PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dereceli Eksantrik ?



Fabre.
14 Şubat 2013, 20:31
Bir arkadaşım ybr sine dereceli eksantrik ve 150 cc piston taktı. Ayrıca üst kapağı kestirdi ve piston üzerinden biraz aldırdı. Bunların motora bi zararı olur mu acaba biliyor musunuz ?


@ Motor 170 e kadar geliyor tek kişi.

htmetin
14 Şubat 2013, 20:36
Üst kapağı taşlatmıştır o :) Ama birden golf gti 2.0 abf motor modifiyesimi diye girdim ama ybr çıktı.

Blackeagletr
14 Şubat 2013, 21:04
Ybr ler genelde cc yükseltmede pek ayar tutmuyor, pek sağlıklı olmaz.

viper17
14 Şubat 2013, 21:08
Sorun yok devam

Mengu16
14 Şubat 2013, 21:08
Bir arkadaşım ybr sine dereceli eksantrik ve 150 cc piston taktı. Ayrıca üst kapağı kestirdi ve piston üzerinden biraz aldırdı. Bunların motora bi zararı olur mu acaba biliyor musunuz ?


@ Motor 170 e kadar geliyor tek kişi.
Arkadaş motoru uzaktan kumandayla kullanıyo heralde :cherry: tek kişi demişsin ama üzerine binse 170 nasıl yapacak.

viper17
14 Şubat 2013, 21:16
Arkadaş motoru uzaktan kumandayla kullanıyo heralde :cherry: tek kişi demişsin ama üzerine binse 170 nasıl yapacak.

Duyanda gt250r yükledi sancak :mrgreen: O motor gerçekten 170 yapıyosa .. :)

adem80
14 Şubat 2013, 21:52
burdada vardı bi ybr ile 170 e çıktığını idda eden arkadaş. Kolu alçıdaydı. Motorun nerde dedim, pert e çıktı dedi :queen:

viper17
14 Şubat 2013, 21:53
burdada vardı bi ybr ile 170 e çıktığını idda eden arkadaş. Kolu alçıdaydı. Motorun nerde dedim, pert e çıktı dedi :queen:

Ybr mi alsak ne :mrgreen:

Fabre.
15 Şubat 2013, 00:10
Antalyada oturan varsa deneyebiliriz şu çok güvendiğiniz hyosung 250 cbr 250 ler ile :)

TATLIHIZ
15 Şubat 2013, 01:02
burdada vardı bi ybr ile 170 e çıktığını idda eden arkadaş. Kolu alçıdaydı. Motorun nerde dedim, pert e çıktı dedi :queen:


Kİngcuneyt :) ti ooo

haojin2005
15 Şubat 2013, 01:04
YBR?170?WTF?

Chronix
15 Şubat 2013, 01:15
Antalyada oturan varsa deneyebiliriz şu çok güvendiğiniz hyosung 250 cbr 250 ler ile :)

adam meydan okudu beyler dağılın :mrgreen:

COQ
15 Şubat 2013, 01:18
Üst kapagi kestirme ve piston üzerinden biraz aldirma mevzusunu ben pek anlayamadim.
Biraz daha açabilirmisin?

BatuhanK
15 Şubat 2013, 01:21
ybr nin göstergesinde 170 var mi? Bütün bu efsanelerin de ybr üstünde dönmesi garip :P aa unutmadan;
www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/83472-cbr-125r-max-hiz-322-km-h.html

tr100a
15 Şubat 2013, 04:08
üst kapak taşlandı diyelim ee pistonuda tepesini bir miktar traşladın bu motor kesinlikle eski orjinal haline geri dönmüş oluyor yani modifiye olmuyor hızıda çekişide değişmez
eğer şanzıman dişli oranlarını değiştirmessen YBR 125 e 200 hp hayabusa motoru tak (ama şanzıman ybr kalıcak ve hayabusa motoru ybr nin çevirdiği devri geçmeyecek) hızı değişmez

amma bilimsel yazdım he

ferdinandd
15 Şubat 2013, 04:16
Freni, zinciri, dişliyi söküp, kafaya uzaylı kafası kask ile YBR üstüne yatıp yokuş aşağa, nur ışığına doğru sallanırsa rahat 170 görür zaten.

Piston, kapak, eksantriğin derecesinin... önemi yok, boşa emek harcanmış :mrgreen:

viper17
15 Şubat 2013, 04:30
Hangi 150cc 170 yapıyor ya :mrgreen: Ybr kendini 2 zamanlı sanıyor sanırım :P

Fabre.
15 Şubat 2013, 12:34
Üst kapagi kestirme ve piston üzerinden biraz aldirma mevzusunu ben pek anlayamadim.
Biraz daha açabilirmisin?

Silindirin bulunduğu gömleğin üst kapağı var bildiğin gibi ? O kapaktan 2 - 3 mm kadar kestiriyorsun böylelikle yanma odası büyüyor ve basınç düşüyor.

acayüp
15 Şubat 2013, 13:22
Silindirin bulunduğu gömleğin üst kapağı var bildiğin gibi ? O kapaktan 2 - 3 mm kadar kestiriyorsun böylelikle yanma odası büyüyor ve basınç düşüyor.

Öyle olunca yanma odası küçülüyor olmasın.
Daha öğrenmen gereken çok şey var ama sadece motora dair değil.

cem_fb
15 Şubat 2013, 13:31
170 i bırak 120 le bile giderken panik fren yapılması gerekirse o küçük motorun tepkisi ne olur çok merak ediyorum, muhtemelen 3. sayfa haberi olur.