PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Modenas GT 135 detaylı inceleme



Sayfa : [1] 2 3 4 5

altayfun
09 Ekim 2012, 20:18
öncelikle herkese merhaba.
Yazdığım tüm yorumlar kendi düşüncem ve görüşlerimdir.

Yaklaşık 1 aydır yaptığım araştırmalar sonucu gerçi modenas gt 135 için pek türkçe kaynak olmasada bu motorsikleti almaya karar verdim.modenas hızır otomativ bünyesinde türkiyeye dağıtılmaya bu sene başladığı için olsa gerekki çok bayisi bulunmamakta.oturduğum şehir olan ıspartaya en yakın bayi 200 km mesafedeki antalya elmalılı ilçesindeki bayidi.oraya gitmeden önce kafamda araştırma yapsamda sayısız cevabını beklediğim sorular ve kaygılar ile geçen 200km sonunda elmalılıya vardık ve motorsikleti gördük.motorsikleti ilk gördüğümde ne yalan söliyim ben daha büyük birşey bekliyordum resimlerden gördüğüm kadarıyla bana çok ufak geldi.gerekli incelemeleri yaparken gözüme ilk çarpan plastiğindeki kalınlık sağlam olduğunun kanıtı gibiydi.koltuk ve kullanılan malzemelere bakıldığında gerçekten tatmin ediciydi ancak konuları takip edeniniz varsa birde aklımda olan honda wave 110 i yi arkadaşımın ve 800tl nin ısrarıyla :) ona bakıp daha sağlıklı bir karar vermek daha uygun olacaktı.atladık arabaya honda wave için 110km daha yol gittik.honda wave yi ilk gördüğümde büyük bir hayal kırıklığı ve içime sinmeyen bişiler hissettim.mesela plastiği o kadar inceydiki yada kullanılan malzemeler modenasın yanından bile geçmiyordu.sanki bir çin motoruna honda stikerı yapıştırılmış gibiydi.azda olsa satıcıyla konuşmak istesekte burnundan kıl aldırmaz tavırlarla 50 tl bile inmezken kredi kartına komisyondan bahsetmesiyle marka olmak galiba honda tarafından yanlış anlaşılıyor hissi uyandırdı bende.hemen geri elmalılıya dönüp çayımızı kahvemizi tekrardan içerek modenas gt 135 'i almak için gerekli prosedürü tamamlayıp bana en az 3 yıl arkadaşlık edecek motorsikletime kavuşmanın sevinciyle servisin gelmesini bekledik.servis geldi motoru çalışır vaziyete getirdiğinde ilk çalışmasında eksoz sesinin çok hoşuma gittiğini söleyebilirim.sanki 250-300cc lik motorsiklet eksozu gibiydi.

tasarım konusunda gayet başarılı ve safkan bir motorsiklet modenas gt 135

http://d1210.hizliresim.com/12/9/dt8nq.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

bana öyle geliyorki bu motosiklet tasarım konusunda kendi çizgisi olan bir motorsiklet

http://d1210.hizliresim.com/12/9/dt8rn.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

incelememize ön tekerlekten başlayalım : ön teker 17" IRC NB21 lastik 26 cm yuvarlak disk ve çift kaliperli kanpanadan oluşuyor.ön frenin performansı oldukça başarılı ve dengeli duruş sağlıyor.amortisörler bozuk yollarda konforlu bir sürüş sağlıyor

http://d1210.hizliresim.com/12/9/dt914.jpg (http://bit.ly/c25MCx)



arka tekerlekte ise : 17" IRC NB21b lastik 26cm yuvarlak disk ve çift kaliperli kanpanadan oluşuyor.arka amortisörler 3 kademeli olarak ayarlanabilmekte , benimki şuan için orta kamedeme ve bozuk yollarda sarsıntıyı pek hissettirmeden yol alabiliyorsunuz.

http://g1210.hizliresim.com/12/9/dt995.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


koltuğu açtığımızda ise 4lt benzin alan depo , akü ve arka fren hidrolik deposu bizi karşılıyor.ayrıca buji ve yıldız tornavidanın olduğu malzeme kutusuda koltuğun altında.fark ettiyseniz bagaj demiyorum çünkü modenas gt 135 koltuk altına cüzdanınızda çok para varsa o bile sığmayabilir :)

http://g1210.hizliresim.com/12/9/dt9bz.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


direksiyonun hemen altında orta bölgede rolanti ayarı yapmak isterseniz kolay ulaşabileceğiniz karburatör ayar vidası bulunmakta

http://g1210.hizliresim.com/12/9/dt9hr.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


geceleri oldukça estetik gözüken göstergeler gayet okunabilir ve anlaşılır vaziyette dizilmiş.hız saatine ek olarak cup motorlarda pek rastlanmayan devir saatide konmuş.digital tarafta ise benzin göstergesi , vites göstergesi ,odo metre ve tripmetre fonksiyonlarına ek saatte düşünülmüş.


http://g1210.hizliresim.com/12/9/dt9l5.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

yaklaşık 5 yıldır scoter kullanan biri olarak jikle olayını unutmuştumki modenas gt 135 bana bunu tekrar hatırlattı.motor herne hava şartı olursa olsun ilk çalışmada jikle kullanmadan çalışmıyor.aslında çok güzel bişi belkide bilinçli olarak yapılmıştır bilemiyorum ama bu durumun motorun ömrünü uzatacağı aşikar.

http://c1210.hizliresim.com/12/9/dtb53.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


farlar bu boyutta bir motorsiklet için gerçekten çok ama çok başarılı.özellikle ilk gece sürüşümde acaba uzundamı gidiyorum diye uzun kısa düğmesini açıp kapattım :)

http://c1210.hizliresim.com/12/9/dtb7k.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


evet genel olarak motorsikleti tanıttıktan sonra genel düşüncelerimi ve sürüş deneyimlerimi aktarmak istiyorum.şuan için 54km kadar kullandım henüz çok net bişiler demek için çok erken fakat şunu söliyebilirimki motor siklet hertürlü ihtiyacınıza karşılık verebilcek seviyede.
vites geçişleri gayet yumuşak 30km de 2 ye 50 civarı 3 65-70 arası 4 attığınızda rodaj kuralı olan 5-6bin seviyesini geçmemiş oluyoruz.viteslerden geri gelirken 4 ten 3 gibi biraz motoru kastırsada genelde vites geçişleri rahat.
evime giderken özellikle çevre yolundan gitmeyi denedim hani uzun yolda savrulma falan olurmu diye fakat öyle pek bir savrulma görmedim büyük araçlar sizi geçerken sıkıntı yok yani.son hız v.s denemeyedim şuan için.
genel olarak motorsiklet çok kaliteli parasını fazlasıyla hak ediyor.honda wave 110 i ile kıyasladığınızda aradaki 800 tl lik fark size devir saati 20cc 1.5 beygir arka disk ve ciddi bir kaliteli malzeme ve işçilik getiriyor ki buda 800tl fazla vermeye fazlasıyla değer.

YAKIT KONUSUNU HENÜZ 54KM DE OLDUĞUM İÇİN TEST ETME ŞANSIM OLMADI

sormak istediğiniz hertürlü soruya cevap için burdayım.eksik unuttuğum yada dikkat etmediğim bir yön varsa lütfen belirtinki test edeyim veya bakayım size bildireyim.

modenas gt 135 i tüm cub motorsiklet severlere bütçeleri uygunsa , motorsiklet almaya karar verirken lütfen önce bu motosikleti inceleyip sonra almayı düşündüğünüz motosikletlere bakmanızı ve ona göre kıyaslamanızı temmeni ediyorum

http://b1210.hizliresim.com/12/9/dtbpt.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Arda_Karaca
09 Ekim 2012, 20:22
Frenler için kampana demişsiniz fakat frenler disk. Yanlışlık olmuş sanırım. :rendeer:

altayfun
09 Ekim 2012, 20:32
of şimdi fark ettim ama düzeltilemiyor sanırım neyse allahtan resim varda :)

adem80
09 Ekim 2012, 20:37
doğru tespitler üstad. Cub un kralı her zaman modenastır. Klavyene sağlık. :cat:

KSKLİ_ÖMER
09 Ekim 2012, 20:40
hayırlı olsun güle güle kullanın bende araştırdım bir ara ama bütçem yetmediği için pek yanaşamadım.

K_R_A_L
09 Ekim 2012, 20:46
Hayırlı olsun. Wave 110 incelemesi bana faydalı oldu.1 - 2 ay içinde almayı düşünüyordum.

spyarts
09 Ekim 2012, 20:48
Kaliper Fren sistemi desek daha iyi olur :)

altayfun
09 Ekim 2012, 20:49
Hayırlı olsun. Wave 110 incelemesi bana faydalı oldu.1 - 2 ay içinde almayı düşünüyordum.
böyle bir konu açmıştım zaten bende ikisi arasında kalmıştım.umarım yardımcı olmuştur.

Ramazan Can
09 Ekim 2012, 20:52
hayırlı olsun...

K_R_A_L
09 Ekim 2012, 20:52
böyle bir konu açmıştım zaten bende ikisi arasında kalmıştım.umarım yardımcı olmuştur.

1 litre ile 64 km gittiği söyleniyor.Peki gaz yemesi nasıl ?

baysamin
09 Ekim 2012, 20:54
İyimiş gayette güzel yani

altayfun
09 Ekim 2012, 20:54
1 litre ile 64 km gittiği söyleniyor.Peki gaz yemesi nasıl ?

ilk kalkışta biraz yavaş gibi ama sonradan çabuk topluyor

TATLIHIZ
09 Ekim 2012, 20:56
hay saol ya konuyu aktif bırakalımda görelim.. Ybr yi gecermi bu :)

altayfun
09 Ekim 2012, 21:01
hay saol ya konuyu aktif bırakalımda görelim.. Ybr yi gecermi bu :)

forumda antepli bir arkadaş vardı adını çıkaramadım şuan için onunki hariç(145 yaptığını iddaa ediyordu kendi ybr sinin) tüm ybr leri havada yer bu alet 140 km son hız yapıyor.ben rodajda olduğum için en fazla 70 gördüm şuan :)

TATLIHIZ
09 Ekim 2012, 21:05
kinggg mi :) 4 vites deyilmi..

satoyama
09 Ekim 2012, 21:22
hayırlı uğurlu olsun modenas güzel cubtur güle güle binersin.

Zippo's
09 Ekim 2012, 21:38
hay saol ya konuyu aktif bırakalımda görelim.. Ybr yi gecermi bu :)

Ybr bu motorun totosunu izler arkadan anca :)

250-MaCiT
09 Ekim 2012, 21:55
50 km henüz performans açısından birşey söylemek için erken sayılır..Ben 3000 i devirmiş birtanesine bindiğimde oldukça atik ve performanslı geldi,ybr ve cbf den daha iri ve güçlü motor sürüyormuş hissiyatı var..Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler dilerim,darısı benim başıma..

mehmetmumtaz
09 Ekim 2012, 22:08
çok güzel bir motosiklet
Allah herkese beğendiği motosikleti almayı nasip etsin, güzel bir anlatım olmuş , Kazası belasız ve cezasız sürüşler.
not: "çift kaliperli kanpanadan" değilde çift pistonlu kaliper olacak :cat:

altayfun
09 Ekim 2012, 22:10
çok güzel bir motosiklet
Allah herkese beğendiği motosikleti almayı nasip etsin, güzel bir anlatım olmuş , Kazası belasız ve cezasız sürüşler.
not: "çift kaliperli kanpanadan" değilde çift pistonlu kaliper olacak :cat:

aynen kardeşim :) :) :)

luciphere
09 Ekim 2012, 22:38
güzel seçim hayırlı olsun

maxi97
09 Ekim 2012, 22:42
Yakiti çok önemli. Son hız da aynı şekil....

27istanbul27
09 Ekim 2012, 22:45
öncelikle motorunuz hayırlı uğurlu olsun,bir kaçgün önce modenas kalitesinden bahsetmiştim,cbf kullanıcısıyım cbf nin görünümü heybeti ve rahatlılığı ,dizayn şekli , şehir içinde mükemmel,fakat modenas ın kalitesini , aynı kulvarda benzerleriyle mukayese etmek mümkün değil,gt 135 modenası ın plaka ruhsat size maliteti ne kadara mal oldu, çünkü bende niyetliym her an değişebilirim,ayrıca 45 yıllık motor kullanıcısı olarak bir önceki motorum truva 125 cup idi ve çok sağlamdı, 6 yıl kullanıp bir arkadaşıma verdi o biniyor .dün kadıköy bayiine sordum plaka ruhsat hariç 4650 lira dediler, tabi ki gt135 e , birde 90 veya 110 la giderken rüzgarın direksiyon hakimiyetine etkisi oluyormu,

altayfun
09 Ekim 2012, 22:54
öncelikle motorunuz hayırlı uğurlu olsun,bir kaçgün önce modenas kalitesinden bahsetmiştim,cbf kullanıcısıyım cbf nin görünümü heybeti ve rahatlılığı ,dizayn şekli , şehir içinde mükemmel,fakat modenas ın kalitesini , aynı kulvarda benzerleriyle mukayese etmek mümkün değil,gt 135 modenası ın plaka ruhsat size maliteti ne kadara mal oldu, çünkü bende niyetliym her an değişebilirim,ayrıca 45 yıllık motor kullanıcısı olarak bir önceki motorum truva 125 cup idi ve çok sağlamdı, 6 yıl kullanıp bir arkadaşıma verdi o biniyor .dün kadıköy bayiine sordum plaka ruhsat hariç 4650 lira dediler, tabi ki gt135 e , birde 90 veya 110 la giderken rüzgarın direksiyon hakimiyetine etkisi oluyormu,

güzel dileklerin için teşekkür ederim.şuan 54 km de olduğum için 70 i geçmedim.4715 i 12 aya böldürdüm kardeşim.

F54
09 Ekim 2012, 22:55
arkadaşım hayırlı olsun
incelemelerin gayet objektif olmuş eline klavyene sağlık motosikler gerçekten kaliteli malzemeden üretildiği resimlerden belli
bende cub ları çok severim fakat bu kadar parayı cub a vermem açıkçası neden dersen cub ların üretim ve kullanım amacı şehir içi içindir markete bakkala balığa vs gitmek içindir bu benim görüşüm uzun yolda nasıl olur bilemem ama gerçekten yorucu olacağı kesin oturuş pozisyonu itibari ile
ybr cbf ile kıyaslanmayacak yorucu geçer yolculuk
(lütfen hız konusuna girmeyelim konu kapatılıyor sonra)

fat280
09 Ekim 2012, 22:55
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın kazasız belasız test yazısı içinde teşekkür ederiz yararlı olacağı kesin

YÖRÜK
10 Ekim 2012, 00:09
hayırlı olsun,kazasız belasız kullan..

spyarts
11 Ekim 2012, 13:38
dostum motorun alış sebebide o zaten markete pazara alışverişe gitmek...

tr100a
11 Ekim 2012, 14:00
hayırlı olsun güle güle kullan ilk başlarda bende çok istedim alacaktımda ama 100 km gibi hızlarda yan rüzgarlarla olan ilişkisi sebebiyle erteledim çünkü bilgi alabileceğim birileri yoktu şimdi sen varsın rodaj bitince kuvvetli yan rüzgarda 100 km hızla bir ve iki kişi gidişi nasıl uzun yoldaki performansı ve senin yorumun ilerde bende alabilirim

kanmix_x
11 Ekim 2012, 14:22
Kawasaki bayisinden mi sipariş ettirilir bu alet .

htmetin
11 Ekim 2012, 14:58
Süper cup süper inceleme. Allah utandırmasın.

250-MaCiT
11 Ekim 2012, 16:24
Motor gömleği molibden kaplama..Molibden yüksek ısıya sürtünmeye karşı dayanıklı bir madde,bildiğim kadarı ile bazı büyük hacimli racing motorlarda kullanılıyor,bir nevi seramik..Kam milinin temas ettiği yerler özel rulmanlarla bağlanmış,titreşim ve ses açısından avantajlı..Motoru çift yağlama mekanizması(dfls) daha uzun ömürlü olması için..7750 devirde 11hp(beygir) güç üretiyor..Daha başka birçeok özelliklerinden bahsediyor,çok fazla teknik bilgiye sahip olmadığım için yorum getiremedim..

altayfun
11 Ekim 2012, 19:00
hayırlı olsun güle güle kullan ilk başlarda bende çok istedim alacaktımda ama 100 km gibi hızlarda yan rüzgarlarla olan ilişkisi sebebiyle erteledim çünkü bilgi alabileceğim birileri yoktu şimdi sen varsın rodaj bitince kuvvetli yan rüzgarda 100 km hızla bir ve iki kişi gidişi nasıl uzun yoldaki performansı ve senin yorumun ilerde bende alabilirim
en kısa zamanda deneyeceğim ama etkilenceğini sanmıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------


Kawasaki bayisinden mi sipariş ettirilir bu alet .

ben antalya elmalı bayisinden aldım.www.hizirgroup.com.tr adresinden bayilere bakabilirsin kardeşim.cub motorsiklet alacaksan şiddetle öneririm.

bluesman
11 Ekim 2012, 22:08
Tanıtım yazısı için teşekkürler ve hayırlı, uğurlu olsun.
Umarım Modenas'ın kıymetini bilenler çoğalır.. Sizin yazınız da
buna bir vesile olsun inşallah.. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum..

250-MaCiT 12 yıllık Modenas kullanıcısıdır, nokta tespitleri vardır.
Konuya dahil olmasına çok sevindim. Modenas sevenler olarak
dirsek temasında olursak birbirimize faydamız olur diye düşünüyorum.

250-MaCiT
11 Ekim 2012, 22:23
Modenas sevenler olarak
dirsek temasında olursak birbirimize faydamız olur diye düşünüyorum.

Modenas severler..Kanarya severler cemiyeti gibi oldu..:)

EverHarD*
11 Ekim 2012, 22:36
İlk defa duydum böyle bi motoru görünüie göre güzel bişi :)
Innovaya rakip diye biliriz.

Ama uzun yol yapsanız motor sorun çıkartmaz ama sürücü biraz sorun yaşayabilir. Ybr ve CBF'ın rahatlığı söz konusu :)

Hız konusundada bişi demicem herkes istediği kadar basar :)

Hayırlı olsun motorunuz , güle güle binin. Kazasız belasız. Tekeriniz düz bassın tamam :)

bu arada Hondaya o kdr para verceğinize bu karar uygun olmuş :)

altayfun
11 Ekim 2012, 22:38
İlk defa duydum böyle bi motoru görünüie göre güzel bişi :)
Innovaya rakip diye biliriz.

Ama uzun yol yapsanız motor sorun çıkartmaz ama sürücü biraz sorun yaşayabilir. Ybr ve CBF'ın rahatlığı söz konusu :)

Hız konusundada bişi demicem herkes istediği kadar basar :)

Hayırlı olsun motorunuz , güle güle binin. Kazasız belasız. Tekeriniz düz bassın tamam :)

bu arada Hondaya o kdr para verceğinize bu karar uygun olmuş :)

çok teşekkür ediyorum bakalım kullandıkça deneyimlerimi aktarmaya devam edeceğim

Sinan Er
11 Ekim 2012, 22:49
Hayırlı olsun gule gule kullan. Pişman olmayacagından emın olabılırsın. 99 senesinde ilk motorum olarak modenas almıştım kris110 :))) taş gibi motordu hala özlerim. Çok seri ve sağlam bir motordu. 4 literlik deposu ıle 150 km şehir içinde gider( di )uzerınden 13 yıl geçmiş artık daha fazla gitmeli.

altayfun
11 Ekim 2012, 22:51
Hayırlı olsun gule gule kullan. Pişman olmayacagından emın olabılırsın. 99 senesinde ilk motorum olarak modenas almıştım kris110 :))) taş gibi motordu hala özlerim. Çok seri ve sağlam bir motordu. 4 literlik deposu ıle 150 km şehir içinde gider( di )uzerınden 13 yıl geçmiş artık daha fazla gitmeli.

katologta belirtilen 1 lt ile 64 km şuan için :)

altayfun
16 Ekim 2012, 17:27
tekrar merhaba arkadaşlar.
işlerimin yoğunluğundan dolayı 3-4 gündür giremedim foruma.
bugün sabah depoyu tam silme olarak doldurduktan sonra 102 km yol yaptım ve aynı şekilde depoyu silme doldurduğumda pompada 1.6lt 7.82tl yazıyordu.motora ilk benzini koyduğumda km 123 tü.şuan için 225 km de.rodaj döneminde yakıt değeri bu arkadaşlar.

Sinan Er
16 Ekim 2012, 17:33
Katalog değerlerine ulaşmışsın süper

altayfun
16 Ekim 2012, 17:37
bende çok şaşırdım normalde yüksek çıkması lazım azda olsa...

ysn17
16 Ekim 2012, 23:58
hayırlı olsun ıyı gunlerde kullanın.

250-MaCiT
18 Ekim 2012, 23:00
Bugün itibarı ile bende almış bulunuyorum..

altayfun
19 Ekim 2012, 01:25
Bugün itibarı ile bende almış bulunuyorum..

hayırlı olsun çok iyi yapmışsın kazasız belasız.fotoları bekliyoruz :)

satoyama
19 Ekim 2012, 02:13
Motor gömleği molibden kaplama..Molibden yüksek ısıya sürtünmeye karşı dayanıklı bir madde,bildiğim kadarı ile bazı büyük hacimli racing motorlarda kullanılıyor,bir nevi seramik..Kam milinin temas ettiği yerler özel rulmanlarla bağlanmış,titreşim ve ses açısından avantajlı..Motoru çift yağlama mekanizması(dfls) daha uzun ömürlü olması için..7750 devirde 11hp(beygir) güç üretiyor..Daha başka birçeok özelliklerinden bahsediyor,çok fazla teknik bilgiye sahip olmadığım için yorum getiremedim..


işte farkı buradan kaynaklanıyor!!

çirft yağlama sistemi! ve büyük ihtimal yağ pompası var!!

honda innovanın en büyük zaafı buydu, belki bu zaafı ilk hisseden kişide bendim!! (çok garip bir durum)

honda innova125 2003-2009 modelleri muaazam cublardır fakat (karbüratörlü olan) çok sıkıştırarak kullanıldığından 18bin km den sonra 20bin dedinmi yağ eksiltmeye başlar (2 innovada da başıma geldi test ettim denedim)

innova kullanırken ortamama 85km/h hızınızı korur, sıkıştırmadan kullanırsan, evladiyelik makinadır orası başka! ha birde yağ eksilttiğini umursamaz, hatta içinde 1 çay bardağı yağ ile bile kalsa kolay kolay yolda kalmadan gider ama tabi insanın içine sinmiyor işte, duman ata ata gitmek kötü bişey:farao: 1 gram eksilen yağ beni o motordan soğutuyor.


şimdi gelelim innovadaki yağlama zaafına:

innova ile tatlı bayır denilen yada yokuş aşşağı denilen bir yoldan aşağı yönde iniyorsunuz diyelim. motorun çarpmalı yağlaması (krank kolundanki kepçe ve egz. zinciri ile yardımcı yağlama) aşağı eğimli olan motorun cam miline daha kolay yağ basıyor hatta yağ yatık kafaya yani egzantirik ve cam miline kolay çıkıyor. o anda motorda bir rahatlama gaza acayip süper tepki ve performans artışını bariz hissediyorsunuz! bunu yokuş aşşağı değil yokuş bitince düzlükte bir müddet hissediyorsunuz, kısa bir süre sonra tekrar eski halini alıyor. :pale:

yani kısaca innovada silindir ve cam mili tertibarıı yağlama zaafı var hele hele debriyajı ve şanzumanı daha sessiz çalıştırıyor vites geçişleri, sübab sesi azalıyor diye 15w-50 /20w-50 kalın yağ koyarsanız vay o innovanın haline!! (japonlar cublar için 10w-30 ve 5w-30 yağ tavsiye ediyor)

böylelikle motor ömründen bitiriyor gidiyor. bu şekişde bir çok arkadaşım yolda kaldı yolda kalma tehlikesi yaşadı 100 km de 500gr yağ bitirdi neler neler..

amam pompalı basınçlı yağlama varsa modenasta!! ozaman işlem tamamdır..

250-MaCiT
20 Ekim 2012, 00:27
hayırlı olsun çok iyi yapmışsın kazasız belasız.fotoları bekliyoruz :)
Çok sağolun..
Bugün ruhsat plaka gibi işlemlere koşturdum,ancak akşam üzeri 30 km kadar binme şansım oldu,bende rodaja uymak açısından çok fazla zorlamak istemedim makineyi lakin şurası açıkki;çok net olarak belirtmekte fayda var oldukça kuvvetli bir alet..Bu cub da hissettiğim güç akranlarına göre sıra dışı,insana keyif veriyor..Ki daha rodaj aşamasının başında..Tahminim sağlıklı bir şekilde 3000 km yi devirdiğimizde tam randıman almaya başarım gibi...Lastikleri irc olmasına rağmen motorun gücü yanında biraz yetersiz gibi geldi,zira motorun çift disk fren oluşu ve ani gazlama ve vites küçültmelerde hafif lastik toparlaması yapması hem hoş hemde daha güvenilir bir lastik al diyor...Sesi ve çalışırken egzozun 4 metre gerisinde durmak bile egzozdan gelen havanın şiddeti bayağı bir etkileyici..

altayfun
20 Ekim 2012, 00:44
kullanma klavuzuna dikkat ettiysen ilk 500km 4bin deviri geçme diyor :( çok az ama yapcak bişi yok :)

utkan35
20 Ekim 2012, 12:32
öncelikler hayırlı olsun motoru babamın memleketinden almışsın :D

hckc_55
22 Ekim 2012, 23:28
Güle güle kullanmanız,hayırlı uğurlu olması,kazasız belasız sürüş keyfiyle;tekerinizin hep düz basması dileğiyle...Yolunuz açık olsun.Modenas TARTIŞILMAZ her zaman söyledim,çok doğru karar:thumleft: