PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yavaş giderken direksiyon hakimiyeti



oguzhan06
10 Eylül 2014, 12:48
merhabalar
motosiklette yavaşlayınca direksiyonu sabit tutamıyorum hızlı giderken bişey yok sadece yavaşlayınca oluyor mesela kasisten geçerken yavaşlıyorum direksiyon bi sağa bi sola çeviriyorum sabit tutamıyorum nasıl düzeltebilirim bu sorunu anlamadım ve sizlere sormak istedim teşekkürler...

OnurTr
10 Eylül 2014, 13:07
gidona bakma..gidona bakarak bakışını düşürdüğünde denge algını kaybedersin ve ayrıca hız algında değişir...daima ileriye bak vücudun rahat kafan dik olsun..

Serk21
10 Eylül 2014, 13:26
iki seçenek var, ya sen biraz bisiklet sürüp direksiyon hakimiyetini geliştireceksin yada ön tekere 30 psi hava basacaksın =) acaba göbek bilyası mı dağıldı ki? bu arada motor ne? marka model? prfil bilgilerini güncellemeni öneririm, hangi ildesin vs..

oguzhan06
10 Eylül 2014, 13:33
mondial 125 mx grumble ankara gölbaşında oturuyorum

6PaTLaR
10 Eylül 2014, 13:35
Gidonu sıkma: çok nazik tut.
Yavaş gitme antrenmanı yap: yürüme hızında sekiz çiz, ayaklarını koymadan durup kalkmaya çalış vs.

AttilaXtreme
10 Eylül 2014, 14:32
Vites kaç bu esnada 1.viteste mi yaşıyorsun her viteste oluyor mu bu? Veya o anda vites indiriyor musun?

hkn34
10 Eylül 2014, 15:36
gidonu muhtemelen cok sıkı tutuyorsun ellerını rahat bırak bacak larına depoyu kavra ve hafıf sık arkadasların dedıgı gıbı gıdona bakma gıdecegın yola bak ve durana kadarda ayaklarını yere surtme buda dengenı bozar durunca ayagını yere koy ..

mertekina
10 Eylül 2014, 15:56
bence bu soru niye soruldu biliyormusunuz:)
A2 motorsiklet direksiyon sınavındaki platformdan geçmek için olabilirmi :)

oguzhan06
10 Eylül 2014, 16:33
evet küçültürüyorum

Vites kaç bu esnada 1.viteste mi yaşıyorsun her viteste oluyor mu bu? Veya o anda vites indiriyor musun?

Tİme_shİft42
10 Eylül 2014, 17:22
Gaz kolu bir miktar açik giriyorsun kasislere degilmi ?

oguzhan06
10 Eylül 2014, 19:06
Hayir tamamen kapali

Tİme_shİft42
10 Eylül 2014, 20:26
Gaz kolu tamamen kapalı girersen zaten gaz kestigin icin motosikletinin dengesi tamamen bozuluyor amortisörler zaten kapalı birde kasis vuracak gaz kolu kapalı girmen zaten tamamen bir hata :)

Kasise girmeden önce hızını kasise göre düşür bazıları yuksek olur bazıları alçak olur gaz kolun bir miktar açık kalsın o hızı koruyacak kadar açık kalsa yeter gaz kolu açık olsun derken son gaz git anlamaında demek istemedim mesela 30 la kasise gireceksen o hızı koru kompresyon ile degilde gaz açık sekilde devam et kasise girmeden selede ayaklıgın üstüne hafifce ayaga kalkar gibi yap toto seleden tam ayrılmasın gaz kolunu tamamen sakın ama sakın kapatma

Bazı kasisler alçak oluyor duruma göre bazen hızımı düsürmeden kasislerden hırt diye geciyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

Kasise girmeden vitesi kasisin durumuna göre düşür tekrar hızlanacağın zaman düşük vites ve uygun devirde olman çok işine yarayacak

BOZKAPLAN
10 Eylül 2014, 20:30
arkadaşların da dediği gibi...
1. sebep muhtemel küçük yaşlarda bisiklete bizim gibi değil de heves olarak az binmiş olman ( ben 13 - 14 yaşıma kadar üzerinden inmedim )
2. sebep ise o kesin zaten gidonu çok sıkma ve dedikleri gibi tekerin önüne değil gideceğin noktaya bakarak rahat bir biçimde motorunu/bisikletini sürmen :)

ayrıca bu 2 tekerde denge işi tamamen yavaş kullanan adamda belli olur :cat: ve bunun yarışları falan da vardır yavaş gidebilme yarışları bi bak istersen komedidir :thumleft:

İlker41
13 Eylül 2014, 14:30
kasise girmeden önce hızını düşür vites düşür arbadada aynı ikinci vites hızın çok düşerse birinci vites

murad13
13 Eylül 2014, 22:05
Dostum düşük süratte kontrol daha bi maharet istiyor vaktim oldukça izlerim bi göz at bakalım ;)
http://www.youtube.com/watch?v=KFEh59GVMnQ

Proud
13 Eylül 2014, 23:24
Hocam alakasız olacak ama memnmun musun grumble'dan ?