PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kalın Lastik Cbr 125'e ne kazandırır,



Sayfa : [1] 2

freehand10
29 Nisan 2006, 11:25
Dostlarım,
herkese iyi günler diliyorum,
malum cbr 125 lastikler ince,
arka lastiği 100'den 120 ye çıkarmak istiyorum,
bu bana ne kazandırır, ne kaybettirir,

konuyla bilgisi olanlardan yardım rica ederim,
Tamer...

Not: Satıcı değiştirme, performansın düşer,
adamlar zaten motor gücüne göre koymuş lastikleri falan dediler,
ne kadar doğru bilemem..

yardım rica ederim..
bide 135 ytl gibi bir rakam çıkıyor sadece arkası için,
fiyat uygunmudur...? dunlop değil, netceller dı galiba markası, yanlış yazdıysam affınıza sığınırım, sadece fiyat alırken duyduğum bir telefuz,

Ertuğrul_Öz
29 Nisan 2006, 11:28
Yuvarlanma direnci daha yüksek olduğu için

ivmelenmen ve maksimum hızın azalır

Yol tutuşun ve yakıt tüketimin artar

watercolours
29 Nisan 2006, 11:31
uzman değilim ama daha önce tartışılmıştı. akira'nın dediklerini doğrular tarzda konuşmuştu herkes.

serkankiyak
29 Nisan 2006, 12:14
Doğan görünümlü şahinin olur işte..

tigermbz
29 Nisan 2006, 12:27
lastik kalın ama bakalım cantın içine girdimi nasıl duracak. cantını da kalınlaştırman gerekecek büyük ihtimal kalın görünmesi için. ben yaptım ordan biliyorum bişey değişmedi kalınlık olarak ama eski lastik çok kayıyordu (malum çinli) şimdiki çok daha iyi frenlerde.

H@S@N
29 Nisan 2006, 12:31
bende düşünüyorum arka lastiği değiştirmeyi ama ne kadar tutar freehand10 kardeşimizin dediği gibi fiyatlardaysa ömür boyu değiştirmem çok pahalı değilmi bizim minibüse lastik aldım tanesi 100 ytl canavar gibi brıdgestone hem yalnız cbr de ince lastik çok kayıyo vites küçültürken bile gidiyo hemen bi fiyatları bulunduğumuz şehirlerde araştıralım topice yazalım olmazsa isteyen arkadaşlarla beraber toplu alırız

digital
30 Nisan 2006, 03:32
arkadaşlar lastik kalınlaşınca daha iyi yol tutacağından emin misiniz?
lastiği kalınlaştırırsanız tekerlek zemine daha geniş bir alanda temas edecek.
ancak bu defa da motorsikletin ağırlığı daha fazla alana yayılmış olacak.şu halde motorsikletin ağırlığı sabit kaldığı sürece lastiklerin kalınlaştırılmasının bir avantajı yok diye düşünüyorum.(hatalıysam düzeltin)tabi motorsiklete ağırlık vs eklersek bu defa performanstan ödün vermemiz gerekir.hem zaten koskoca honda mühendisleri en uygun lastiği zaten araştırmışlardır.120 lik lastikleri de mutlaka denemişlerdir.demek ki adamlar bunu uygun görmüşler ki böyle yapmışlar.
ben tekerlerin orjinal kalması taraftarıyım.

ylmzzz
30 Nisan 2006, 05:54
Doğan görünümlü şahinin olur işte..

saçma bi yorum. ayrıca gereksiz...



neyse lastik kalınlığını genişletmenin avantajları
viraja daha iyi girersin
yol tutuşu artar
frenaj daha iyi olur, çünkü sürtünme yüzeyi artar
fakat sürtünme yüzeyi arttığı için hızı azalır...

SAVASXXL
30 Nisan 2006, 08:41
netceller değil dostum
metzeller kalite bir markadır hemen hemen o fiyattır
85-90 usd civarındadır ve yakıt tüketimin artması haricinde sadece birazcık yol tutuşun artar okadar yane sözün kısası değmez....

PcKopatGhostRider
30 Nisan 2006, 10:01
arkadaşların dedikleri doğru ama bence son hız ve güçtede pek oynama olmaz.. çünkü bu makinede tek kişi giderken 140 yapıyosan iki kişi ile 125 yapıyosun.. bunların içinde yolcunun ağırlığı+rüzgara karşı gösterdiği direnç fln. bence 140 yapıyosa kalın lastiktede 138 yapar.. performansta öyle göz önünde bulunduracak bir düşüş olmaz yani.. çünkü bende taktırmayı düşünüyorum.. hatta forumdan bir arkadaşta taktırmıştı.. hemde 130luk dunlop.. hatta bana fotolarını yolladı.. bi ara fotorlarıda aktarırım..

mondial110
30 Nisan 2006, 11:06
:cherry: HAKLISINIZ PCKOPAT BEN DE SİZE KATILIYORUM

Haklisinizi Bencede Cbr Ye Kalin Lastik Olur

armagan
30 Nisan 2006, 11:08
honda neyi uygun görmüşse doğrudur bence de. ayrıca motor gayet şirin, ilerde motoru büyütmek daha mantıklı. herhangi bir aksilik olursa honda lastik değişiminden dolayı sorumluluk kabul etmeyip kullanıcı hatası derse ne olur onu da düşünmek lazım.

ustaoglu4840
30 Nisan 2006, 11:26
mrb ben daha acemiyim ama fikir yürütmek istedim çünkü ben cbr 125 in hastasıyım diyebilirim bence honda bunu uygun görmüştür.çünkü motor fabrikadan çıkana kadar milyonlarca testten geçerek bize ulaştığını düşünüyorum.yani şimdi taktırırırsın 1 - 2 hafta hoşuna gider çünkü hız yapıp birden durabilirsin ama ondan sonra pişman olacağını düşünüyorum(hatam varsa düzeltin)ii günler herkese

Sadobey
30 Nisan 2006, 12:05
Hipopotam ve kelebek hikayesi gerçek olur. :queen:

Bence orjinali kalsın.

zeronero
30 Nisan 2006, 13:29
honda en uygun lastiği takmış zaten arkadaşlar bence ince falan da değil. motorla gayet uyumlu. daha önce 130 luk lastik takan biri buraya fotoları koymuştu, benim pek hoşuma gitmedi. ben lastiklerden memnunum. orjinal hali daha güzel motorun

praetorian
30 Nisan 2006, 22:17
pekı kısın kalın lastık daha ıı performans vermıomu?vırajlarda frenlemelerde..

LesPaul
30 Nisan 2006, 22:32
bu konu ne zaman açılsa ben aynı şeyi söylüyorum. isteyen yanlış desin.
bana göre motorun yol tutuşu ve son hızı azalır.
neden derseniz, lastiklerin yere uyguladığı basınç azalır. sürücü ve motorun ağırlığı daha geniş bir alana yayılacağı için birim alan başına düşen kuvvet azalır.
Newton'a göre de böyle: F=P/A
sizin basıncınız(P) sabit, alanı (A) artırdınız. noollduuu?
F küçüldü! (yere uygulanan kuvvet).
isteyen kalın lastik taksın, ben hayatta takmam:)
ayrıca rally leri seyrediyosanız, karlı yolda kullanacakları zaman arabalara incecik lastik takarlar. bizim türk insanı gibi, karda daha iyi tutar diye kalın lastik takmazlar!!!

cezerye
01 Mayıs 2006, 02:11
A4 kagidinin da surtunme yuzeyi fazladir ama cok hafif oldugu icin:D masa tutusu zayiftir :mrgreen: ( hemen abartip dusunurum:D)
digital' e katiliyorum.

bence sadece yakit tuketimin artar. ne ivmelenmeni ne de max hızını etkiler. max hız motor gucuyle ilgili. dumduz yolda birazcik kalin tekerle.. yok canim.. max hız etkilenmemeli.
ayrica.. "F= m. a" ise... kalin teker ince tekerden daha agir olacagina gore, F' in artmasini da bekleyebiliriz ?? F artarsa birim zamanda yapilan is artmaz mi? e bu isi de ya motor, daha fazla enerji ureterek karsilar.
yani burda nereye de vardik?? -himm... soforun agirligi da yakit tuketimini etkileyen bi unsurdur. himm... o halde, kalin teker kullanip 3 kilo verirsen:mrgreen: belki yakit zararini karsilarsin:D
yol tutusu konusu.. e?? yol tutusu artinca hiz artmali yalniz. kostugunuzu dusunun.. kosele mi?,lastik taban mi? hangisi hızlanmanizi ve hızınızı arttirmaniza yardimci? (kontrollu olarak:D)
ya iste..
birsuru parametre var. Bence de Honda' nin muhendisleri bu isin testlerini ince ayrintilara kadar dusunup yapmislardir coktan.

PcKopatGhostRider
01 Mayıs 2006, 02:27
cezerye, işte budur hocam benm anlatmak isteyipte anlatmadığım teknk konuyu arkadaş açık açık yazmış.. helal sanaa... :cat:

Axis
01 Mayıs 2006, 03:21
Bu konuyu daha önce de okumuştum,şimdiki açılan iki topic i de okudum.Ayrıca yaklaşlık 3 aydır 130 luk arka lastik kullanıyorum.Ne performansta,ne frenleme mesafesinde ne de yakıt tüketiminde öyle belirgin bi değişim görmedim.Ufak değişimler oluyor tabii ki ama konuşmaya bile değmez.Görünüşü hoşuna gidiyorsa taktırabilirsin,sana tek tavsiyem;olmuşken de metzeller olsun.


Doğan görünümlü şahinin olur işte..

Bu yorum içinde şunu söyleyeyim;artık Cbr 125 topiği görüp de ukalaca yazılar yazmak moda oldu.Bunları yazanlar topicte kendi yazılarını tekrar tekrar okuyup komplekslerinden kurtulmaya yada egolarını tatmin etmeye mi çalışıyorlar acaba?? :farao:Artık kesin bu saçma hareketleri,motosiklet zevk işidir,bi hobidir ve isteyen istediğini istediği şekilde kullanır.Beğenirsen takdir edersin beğenmezsen yapıcı eleştirilerde bulunursun,ikisini de yapamıyorsan çeneni kapatır geçersin...

cezerye
01 Mayıs 2006, 03:47
Axis dooru sooluo. Sana ne, istedigi motora biner, istedigi ebatta da lastik kullanir. performans sormus, biz de yorum yapioz. nie konuyu saptiriyosun ki kufreder gibi.. dogan gorunumlu bilmemne... sana ne ki..

bi de yok efendim sehir ici kullanmayin 600lük motorlari derler. size ne... ona da deli oluorum. sizin cebinize mi? alalla!!

ylmzzz
01 Mayıs 2006, 05:37
bu konu ne zaman açılsa ben aynı şeyi söylüyorum. isteyen yanlış desin.
bana göre motorun yol tutuşu ve son hızı azalır.
neden derseniz, lastiklerin yere uyguladığı basınç azalır. sürücü ve motorun ağırlığı daha geniş bir alana yayılacağı için birim alan başına düşen kuvvet azalır.
Newton'a göre de böyle: F=P/A
sizin basıncınız(P) sabit, alanı (A) artırdınız. noollduuu?
F küçüldü! (yere uygulanan kuvvet).
isteyen kalın lastik taksın, ben hayatta takmam:)
ayrıca rally leri seyrediyosanız, karlı yolda kullanacakları zaman arabalara incecik lastik takarlar. bizim türk insanı gibi, karda daha iyi tutar diye kalın lastik takmazlar!!!

P=F/A dır o formül. P sabit olursa A artınca F de artar. senin tezin yanlış sanki. basınç sabit alınmaz zaten. sabit olan F yani kuvvetdir. ağırlıktan dolayı kuvvet oluşur zaten bu da sabittir. alana göre de P değişir

basıncın tanımı da birim alana düşen kuvvettir zaten.

cbr-mali
01 Mayıs 2006, 09:14
arkadaşlar ben yolda giderken taktırmış arka tekerleğini bütyütmüş bir cbr-125 gördüm ne yalan söyleyeyim makine bir başka güzel görünüyordu benim süratim 110 km/h iken o da aynı hızla gidiyordu.Durdurup konuşmak istedim ama anlamadı herhalde.Ben de arka lastiği büyüteceğim ama ön lastiğinde ona orantılı büyüyülmesi gerekmezmi?

apachehasan
01 Mayıs 2006, 11:44
Arkadaşlar Lastiğin yere basan yüzeyi büyüdükçe kaygan zeminlerdeki tutunma zorlaşır. Ve asfalttaki hatalar size daha fazla yansır. Dar lastikte bunları hissetmeniz azalır. (cm2 ye düşen basınç azalacağından). Ama birde gerçek var. Motosiklet merakının aynı zamanda bir görüntü zevki olduğunu dikkate alarak ta bakarsak olaya o lastiği genişletmeden o motosiklete de binilmez. Metzeller gayet kaliteli bir marka. Bence arka maşa nın aralığını ölcüp lastikle maşa aralığında ufak hataları tolere edebilecek mesafe kalıyor ise o lastiği biraz genişletmek göze hitap açısından şart. Ancak bence arka lastiği değiştirdiğinde ön lastiğide aynı markanın aynı deseni ile değiştirmelisin. İkisininde aynı zeminde tepkileri aynı olmalı. Görünümüde bozmamalısın. Düşün bir yere motosikleti çektin. km 5000 de. Ön arka lastikler farklı desende. Ben olsam iki şey düşünürüm. 1- Motosikletin km saati düşürülmüş. 2 - motosiklet ön veya arkadan lastik değiştirmeyide gerektiren bir kazaya karışmış. Bir takım lastik takman görünümü gayet hoş bir hale getirir derim. İyi sürüşler.

Ertuğrul_Öz
01 Mayıs 2006, 12:12
Hımm.

Mühendisler salakmış anlaşılan. Yarış bisikletlerine daha kalın teker takmalılarmış meğer enayiler:mrgreen:

Formula 1 araçlarınada yolu daha iyi kavrasın diye daha ince teker:P

H@S@N
01 Mayıs 2006, 12:26
valla motorla dolaşırken her türlü fren dir hızdır denedim lastik o kadar sölendiği gibi ince değil :silent: o motor gücüne göre mükemmel seçim tabi görünüm olarak katılıyorum ama onu yaptıktan sonra gövde lastiklerin üstünde biraz ufak durmazmı dengesiz olur ama arka lastiği öne arkayada cbf 250 lastiği çok uygun oluyormuş AVP41 abimiz öle demişti bencede dediği gibi güzel durur (Hem yabancılık çekmez lastikler):queen:

crazy_devil
01 Mayıs 2006, 18:05
Bence (!!!) Cbr125,Honda'nın yüzkarasıdır.Bu görüşü taşıyan bir kaç kişi daha var tabi tanıdığım.Güzel,hoş bir makine;ancak arka teker işi bozuyor.Arka teker değiştiği zaman da (kalınlaştırıldığı zaman) lastiğin sürtünme oranının artmasına oranla motorun hızı düşecek,ve yanakların yere temas oranı ile de manevra-tutuş kabiliyeti az da olsa artacaktır.Ancak ne yaparsak yapalım Cbr125'i;bir Cbf500 haline getiremeyeceğimizi UNUTMAYALIM.Asıl saçmalığı yapanlar mühendisler-honda firmasıdır.Gerçekten güzel motor ancak adı üstünde :SÜPER SPORT.Türkiye yollarında böyle bir motorun kullanılamayacağını düşünerek Türkiye piyasasına sokmamaları lazımdı bu makineyi.
Bir abimizin anlattığına göre ;
(Kısaca)Düz yolda Cbr 125 ile giderken arka frene basıyor;ama motorda durma kıpırtısı bile yok;sonradan farkettiğine göre motor kayıyormuş :P

serkankiyak
01 Mayıs 2006, 18:20
saçma bi yorum. ayrıca gereksiz...



neyse lastik kalınlığını genişletmenin avantajları
viraja daha iyi girersin
yol tutuşu artar
frenaj daha iyi olur, çünkü sürtünme yüzeyi artar
fakat sürtünme yüzeyi arttığı için hızı azalır...

bu fabrika çıkışı orjinal lastikleri takan arkadaşlar belirli matematik sonucunda uygun olduğu için bu ebatta lastik takıyorlar.

yorum için de arif olan anlar diyorum.


Hımm.

Mühendisler salakmış anlaşılan. Yarış bisikletlerine daha kalın teker takmalılarmış meğer enayiler:mrgreen:

Formula 1 araçlarınada yolu daha iyi kavrasın diye daha ince teker:P
::plus1:: ...........................

MoToR
01 Mayıs 2006, 23:45
geniş lastik artı bir ağırlık getirir,onu kullanmak içinde geniş jant lazım o da artı bir ağırlık getirir,örnek verelim:orijinali dakikada 3200 tur dönüyorsa ağırlık arttıkça zorlayacak 3000 tura düşecek 3200 e çıkarmak için gaz verceksin extra yiyecek bla bla bla diye gidiyor ama unutulan bir nokta daha var her geniş lastik yol tutmaz,örnek çin malı motorların lastikleri mesela benim jinlun 250 ninki azdaha kestaneyi çızdırıyordum azıcık yattım motorun gıçın toparlayana kadar akla karayı seçtim.

muritu
04 Mayıs 2006, 03:26
genel olarakarkadaşların da dediği gibi kalın lastik yakıt tüketimini arttırır ve son hızı hızlanmayı düşürür.ancak bu çok büyük rakamlarda oynama yapmaz. biraz daha yavaş gidersin olur biter tabii çok kalın laztikten bahsetmiyoruz. bi boy büyümesi yeterli. ancak buradaki asıl sorun zaten daha ince olan ön lastiğin çok sırıtacak olmasıdır. 2 lastiğin de değişmesini jantları desteklemeyebilir.desteklesede bu seferde ağırlık ve sürtünme değişimleri daha fazla olacaktır. ben bu forumlada ençok cbr ın nasıl daha hızlı olacağına dair yazılar okudum. yakında daha hızlı olsun diye daha ince lastik taksak diyen çıkarsa şaşırmicamm şimdiden sölimmmmmm mii söleeeee:)

ylmzzz
04 Mayıs 2006, 04:30
Hımm.

Mühendisler salakmış anlaşılan. Yarış bisikletlerine daha kalın teker takmalılarmış meğer enayiler:mrgreen:

Formula 1 araçlarınada yolu daha iyi kavrasın diye daha ince teker:P

bisikletler virajlarda kayacak hızlara ulaşmıyorlar. motorla bisiklet kıyaslanamaz aslında. ince lastik hızı artırır tabi ama güvenli değil virajlarda lastiklerin yanakları dar olduğu için. cbr600rr a neden ince teker takmıyorlar peki. çünkü motor güçlü lastik ebatı kalın olunca etkilenmiyor. kalın lastik her zaman daha güvenlidir. hızlı demiyorum güvenli... fakat hızlı ve güvenli olması için cbr125 in biraz daha güçlü olması lazım. drag arabaları da kalın lastikli mesela.
yarış bisikleti ince lastikli, yarış motorları kalın lastikli...
şimdi hangisiyle kıyaslamak doğru.

bence cbr125 e kalın lastik iyi olur hızı 5 km/h değerlerinde düşer ama hem güvenlik hem de görünüş açısından daha iyi olur.

110ft gibi motorlar da ince lastik çünkü motor kalın lastiğin oluşturduğu kalkış anındaki sürtünmeyi kaldıramıyor.

cutluck
14 Mayıs 2006, 18:56
Enteresan... Motogp'deki 125 cclerin lastiklerine dikkat eden var mı, hiç?

kimi
14 Mayıs 2006, 19:59
cbr 125 e kalın lastik onun motora benzemesini sağlar.

kurt_kapani_mos
14 Mayıs 2006, 20:14
takmanın bir çok faydası olur ama bu fiyata değer mi bilmem... ama bende de cbr 125 olsaydı ben de düşünürdüm çünkü gerçekten arka frenin performansı çok düşük...

MrCool
14 Mayıs 2006, 20:18
Tekerlek büyütüldüğünde son hız değişmez ama ivmelenme azalır. Açısal momentumdan dolayı. Üniversiteden mezun olalı 13 sene oldu ama aklımda kalanlardan yaptığım yorumum bu.

bur-k@
14 Mayıs 2006, 20:20
yeter artık bu cbr125 benm hayalimdeydi ama forumda amma cok tartışılıp çizildi bence orjinal en iyisidir..

spy_arts
22 Şubat 2008, 18:14
bence yol tutusu virajlardaki hakimiyet..gayet iyi olur ama tabiki hız beklememk lazım...şöyle diyelim bana daha iyi hak verceksiniz yazın spor ayakkabı giyip koşarız..gayet te rahat olur ama kış gelir bot giyeriz ama ayaklarımızda bot varken koşmayı deniyelim isterseniz e olcak :d:cherry:

Burhansefa
22 Şubat 2008, 18:23
bende bişi ekliyeyim yol tutuşu arttığı için motoru tekere kaldırmak daha kolay olur pati çekmek daha zor olur

Ö.Z.€.R
22 Şubat 2008, 19:13
bence yol tutusu virajlardaki hakimiyet..gayet iyi olur ama tabiki hız beklememk lazım...şöyle diyelim bana daha iyi hak verceksiniz yazın spor ayakkabı giyip koşarız..gayet te rahat olur ama kış gelir bot giyeriz ama ayaklarımızda bot varken koşmayı deniyelim isterseniz e olcak :d:cherry:

Hort olacak :bounce:

srhtsglm
22 Şubat 2008, 19:18
fabrikadan nasıl çıkmışsa öyle kalmalı derim ben.yoksa iş değil kalın lastik takmak etmek.kimseye değil mühendislere güvenin.herkes işini yapsın!!kimi yol tutuşu,kimi virajlarda hakimiyet,kimi frenaj,kimi bilmem ne vs vs vs diyor.herkes prof olmuş vay be!orjinale sadık kalın motorun kapasitesi belli.zaten incecik alet tekerleği kalın olsa ne olur yapmayın arkadaşlar!

megadeth
22 Şubat 2008, 19:36
kalın lastiğin sana kazandıracağı yalnızca görüntü olur kaybettirecekleri ise bol bol benzin motorunun daha erken yıpranması kalın lastik için ona uygun cant bulman lazım oda ayrı masraf bu kalın lastiğin uzun süre kullanırsan daha erken arıza malum cıbırların parçalarıda hiç ucuz değil seçim senin..

celıl ybr
22 Şubat 2008, 20:05
hıcbıse kazandırmazz abı motörün orjını bozulur:mrgreen:

kıllıtarkan
23 Şubat 2008, 18:09
hiç birşey kazandırmaz uzmanları o motoru öyle dizayn etmişler gerekli testleri yapmışlar satışa çıkarmışlar bize düşen beğeniyrsak alıp binmek :)

ByPaTr10
24 Şubat 2008, 14:44
bence yol tutusu virajlardaki hakimiyet..gayet iyi olur ama tabiki hız beklememk lazım...şöyle diyelim bana daha iyi hak verceksiniz yazın spor ayakkabı giyip koşarız..gayet te rahat olur ama kış gelir bot giyeriz ama ayaklarımızda bot varken koşmayı deniyelim isterseniz e olcak :d:cherry:


bende bişi ekliyeyim yol tutuşu arttığı için motoru tekere kaldırmak daha kolay olur pati çekmek daha zor olur


Hort olacak :bounce:


fabrikadan nasıl çıkmışsa öyle kalmalı derim ben.yoksa iş değil kalın lastik takmak etmek.kimseye değil mühendislere güvenin.herkes işini yapsın!!kimi yol tutuşu,kimi virajlarda hakimiyet,kimi frenaj,kimi bilmem ne vs vs vs diyor.herkes prof olmuş vay be!orjinale sadık kalın motorun kapasitesi belli.zaten incecik alet tekerleği kalın olsa ne olur yapmayın arkadaşlar!


kalın lastiğin sana kazandıracağı yalnızca görüntü olur kaybettirecekleri ise bol bol benzin motorunun daha erken yıpranması kalın lastik için ona uygun cant bulman lazım oda ayrı masraf bu kalın lastiğin uzun süre kullanırsan daha erken arıza malum cıbırların parçalarıda hiç ucuz değil seçim senin..


hıcbıse kazandırmazz abı motörün orjını bozulur:mrgreen:


hiç birşey kazandırmaz uzmanları o motoru öyle dizayn etmişler gerekli testleri yapmışlar satışa çıkarmışlar bize düşen beğeniyrsak alıp binmek :)

arkadaslar bu konun ne zaman acıldıgına bakopda cevap yazın

ATV_CROSS-ACTION
24 Şubat 2008, 15:05
bence güzel bir görünüm kazandırır motosiklet spor durur yani harika olur ama hızıda etkiler tabiki orjinal lastiği çekişi ile sonradan ki lazstiği çekişi bir olmaz tabiki ama görünüm 10 numara olur haa :)

imacosfx
24 Şubat 2008, 15:14
Adam belki de motoru sattı 1000cc'liğe geçti.. Belki de motor sayfasını kapattı.. Konunun tarihine bi bakın Allah aşkına :)

nirengi74
24 Şubat 2008, 15:44
valla dostum ben 110 taktım o bile 5-10 km hız düşüşü oldu gerisini sen hesapla açıkcası tavsiye etmem
lastik metzeller marka sanırım kalitelidir fiyatıda uygundur
karar senin

ByPaTr10
24 Şubat 2008, 17:45
arkadaslar konunun acılıs tarıhıne bakıpda cevab yazın adam belkı sattı motoru sız hayla yakısır yakısmaz konusundasınız:pr:

ogulcan
24 Şubat 2008, 17:48
bnce bıraz motoru yormaktan baska bı ıse yaramaz

mertka
24 Şubat 2008, 18:27
kaslı bi görünüş avantaj ve dezavantajlarını bılmıorum