PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Pirelli DuraTraction satın aldım. İncelememe buyrunuz !



onuRRtas
01 Ocak 2013, 02:33
Merhabalar.

Araştırmalarımda Pirelli DuraTraction ile ilgili pek güzel bi incelemeye veya bilgiye rastlayamadım. Hikaye böyle başladı.

CBF'im artık lastik istiyordu set olarak. Seçeneklerime baktım. Michelin set 250 civarı idi, Pirelli Mt65 220 230 civarıydı, Pirelli DuraTraction diye yeni piyasaya giren( bildiğim kadarıyla ) bir lastik seti gördüm. 150 lira idi. Hemen siparişi verdim. Mevzubahis lastik budur.

http://images.quebarato.com.br/T440x/par+2+pneus+pirelli+dura+traction+2+75+90+90+aro+1 8+titan+yes+ybr+sundow+canoinhas+sc+brasil__6C0451 _5.jpg

Dişleri görünce bi "acaba?!" demedim değil. Asfalt performansı merak ettiriciydi dişli olmasından dolayı. Araştırmalarım sonucunda Michelin pilot sporty ile kıyaslamada sürekli michelin denildiğini okudum.

Risk almak güzeldir en azından biraz araziye gireriz falan dedim sipariş ettim.

Lastikler 150 liraydı, bir adet lastik kalemi aldım 10 liraya, 15 lira kapıda ödeme + kargo tuttu. Honda'ya taktırmaya 15 tl verdim.

Toplam masrafım 190 TL idi.

Artık masrafın sonucunu görecektik. Üzerindeki lastiklerim Önde Michelin Pilot sporty 90 90 / 18 di önde ve arkada 100 / 90 18 KENda marka bişey vardı.

Michelini özleyeceğimden emin gibiydim açıkçası yağmurda falan pek kaymıyordu o meret.

Servisten çıktım. Sanki motor böyle kilit taşlarında gidiyormuş gibi değilde, kaymak gibi bir asfaltta gidiyor gibiydi. ( marmarisin yolları rezalet kilit taşlarından ve yamalı bohçalı gariban asfaltlardan oluşur) Şaşırdım, düz gidiş mükemmeldi. Pirelli MT65 ve Michelin pilot sporty bana bu hissayatı verememişti. Dakika bir gol birdi dura traction'lar öndeydi !

Üzerinde mum olduğunu bilmeme rağmen ISLAK! ve rezalet kilit taşındaki ani frenaj denemelerim mükemmeldi !

Arka fren gayet tatmin edici idi.

Ön freni denediğimde ise yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. İLK defa CBF'im bana bu kadar güvenli gelmişti. ! :silent:

Resmen mumlu 15 20 km' de olmasına rağmen pilot sporty'e mt65 e nal toplatabilirdi !

Normal yol tutuş ( ani kontralar vs ) gayet güven verici. Sanki lastikler bi pamuğun üzerinde gitmenizi sağlıyor gibi !

Henüz lastik rodajını ( 100 - 150 km ) bitiremedim o yüzden viraj deneyemem. Ama dener denemez buraya yazacağım merak etmeyin ! :)

Biraz da resim atayım, iyi seneler millet. :rendeer:

http://s9.postimage.org/oufgyqb4e/2012_12_31_15_49_13.jpg

http://s9.postimage.org/besg9a2mm/2012_12_31_16_15_18.jpg

http://s9.postimage.org/ea5jg56mm/2012_12_31_16_22_17.jpg

TheAzReaL07
01 Ocak 2013, 02:37
bnde kararsız kalmıştım aynen sizin gibi mıchelin ile dura tractıon arasında durayı seçtim 10 numara lastik mıchelın de güzel olduğu kesin ama kullanmadım :) allah kaza bela göstermesin hayırlı uğurlu olsun :D

onuRRtas
01 Ocak 2013, 02:38
bnde kararsız kalmıştım aynen sizin gibi mıchelin ile dura tractıon arasında durayı seçtim 10 numara lastik mıchelın de güzel olduğu kesin ama kullanmadım :) allah kaza bela göstermesin hayırlı uğurlu olsun :D

Ben ikisini de kullandım yağmur performansı bariz daha iyi DuraTraction'un. Yağmurda iyiyse kuruda kötü olacak değil ya ! :)

Benim tek merak ettiğim konu viraj performansı. Viraj yapmayı çok seven bi adamım, o konuda kötü çıkarsa üzülürüm vesselam. :salut:

ümit_150_zc
01 Ocak 2013, 02:42
öncelikle yeni tekeriniz hayırlı olsun düz bassın her daim.
bende bundan önceki motorum drift te pirelli duratıraction kullandım.10 bin km kullandım ve hala dişler yarıya kadar inmemişti.ve birkere bile kaymadım.
ben bu lastikleri herkese öneriyorum lastikler çok güzel yol tutuş çok iyi.
şuan cbf imde mişlen var aldıgımda vardı alalı 2 ay oldu 2 sefer kaydım..
bundan sonraki tekerim pirelli olacak insallah.
bende boyamıştım yazıları çok şık duruyor.
http://f1301.hizliresim.com/15/1/hj7y5.jpg

TheAzReaL07
01 Ocak 2013, 02:44
yaklaşık 2 3 aydır kullanıyorum kuru zeminde 1 kere viraja girerken kaya yazdım onda da lastiğe hak vermemek elde değil resmen yol yok viraj aldığım yerde asfaltın üstünde bi sürü mıcır da olunca haliyle hafif kaydı ama toparladım :D

onuRRtas
01 Ocak 2013, 02:48
yaklaşık 2 3 aydır kullanıyorum kuru zeminde 1 kere viraja girerken kaya yazdım onda da lastiğe hak vermemek elde değil resmen yol yok viraj aldığım yerde asfaltın üstünde bi sürü mıcır da olunca haliyle hafif kaydı ama toparladım :D

Her motor kayar hocam, önemli olan lastiğin minimuma indirgemesi, virajlarda sıkıntı yaşamyacağımı söylemen içimi rahatlattı, al sana bi demet çiçek :rendeer: :P


öncelikle yeni tekeriniz hayırlı olsun düz bassın her daim.
bende bundan önceki motorum drift te pirelli duratıraction kullandım.10 bin km kullandım ve hala dişler yarıya kadar inmemişti.ve birkere bile kaymadım.
ben bu lastikleri herkese öneriyorum lastikler çok güzel yol tutuş çok iyi.
şuan cbf imde mişlen var aldıgımda vardı alalı 2 ay oldu 2 sefer kaydım..
bundan sonraki tekerim pirelli olacak insallah.
bende boyamıştım yazıları çok şık duruyor.
http://f1301.hizliresim.com/15/1/hj7y5.jpg

CBF'in bu kadar değişeceğini hayal etmemiştim cidden hocam. :)

Lastikler hem görüntü olarak çok iyi, halen mumlu olmasına rağmen frenaj mükemmel. Yakında enduro'ya da çıkarım. Verin elinizi dağlaaaar :queen:

Not: yazılara bende bayıldım, Pirelli yazısı falan değişmiş daha şekil olmuş başarılı cidden. :)

ferdinandd
01 Ocak 2013, 02:53
Motor kilit taşlarında gidiyormuş gibi değilde, kaymak gibi bir asfaltta gidiyor gibiydi. ( marmarisin yolları rezalet ) Şaşırdım Michelin pilot sporty bana bu hissayatı verememişti.


Ben ikisini de kullandım yağmur performansı bariz daha iyi DuraTraction'un.

Allah allah kafam karıştı şimdi. Normal seyirde Michelinin pürüzsüz akması keyfinin eşsiz olduğunu okuyorum heryerden. Michelin ve Metzelerin ıslak zemin performansı ise Dura Tractiona göre açık ara önde dünyadaki tüm testlerde :silent:
Dura T. gayet güzel bi lastik olduğunu biliyorum ama Michelinden sonra böylesine bi his yaratacağını hiç düşünmezdim. Desenli olması gayet güzel duruyor bu arada :cat: Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun :rendeer:

Paylaşım için teşekkürler :)

onuRRtas
01 Ocak 2013, 02:54
Allah allah kafam karıştı şimdi. Normal seyirde Michelinin pürüzsüz akması keyfinin eşsiz olduğunu okuyorum heryerden. Michelin ve Metzelerin ıslak zemin performansı ise Dura Tractiona göre açık ara önde dünyadaki tüm testlerde :silent:
Dura T. gayet güzel bi lastik olduğunu biliyorum ama Michelinden sonra böylesine bi his yaratacağını hiç düşünmezdim. Desenli olması gayet güzel duruyor bu arada :cat: Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun :rendeer:

Paylaşım için teşekkürler :)

Tamamen tarafsız ve kendi görüşümce konuştum, evet mantıken michelin daha iyi olmalı.

Ama bu DuraT.'ler hakkaten sürdüğümü hissettirdi yalan olmasın yani... :))

Uğur
01 Ocak 2013, 02:57
Lastikleriniz hayırlı olsun.

Almak isteyenler için güzel bir değerlendirme olmuş,emeğinize sağlık.

onuRRtas
01 Ocak 2013, 02:58
Lastikleriniz hayırlı olsun.

Almak isteyenler için güzel bir değerlendirme olmuş,emeğinize sağlık.

Çok teşekkür ederim :rendeer:

ümit_150_zc
01 Ocak 2013, 03:01
<a href="http://hizliresimyukle.com/showpic-403059/fotoğraf0342.jpg">Resime Bak</a>

onuRRtas
01 Ocak 2013, 03:02
http://hizliresimyukle.com/view-pic-img.html?img=403059&w=720


<a rel="nofollow" href="http://hizliresimyukle.com/showpic-403059/fotoğraf0342.jpg">Resime Bak</a>

Halletim hocam ben. :rendeer:

ümit_150_zc
01 Ocak 2013, 03:03
nen bi resim yükleyemedik netse:)
http://hizliresimyukle.com/showpic-403059/fotoğraf0342.jpg

onuRRtas
01 Ocak 2013, 03:04
nen bi resim yükleyemedik netse:)
http://hizliresimyukle.com/showpic-403059/fotoğraf0342.jpg

Olur arada öyle şeyler hocam. :P

ümit_150_zc
01 Ocak 2013, 03:05
http://hizliresimyukle.com/view-pic-img.html?img=403059&w=720



Halletim hocam ben. :rendeer:
eyvallah ellerin dert görmesin :))

onuRRtas
01 Ocak 2013, 03:06
eyvallah ellerin dert görmesin :))

Benim jant'ta siyah olaydı iyiydi :))))))

ümit_150_zc
01 Ocak 2013, 03:08
ya bide bu cbf lerin çogu kafa koruma demiri ön camurluga deyiyo
tek kşşi binince sorun..
yokta artçılıda hafif degiyo
bunun bi çözümü varmı

onuRRtas
01 Ocak 2013, 03:09
ya bide bu cbf lerin çogu kafa koruma demiri ön camurluga deyiyo
tek kşşi binince sorun..
yokta artçılıda hafif degiyo
bunun bi çözümü varmı

Koruma demirini hafifçe yukarı doğru yamultun, farın hizasına denk gelsin.

Yine yapıyorsa amortisörlerinizde sorun var yağı eskimiş veya yağ keçeleri patlamış yağı eksiltmiş olabilir. :)

ümit_150_zc
01 Ocak 2013, 03:12
http://img429.yukle.tc/images/4548Fotograf0439.jpg

onuRRtas
01 Ocak 2013, 03:14
Koruma demirini tutup yukarı doğru çekeceksiniz. Gördüğüm kadarıyla sizinkinde pay var, püf noktalardan birisi de üst koruma demirinin ortasındaki bağlantı yeri ( şasiden alınan koruma demiriyle buluşan) alttaki civatanın ve somunun büyük olmaması yoksa yine sürtüyor.

ümit_150_zc
01 Ocak 2013, 03:19
hocam öle bi dokunuyoki çok deil.
tırnak ucu kadar ...
oda iki kişi binince ..bende degmşo ama arkadaş hırçın kullanıyo onda degiyo..çukura sertçe giriyo.

onuRRtas
01 Ocak 2013, 03:21
Biraz normal denebilir o zaman. Biraz yukarı doğru kaldırırsanız o sorunu da çözersiniz. :)

adem80
01 Ocak 2013, 04:35
bu lastikten kullanıyorum. Dağda bayırda asfaltta yol tutuşu çok güzel :cat:

Tolme
01 Ocak 2013, 05:06
bilmeyen arkadaşlar için hatırlatayım pirelli metzeller ile aynı fabrikada üretilmekte ,lastiklerin büyük ihtimal made in brazil :) pirelli brezilyadaki metzeller ile ortak olmuş hatta metzeller pirellinin alt markası durumunda,bu yüzden pirelli metzeller lastikler aynı,yalnız şöyle bir durum bazı boy ve modelleri pirelli üretirken bazılarıda metzeller tarafından üretiliyor,lastiğinizin ölçülerini metzeller de bulamazsanız pirelli ye bakmanız yeterli ;)

egelim 43
01 Ocak 2013, 06:06
Çiftini (ön arka) 150 tlyemi aldınız:silent:

Mengu16
01 Ocak 2013, 12:28
Bence Unilli'nin şu lastikleri aynı işi görüyo hem de çifti 100 liraya. Duratraction ön lastik için gereksiz dişli bana göre.
http://www.rialli.com/static/images/productimage-picture-275-18-un7109-tl-dis-lastik46666_t_w300_h200.jpghttp://www.rialli.com/static/images/productimage-picture-90-90-18-un-7301-tubeless-dis-lastik68299_t_w300_h200.jpg

Halil Karamanoğlu
01 Ocak 2013, 14:05
arkadaşlar bu lastikleri nette hangi siteden temin edebilirim güvenli bi site olsun :)

İLYAS41
01 Ocak 2013, 14:50
arkadaşlar bu lastikleri nette hangi siteden temin edebilirim güvenli bi site olsun :)
anesmotor dan temin edebilirsin.
http://www.motosiklet.net/forum/anes-motor/73327-metzeler-ve-pirelli-lastiklerinde-mt-uyelerine-%2510-indirim-38.html

onuRRtas
01 Ocak 2013, 14:55
Bence Unilli'nin şu lastikleri aynı işi görüyo hem de çifti 100 liraya. Duratraction ön lastik için gereksiz dişli bana göre.
http://www.rialli.com/static/images/productimage-picture-275-18-un7109-tl-dis-lastik46666_t_w300_h200.jpghttp://www.rialli.com/static/images/productimage-picture-90-90-18-un-7301-tubeless-dis-lastik68299_t_w300_h200.jpg

yani görmeli de :) Pirelli boşuna üretiyo bunun hamuru diş dizaynı uzun ömür muhabbeti falan hiç üzerinde düşünmeye gerek olmayan şeyler, önde mobilet lastiği çok daha güvenli olmalı hocam :))))))


bilmeyen arkadaşlar için hatırlatayım pirelli metzeller ile aynı fabrikada üretilmekte ,lastiklerin büyük ihtimal made in brazil :) pirelli brezilyadaki metzeller ile ortak olmuş hatta metzeller pirellinin alt markası durumunda,bu yüzden pirelli metzeller lastikler aynı,yalnız şöyle bir durum bazı boy ve modelleri pirelli üretirken bazılarıda metzeller tarafından üretiliyor,lastiğinizin ölçülerini metzeller de bulamazsanız pirelli ye bakmanız yeterli ;)

Sem Camara yazıyor lastiklerin üzerinde dediğiniz gibi bu lastikler Brezilya üretimi ve hamur ne sert ne yumuşak tam ayarını tutmuş :)

Not: Satın aldığım firmayı özel mesaj atarsanız söylerim reklam yapmış gibi olmak istemiyorum.

psyche
01 Ocak 2013, 15:33
Merhaba,inceleme için elinize sağlık fakat etkileri ziyadesiyle psikolojik sanırım çünkü mukayese ederken mt 65 için solda sıfır demişsiniz hatta michelinden dahi iyi demişsiniz burası biraz abartılı olmuş mt65 asfaltta özellikle virajda daha performanslı viraja girmeyi yada limitlerini biliyorsanız,bizzat denedim onun dışında yağmurda mt65 güven vermiyor ama dura traction bir nebze daha iyidir tabi denemediğim içi yağmurda yorum yapamıyorum ama her ne olursa olsun kesinlikle michelinden iyi değil,kullandığınız mukayese ettiğiniz mt 65 yada michelin son demlerinde olabilir.

Tekrar hayırlı olsun commuterlerin hepsinin lastik değişimi şart.

designserhat
01 Ocak 2013, 16:08
Bende de arkada pirelli ön de de ırc var.Bende michelin alcaktım kuryelerle konuştum ve pirelli al biz memnunuz dediler pirelli aldım ama serviste ön ün pirelli si yoktu mecburen ırc aldım gene pirelli gibi aynı desenli aldım Şimdi merak ettiğim sürüşte artı yad a eksisi var mıdır bilmiyorum

haojin2005
01 Ocak 2013, 16:56
Hocam hayırlı olsun.Lastiklerin sertliği nasıl?Ben de alabilirim de benim motora.Fiyatı da iyi.

satoyama
01 Ocak 2013, 17:07
hayırlı uğurlu olsun :cat:

vallahi insanı imrendiyorsunuz.. motorlarına hem ucuz hem kaliteli hemde kolayca istediğini lastiği bulabiliyorsunuz.

michalen piot kadar yüksek sürat e uygun olmasada bence cbf150 şehir içi ve bozuk yollar için daha mantıklı bir lastik olmuş.

benim scooter da da şu anda pirelli sport deamon var, memnun muyum değilmiyim ortadayım işte.

ero__
01 Ocak 2013, 18:01
Karşılaştırmayı yaparken michelin'lerin bitik olduğunu da göz önüne aldınız umarım.

onuRRtas
01 Ocak 2013, 23:34
Karşılaştırmayı yaparken michelin'lerin bitik olduğunu da göz önüne aldınız umarım.

Michelinlerin durumu iyiyken de kullandım. Şuandaki güveni bana veremediler, bilemiyorum.

Lastiklerin sertlik durumu orta arkadaşlar ne sert ne yumuşak tam ortasında.

Bugün Enduro'ya çıktık.

Resimler burdadır, ıslak arazide hatta su içinde bile geçer not aldı lastikler :)

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/111173-marmaris-daglarinda-minik-bir-enduro-seruveni.html#post2897968

cbfeses
04 Ocak 2014, 21:16
Benimde CBF 150 im var.Çok kararsız kalmıştım.Mıchelin ile pirelli arasında durmadan araştıyordum.Bu sohbet düşündürmeme son verdi.

Sayenizde pırelliye karar verdim teşekkür ederim güzel bir konu olmuş :)

ArdiaroS
04 Ocak 2014, 23:06
Acaba dunlop lastik kullanan var mı? Varsa yorumlayabilir mi?

Bilalancer
05 Ocak 2014, 00:28
Merhabalar öncelikle yeni lastikleriniz hayırlı uğurlu olsun.

Ben bu Pirelli lastiklerden kullanmadım ancak sırasıyla Duro, Michelin Pilot Sport, Michelin Pilot Street kullandım.

Şimdi burada bir parantez açıp lastik konusunda genel görüşlerimi söylemek istiyorum: Efendim lastiğe o kadar para verilir mi? Pahalı, ne gerek var? vs vs şeyler görüyorum. Kardeşim sen bu aletin üzerinde canını taşıyorsun tabi ki vereceksin. Veremiyorsan çıkmayacaksın bunun üzerine. Normal yol koşullarında üzerinde tahta olsa yine gidersin lastiğin önemi acil bir durum karşısında ortaya çıkar… Neyse…

Bir diğer önemli konuda arka lastiği alıp ön lastiği almamak ya da tam tersi… Kardeşim o iki lastiğinde aynı desene sahip olması gerekir ki görevini tam yapsın. O ön lastiği değiştirmeyen arkadaşlara bir sorum var: Motosiklet lastiği kaydığı zaman arkasını mı toparlamak daha kolay yoksa önünü mü? Hepimiz arka taraf kayınca toparlayabiliyoruz hatta bazen zevk için biz bile yapabiliyoruz değil mi? O ön taraf kaysında bak neler oluyor. …


İlk CBF150imde orjinal lastikleri olan Duro marka lastik vardı. Frenlemede, virajlarda ve ıslak zeminde güven vermediği için Michelin Pilot Sport aldım. Pilot Sport kesinlikle virajlar için yapılmış harika bir lastikti. Ancak kesinlikle tamamen asfaltta kullanılmalı özellikle temiz asfaltta resmen yolu vakumluyor. (CBF in koruma demiri yere sürtüyor diye koruma demirini sökmüşlüğüm vardır.)

Sonra YBR125 aldım onda YBRnin çıkış lastikleri (Sakura mı neydi öyle bişeydi sanırım) vardı ve üzerinde NYLON yazdığı için üzerinde konuşmaya bile gerek yok. Heralde dünyanın en kötü lastiğidir. O sebepten dolayı gittim bir set Michelin Pilot Street Aldım. Şu anda hala onları kullanıyorum ve koruma demiri yine yere sürttüğü için çıkarttım.

Şimdi kıyaslama yapacak olursam :

Duro ve YBRnin orijinal lastikleri kesinlikle güvenli değil özellikle soğuk havalarda hiç ısınmıyor bu yüzden kesinlikle tavsiye etmem. Yine de Duro bir nebze daha önde. Yıldızlama yaparsak Duro 3 SAKURA 1 Yıldız.

Michelin Pilot Sport ve Michelin Pilot Street Kıyaslaması:

(Öncelikle hemen şunu belirteyim bu iki lastiğin seçiminde motosikletinizi hangi zeminde kullanıyorsanız onu dikkate alınız. )

Pilot Sport: Kesinlikle çok kaliteli, çok konforlu ve güvenli bir lastik. Ancak daha çok temiz asfalt kullanımına uygun olup pis, tozlu, kirli şehiriçi asfaltını pek sevmiyor. Yani bu lastik daha çok uzun yol için, şehirlerarası yollardaki temiz asfalt için yapılmış. Böyle yol yapıp iyice ısındıktan sonra frene bastığınızda sanki arkanızdan birisi sizi çekiyormuş gibi kuvvetli yol tutuyor.

Pilot Street: Şehiriçinde, sokaklarda ve kireç taşından yapılmış asfalt yollarımızda kullanıma daha uygun. Kesinlikle Pilot Sport’a göre daha çabuk ısınıyor ve kalitesiz asfaltta daha iyi yol tutuyor. Kullanım konforu ve hissi mükemmel, motosikletini şehiriçinde kullananlar için biçilmiş kaftan.


Arkadaşlar benim kullanıp gördüğüm kadarıyla lastikler hakkındaki izlenimlerim bunlar. İki michelin modelide arazi kullanımına uygun değil çünkü hamurları çok yumuşak neredeyse okul silgileri kadar yumuşaklar bu yüzden çok uzun ömürlü değiller. Yağmurda zemin asfalt olduğu sürece hiç problem yaşamadım. Herkese iyi günler, iyi forumlar.

Saygılarımla.

Tİme_shİft42
05 Ocak 2014, 01:11
Merhabalar öncelikle yeni lastikleriniz hayırlı uğurlu olsun.

Ben bu Pirelli lastiklerden kullanmadım ancak sırasıyla Duro, Michelin Pilot Sport, Michelin Pilot Street kullandım.

Şimdi burada bir parantez açıp lastik konusunda genel görüşlerimi söylemek istiyorum: Efendim lastiğe o kadar para verilir mi? Pahalı, ne gerek var? vs vs şeyler görüyorum. Kardeşim sen bu aletin üzerinde canını taşıyorsun tabi ki vereceksin. Veremiyorsan çıkmayacaksın bunun üzerine. Normal yol koşullarında üzerinde tahta olsa yine gidersin lastiğin önemi acil bir durum karşısında ortaya çıkar… Neyse…

Bir diğer önemli konuda arka lastiği alıp ön lastiği almamak ya da tam tersi… Kardeşim o iki lastiğinde aynı desene sahip olması gerekir ki görevini tam yapsın. O ön lastiği değiştirmeyen arkadaşlara bir sorum var: Motosiklet lastiği kaydığı zaman arkasını mı toparlamak daha kolay yoksa önünü mü? Hepimiz arka taraf kayınca toparlayabiliyoruz hatta bazen zevk için biz bile yapabiliyoruz değil mi? O ön taraf kaysında bak neler oluyor. …


İlk CBF150imde orjinal lastikleri olan Duro marka lastik vardı. Frenlemede, virajlarda ve ıslak zeminde güven vermediği için Michelin Pilot Sport aldım. Pilot Sport kesinlikle virajlar için yapılmış harika bir lastikti. Ancak kesinlikle tamamen asfaltta kullanılmalı özellikle temiz asfaltta resmen yolu vakumluyor. (CBF in koruma demiri yere sürtüyor diye koruma demirini sökmüşlüğüm vardır.)

Sonra YBR125 aldım onda YBRnin çıkış lastikleri (Sakura mı neydi öyle bişeydi sanırım) vardı ve üzerinde NYLON yazdığı için üzerinde konuşmaya bile gerek yok. Heralde dünyanın en kötü lastiğidir. O sebepten dolayı gittim bir set Michelin Pilot Street Aldım. Şu anda hala onları kullanıyorum ve koruma demiri yine yere sürttüğü için çıkarttım.

Şimdi kıyaslama yapacak olursam :

Duro ve YBRnin orijinal lastikleri kesinlikle güvenli değil özellikle soğuk havalarda hiç ısınmıyor bu yüzden kesinlikle tavsiye etmem. Yine de Duro bir nebze daha önde. Yıldızlama yaparsak Duro 3 SAKURA 1 Yıldız.

Michelin Pilot Sport ve Michelin Pilot Street Kıyaslaması:

(Öncelikle hemen şunu belirteyim bu iki lastiğin seçiminde motosikletinizi hangi zeminde kullanıyorsanız onu dikkate alınız. )

Pilot Sport: Kesinlikle çok kaliteli, çok konforlu ve güvenli bir lastik. Ancak daha çok temiz asfalt kullanımına uygun olup pis, tozlu, kirli şehiriçi asfaltını pek sevmiyor. Yani bu lastik daha çok uzun yol için, şehirlerarası yollardaki temiz asfalt için yapılmış. Böyle yol yapıp iyice ısındıktan sonra frene bastığınızda sanki arkanızdan birisi sizi çekiyormuş gibi kuvvetli yol tutuyor.

Pilot Street: Şehiriçinde, sokaklarda ve kireç taşından yapılmış asfalt yollarımızda kullanıma daha uygun. Kesinlikle Pilot Sport’a göre daha çabuk ısınıyor ve kalitesiz asfaltta daha iyi yol tutuyor. Kullanım konforu ve hissi mükemmel, motosikletini şehiriçinde kullananlar için biçilmiş kaftan.


Arkadaşlar benim kullanıp gördüğüm kadarıyla lastikler hakkındaki izlenimlerim bunlar. İki michelin modelide arazi kullanımına uygun değil çünkü hamurları çok yumuşak neredeyse okul silgileri kadar yumuşaklar bu yüzden çok uzun ömürlü değiller. Yağmurda zemin asfalt olduğu sürece hiç problem yaşamadım. Herkese iyi günler, iyi forumlar.

Saygılarımla.

Birebir katılıyorum frenleme konusuna arkadan gizli bir el tutuyormuş gibi oluyor lastikler yola sanki kerkiniyor :queen:

Benim ön Pilot Street Arka Pilot Sporty ikiside araziye uygun değil araziye girerim uçarım kaçarım diyorsan Mişhel alma

Pilot Street daha çabuk ısınıyor doğrudur Pilot Sporty biraz daha geç ısınır Ama ön kaydımı affetmez anında yerdesin Arkanın daha kitleyip kaydığını görmedim daha çok yalpalar yola hemen tutunduğu çok olur lastiklerede fazla güvenmemek lazım kızdırmaya gelmez :pl: Mişhel alacak olursan Pilot Street al