvenden kasıt da "yaparım" ya da "tehlikeye girmeye gerek yok/yapamam" dır. sen günlerce motosiklet almak için bunu düşünebilirsin ama aldığında trafikte bunu düşünme payın saniye bile değil daha az. saliselerde karar vermen gerekiyor..

bu şekilde hareket edebilecceğine inanıyorsan
1-eğitim al
2-üstüne biraz daha koy ybr al
(bunlar en çok dönen geyikler birazdan arkadaşlar da söyler bunları):queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

ayrıca bu videodaki kazaların hepsi motosikletin hatalarından kaynaklanıyor. istisnasız hepsi. bu 50cclik mobiletle bile başına gelebilir. 1800cc 6 silindirli goldwingle de

BatuhanK
28 Aralık 2014, 19:27
Ya 250cc olayına bir de şöyle bakmak lazım. 2-3 bin km sonra adam ben oldum derse, olur olmadık her yerde gazı açarsa en yavaş 200 cc motosikler bile 150 kmlere çıkabiliyor. Bu hızlarda kaza yapmakla 100-120 kmlerde kaza yapmak arasında dağlar kadar fark var. Aslında bana kalırsa önerilmemesinin sebebi iradesi düşük, öğrenme hızı yavaş ve deli cesaretli arkadaşların kendi kendini imha etmesini zorlaştırmak :)

Onur Ozdemir
28 Aralık 2014, 20:00
Mantığın o kadar yanlış ki. Videodaki kazaların %60 ı skuterle yapılan kazalar zaten. 250cc gayet yeterli ve ayarında bir motordur başlangıç için. asıl 125cc lik motorlarla hızlı trafikte gitmek daha büyük tehlikeye yol açar.

moturmotur
28 Aralık 2014, 20:02
250 cc ile başlamak zararlıdır tabiki 6 ay 1 sene sonra yav hacı motor yetmiyor yav bi 600 lük bakıversek aslında 1000 likde iyi gider diyecek artık 250 de sıkmaya başladı 125 den başlasa bu zaman daha da uzayacak birde 125 cc motorun çıktığı hız 120 km 250 cc 160 gidiyor bence bu hız tehlikeli acemi bir insan çok kolay hata yapabilir trafikde.nekadar uzun motor kullanırsa okadar otomobillerin tepkisine daha fazla alışır. mesela yol benim hakkım ama ben biliyorumki karşıdaki adam yola direk atlıcak sinyalde yok ama yapacak bişey yok önceden tahmin etmek gerek nerelerden yola araç çıkar nereler tehlikelidir ama bunun için trafikde uzun zaman gözlem gerekir 250 cc alıp hacı ben piştim ya bana 600 lük bakalım diyen çok olur 1 ay sonra . herkesin yeteneği elvermeyebilir ben 100 kiloluk motordan 140 kg lik motora geçince alışması zor olmuşdu yokuşda sıkıntı oluyordu rahat edemiyordum alışdık ama bence bu işler basamak basamak olmalı bu arada bugün yanyolda giderken bariyerlerin altına gizlenen bir köpek azdaha yola atlıyordu

efendy06
28 Aralık 2014, 21:55
Tekere kalkarken motoru fırlatan eleman, arabaların arasında max speed deneyen eleman ve yokuş yukarı tekere kalkarken kuyruğu yere oturtan eleman hariç diğer kazaların tamamını benim vulture ile yapabileceğime inanıyorum. Sonuç olarak 250 cc meselesi değil kullanıcı meselesi olduğunu düşünüyorum. Yani sizde 20 ile akan trafiğin solundan 100 ile giderseniz ve sola sinyal vermiş bir araç varsa motor kapıyı öperken siz kuşlar gibi uçuyor olursunuz.

kimi
28 Aralık 2014, 21:58
Ölecek adam Today'le de bir şekilde imha eder kendini. Motordan önce eğitim alın.

efendy06
28 Aralık 2014, 22:01
250 cc ile başlamak zararlıdır tabiki 6 ay 1 sene sonra yav hacı motor yetmiyor yav bi 600 lük bakıversek aslında 1000 likde iyi gider diyecek artık 250 de sıkmaya başladı 125 den başlasa bu zaman daha da uzayacak birde 125 cc motorun çıktığı hız 120 km 250 cc 160 gidiyor bence bu hız tehlikeli acemi bir insan çok kolay hata yapabilir trafikde.nekadar uzun motor kullanırsa okadar otomobillerin tepkisine daha fazla alışır. mesela yol benim hakkım ama ben biliyorumki karşıdaki adam yola direk atlıcak sinyalde yok ama yapacak bişey yok önceden tahmin etmek gerek nerelerden yola araç çıkar nereler tehlikelidir ama bunun için trafikde uzun zaman gözlem gerekir 250 cc alıp hacı ben piştim ya bana 600 lük bakalım diyen çok olur 1 ay sonra . herkesin yeteneği elvermeyebilir ben 100 kiloluk motordan 140 kg lik motora geçince alışması zor olmuşdu yokuşda sıkıntı oluyordu rahat edemiyordum alışdık ama bence bu işler basamak basamak olmalı bu arada bugün yanyolda giderken bariyerlerin altına gizlenen bir köpek azdaha yola atlıyordu

Hocam 150 lik diye geçen motorlarla 130-135 yapanlar gördüm modifiyesiz. Siz dert etmeyin kaza arayşında olursa insan 80 ilede kaza yapar. Tabiki sürat=risk buna lafım yok. Ancak şunuda gözardı etmeyelim;
Uygun yol hava trafik koşullarında 160 ile giden elemanın kaza yapma riski şehir içinde ıslak zeminde nylon lastikler kullanarak 60km/h ile giden elemanın kaza yapma riskinden daha düşüktür. 125-150 cc motor alıyor adam (misalen ben) motora veriyor 2500-3000tl, gidip michelin lastik bakıyor çifti 800 tl. Öhö diyip dandik dündük lastik alıyor. Yani kaza olayın farklı etkenlere dayalıdır. Dikkat edin videoyu izlerken, o kazaların en az %95'i sadece trafik kurallarına uyarak ve dikkatli araç kullanarak yani yola odaklanarak engellenebilirdi.

telike
28 Aralık 2014, 23:40
ya arkadaşlkar 90 la bi yere patlatmak ile 150 ile bi yere patlatmak arasında bi fark olduğunu mu söylüyorsunuz? hiçbirfark yok. küçük makina tavsiye edilmesinin nedeni torktur. torklu makina alır seni yere çarpar panik anında. öyle bi yarım gaz çeviriyim dediğin anda yerden yere vurur. gaz açmayı fren yapmayı öğrenene kadar küçükle başla derler. ama bu küçük 250lik de olabilir. saçmalamayın ya lütfen 250lik motoru gözünüzde ne kadar büyütüyosunuz öyle siz?

zulu
28 Aralık 2014, 23:51
Votka Dedected...

orhanerdogan
29 Aralık 2014, 01:25
Video nun başlık ile alakası yok.
3:45 dekinede kamikaze denir.

Murat.K.
29 Aralık 2014, 01:34
Referans olarak verilen videonun yarısı scooter kazası. Burada konuyu açan vatandaş ne anlatmaya çalışmış anlamadım. Her gün trafikteyim araba ile ve her gün yola çıkarken kendime aynı şeyi hatırlatırım: Jetta fluence Doblo transporter gibi araçlardan uzak dur çünkü Alayı trafik mangadası, Audi ve Jeep Tarzı Araçlara dikkat et çünkü lüks araba sahipleri asla sinyal kullanmaz.

250sl ninja aldım gene aynı şeyi hatırlatıyorum kendime o arabalara dikkat et çünkü ayna kullanmazlar. Trafikte ister motor kullanın ister araba her gün onlarca it kopuk ile uğraşacaksınız, direksiyon başında mesaj atan, okuyan veya yanındaki ile sohbet ederken kafasını çevirip yol yerine yanındakine bakan hıyarlar ile karşılaşacaksınız. Kısacası ne kullanırsanız kullanın önce kendi güvenliğinizi garanti altına almaya bakın. Gereksiz risk almayın, gaza gelip gaz açmayın.

Daha bu hafta sonu birden fazla maganda ile uğraştım

Boş yolda Yanındaki hatun ile sohbet etmeye çalışırken frene basıp milleti zora düşüren biri vardı. Bir kaç kez beni zora sokunca önüne geçtim kazıklama fren Yaptım. Öyle değil böyle olur diye.

İstanbul Kadıköy/sahrayıcedid tarafında bir motorcu kardeşimizi sıkıştıran bir Jeep gördüm. Kasıtlı olarak bir kaç kez bu Vatandaşı zora soktu. Işıklarda bir şekilde önüne geçip yolunu kestim ve yol vermedim sırf o motorcu arkadaşın yerinde bende olabilirdim diye sinir Olduğum için. Inip saldıracaktım adama eşim mani oldu.

Yukarıdaki iki Örneği motor üstünde olsa idim yapamazdım ve yaptığımda aslında hoş bir şey değil biliyorum ama bazen insanlara kendi ilaçlarında yutturmak gerekiyor....


Motor üstünde iken ne mi yapıyorum? Çelik jopum var, sallayınca 3 misli uzuyor. Onu taşıyorum, Allah kullanmak zorunda bırakmasın....

Sj's
29 Aralık 2014, 09:30
Boş yolda Yanındaki hatun ile sohbet etmeye çalışırken frene basıp milleti zora düşüren biri vardı. Bir kaç kez beni zora sokunca önüne geçtim kazıklama fren Yaptım. Öyle değil böyle olur diye.



Dostum baya sakat is o. Kesinlikle bunu yapmani tavsiye etmem cunku bir gun bir manyak gelir senin frenini sallamaz dalar arkandan olan sana olur. Ben de uzayabilen lokma demiri tasiyorum cantada. Guzel guzel in motorundan kullan onu ama dallamalarin onunde ani fren yapma kimin ne yapacagi belli olmaz.

telike
29 Aralık 2014, 09:32
Jetta fluence Doblo transporter gibi araçlardan uzak dur çünkü Alayı trafik mangadası, Audi ve Jeep Tarzı Araçlara dikkat et çünkü lüks araba sahipleri asla sinyal kullanmaz.

bu zamana kadar gördüğüm en doğru tespit

ya bi de şu çelik jop u nerden temin edebiliriz bazen hakkaten savunma yapmak gerekebiliyor

Sj's
29 Aralık 2014, 09:57
ya bi de şu çelik jop u nerden temin edebiliriz bazen hakkaten savunma yapmak gerekebiliyor

Ben bunu tasiyorum(en ustteki) kisayip uzalabiliyor dolayisiyla her yere giriyor. Okuz darbeli. Ayrica yaninda tasiyabilecegin bir teknik ekipman :)

http://www.hirdavatcesitleri.com/modules/catalog/products/pr_01_517_max.jpg?rev=1364800840

braveguy
29 Aralık 2014, 10:00
http://www.youtube.com/watch?v=y7AgD3q5ljk

birşey sormak istiyorum; henüz motosiklete binmeden neden bu videoları izliyorsunuz?
genelde insanlar kendini motive etmek için video izler, fotoğraflara bakar, hikayeler dinler.
kendinizi kazayla motive etmeyin bence. ister istemez aklınızın bir kenarına yerleşen buradaki sahneler, gerçek hayatta karşılaştığınızda -burası önemli: iyi eğitim aldıysanız- atlatacağınız durumlarda "şimdi düştüm, kaza olacak" gibi olumsuz motivasyona sebep olacaktır.
bir kısım arkadaşlarımız bu tarz videoları izlemenin yapılacak hataları önceden önleme açısından faydalı olduğunu düşünüyor, oysa bence bu çok da doğru değil. birincisi çok bariz hatalar dışında sürücünün neden kaza yaptığını anlamak mümkün değil.
çoğu video üçüncü bir araçtan çekilmiş dolayısıyla film izler gibi izliyorsunuz. bence izlemeyin. alın motorunuzu, gidin eğitime, güvenli bir şekilde keyfini çıkarın.

izmir3535
29 Aralık 2014, 10:08
onu bunu bilmeme de arabaların arasından roket gibi giden deli fena çarptı.hakkı rahmetine kavuşmuş ihtimali yüksek:pale:

Bune
29 Aralık 2014, 10:31
Motosikleti almadan önce bu videoları ezberlemiştim her akşam açıp saatlerce izliyordum hele hele kamyon altında kalıp ikiye ayrılan bi adam vardı onu görünce resmen rüyadan uyanmıştım şimdi ne zaman kamyon görsem aklıma o video geliyor yine uyanıyorum kendine gel olm videodaki motorcuyu unutma diyorum bence çok ama çok faydalı bu tür videolar izlemek, eğitim videosu da izleyin tamamdır ama bir musibet bin nasihatten iyidir diyerek bunları izlemekte çok faydalı bence.

telike
29 Aralık 2014, 10:44
Ben bunu tasiyorum(en ustteki) kisayip uzalabiliyor dolayisiyla her yere giriyor. Okuz darbeli. Ayrica yaninda tasiyabilecegin bir teknik ekipman :)

http://www.hirdavatcesitleri.com/modules/catalog/products/pr_01_517_max.jpg?rev=1364800840

lokma takımı alcaktım zaten :D iyi bari cırlı lokma anahtarı yahu :D

Murat.K.
29 Aralık 2014, 12:34
Dostum baya sakat is o. Kesinlikle bunu yapmani tavsiye etmem cunku bir gun bir manyak gelir senin frenini sallamaz dalar arkandan olan sana olur. Ben de uzayabilen lokma demiri tasiyorum cantada. Guzel guzel in motorundan kullan onu ama dallamalarin onunde ani fren yapma kimin ne yapacagi belli olmaz.


kazıklama fren veya yol kesme hareketini sadece araba ile yapıyorum. motorum ile daha trafiğe çıkmadım çünkü ehliyetimi almadım... araba ile giderkende geniş geniş yapıyorum vallahi. istiyorsa gelsin arkadan vursun. paşa paşa öder...


http://www.sanalpazar.com/Celik-Jop-Teleskopik-Joplar__isp34086172

eminönü`nden 25 liraya almıştım...

berkerk
29 Aralık 2014, 14:47
motorla kaza yapanların kafası calışmiyor calistiramiyorsa oluyor oyle mi cunku araba suruculeri cok calistiriyor bizim kafa calistirmamizdan kaza oluyor o dediklerini bilmiyor oluyor ? bazen yola pür dikkatte olsan kaza yaparsin adi ustunde kaza akil yetmezliginden degil bazisida hakikaten bile bile lades der o ayri ama adamin kafasi calismiyor oyuzden her motorla kaza yapar gibi genelleme yanliş bu kadar ukala konusmayın bigun kaza yaparsan kafam basmiyor deyip cık işin icinden madem kac tane motorcunun sifir kazasi vardir ki burada yeni baslarken veya iyi surerken bunca insanin kafasi basmiyor ozaman o dediklerinide bilmiyorlar bi senin basiyor tebrikler

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:18 ----------





niye artniyetle yaklaştığınızı anlamadım açıkçası. ben video üzerinden konuştum ve sizin videoyu izlemediğiniz aşikar. eğer izlerseniz göreceksiniz ki hataların çoğu(bakın çoğu diyorum hepsi değil) motosiklet sürücülerinden kaynaklanıyor. burada bir genelleme yapmış isem - ki bu video üzerinden yola çıkıp bütün motosiklet sürücülerini genellemedim, genellemem de- o da yineliyorum videonun içeriğine yöneliktir. nitekim 3.42deki aralardan geçen sürücünün 80km/s üzeri hızla gitmesi akıl işi değil. ilk önce videoyu izleyin ondan sonra sert çıkışın bari.

ve yorumumdan motosiklet sürücülerine sürekli onlar hatalı, kafası çalışmıyor anlamını nasıl çıkardınız merak ediyorum? dediğim gibi art niyetle yaklaşmışsınız.