PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : cb125 e devir saati



Sayfa : 1 [2]

Zippo's
11 Eylül 2012, 01:20
140 ibre var.140 tan Aşa doğru düşüp gidiyor rampa aşa ama. Düzde değil. Düzdeki artçıyla hızım 110-125 arası. Ben virajlı yolda 2005 titanla cbr 250 le 25 km yol gittim çift şerit yol. 20 km peşimden geldi. Sadece rampada ve uzun düzlüklerde geçti beni. Cbr 125 150 kg, cbr 250 175 kg. Hakmı, adaletmi bu? Bu oranlarda bi dengesizlik görmüyomusun?

Herneyse.herkes motorundan memnunsa sorun yok.ben dengesizlik görmüyom,eski kasa gibi bisiklet olacağına böyle olsun.Ki bu haliyle bile eski kasadan seri.Adamlar yapıyo demek ki.

adem80
11 Eylül 2012, 01:28
Herneyse.herkes motorundan memnunsa sorun yok.ben dengesizlik görmüyom,eski kasa gibi bisiklet olacağına böyle olsun.Ki bu haliyle bile eski kasadan seri.Adamlar yapıyo demek ki.
Beğenmediğim tek tarafı fazla kilosu. 6 vites olması bu olayı biraz çözmüş. Mesela rampada 3 e atarsın bağırır, 4 e atarsın çekmez. Cbr da 6 vites var. Ortalama bi vites her zaman bulunur. Kilosu hariç lafım yok zaten. 120 kilolarda olsaydı alırdım belki. Fazladan 30 kg taşımaya gerek yok. Hele benim gibi bide hep artçı alıyosan.

furko2424
11 Eylül 2012, 01:56
bilmiyorum demek cb 125 yi?
vay be siz baya aşmışınız olayı kain filan olmuşsunuz insanın beynini filan okuyorsunuz ..
biz motora binmiyoruz zaten hiç de binmedik .. bisiklete biniyoruz.. ben zaten honda nın bisikletinden bahsediyorum...

bunu söyleyende kanuniye biniyor bak bak bak.neymiş efendim hondanın bisikletiymiş laflara bak.bu arada ybr ile cb arasında 600 değil 700 lira fark var.

MaMi_33
11 Eylül 2012, 11:38
Beğenmediğim tek tarafı fazla kilosu. 6 vites olması bu olayı biraz çözmüş. Mesela rampada 3 e atarsın bağırır, 4 e atarsın çekmez. Cbr da 6 vites var. Ortalama bi vites her zaman bulunur. Kilosu hariç lafım yok zaten. 120 kilolarda olsaydı alırdım belki. Fazladan 30 kg taşımaya gerek yok. Hele benim gibi bide hep artçı alıyosan.Bence ağır olması bi avantaj herzaman agır motorsikletin dengesi yol tutşu daha iyi olur piyasadki çoğu motorsikletten daha iyi cbr nin yol tutuşu.125 lik olmasına rağmen 13 hp olmasıda iyi bi değer bence performansı gayet tatmin edici cbr nin.

Zippo's
11 Eylül 2012, 11:49
Bence ağır olması bi avantaj herzaman agır motorsikletin dengesi yol tutşu daha iyi olur piyasadki çoğu motorsikletten daha iyi cbr nin yol tutuşu.125 lik olmasına rağmen 13 hp olmasıda iyi bi değer bence performansı gayet tatmin edici cbr nin.

Laf anlatma hocam,anlamazlar.13,5 beygir olucak bide 100 kilo olcak.sonra uçucak motor onu istiyolar.herşey hız,yol tutuşu filan hikaye.eski kasa cbr 125 de kullandım,tutmuyo yolu yeni kasa gibi.eski kasa da gerçekten seri,zaten motorlar aynı.hantal dediği motor,eski kasadan 20 kilo ağır ve jant lastik ebatları büyük.ama eski kasadan hızlı.demek ki adamlar yapıyo.atıp tutmakla olmaz bu işler.eski kasada 90 a çıksam lan diyorum yapma kendi kendime.yeni kasada 110-115 hızla gayet stabil gidebiliyorum.

adem80
11 Eylül 2012, 18:41
tartışmaya girmicem. Beğenen alsın, beğenmeyen benim gibi karşıdan baksın.

Tsubasa
11 Eylül 2012, 19:31
bunu söyleyende kanuniye biniyor bak bak bak.neymiş efendim hondanın bisikletiymiş laflara bak.bu arada ybr ile cb arasında 600 değil 700 lira fark var.
dünyadaki en zor şey cahile laf anlatmaktır..
begenen gider alır neden zorunuza gidiyor anlamıyorum eksileri söylemek ..
camur atan yok herkes az cok aynı şeylerden bahsediyor
sadece bu forumda mı dönüyor sanıyorsunuz bu tartışma?
bu arada benim motorumun markası sadece kanuni bora
sadece markası ..
geri kalan aksam ybr nin jianshe fabrikasında üretilen ybr custom in türkiyeye getirilmiş hali
jianshe den ithal anlayacagın salcano wolf s gibi ..
http://www.jianshetrade.com/newproduct/sy.asp js125 6c modeli..
ama siz motosikletin kitabını yazdıgınız için siz herşeyi bilirsiniz biz bişi bilmeyiz..
sundiro hondayı anlatıyoruz yok yalan bilmiyorsunuz kulaktan dolma bilmem ne
evet bitanesiniz siz

luciphere
12 Eylül 2012, 10:19
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/102498-honda-cb-125-e-devir-gostergesi.html

bir başkasıda açmış benzer konuyu asyanın legend versiyonu hondayla birebir aynı.. sanırım benim işimi görür...

MotoGT
12 Eylül 2012, 10:48
Herneyse.herkes motorundan memnunsa sorun yok.ben dengesizlik görmüyom,eski kasa gibi bisiklet olacağına böyle olsun.Ki bu haliyle bile eski kasadan seri.Adamlar yapıyo demek ki.

Cbr125r'nin eski kasasını kullandım. 125lik için inanılmaz seri bir motosiklettir. Bir commuterle karşılaştırmak saçma olur :)

MaMi_33
12 Eylül 2012, 11:25
Cbr125r'nin eski kasasını kullandım. 125lik için inanılmaz seri bir motosiklettir. Bir commuterle karşılaştırmak saçma olur :)Commuterle karşılştrmdıki yeni kasa cbr ile eski kasa cbryi karşlstrdı..

konak1
12 Eylül 2012, 11:47
bence 125-150 cc katagorisinde hondada vitesli motor olarak alınacak bi motor yok. Cb bal gibi çinli. Bas üstüne honda kanatlarını, honda diye sat. :farao:

Adam lafı koymuş:) HONDA her zaman Türkiye'ye 3. sınıf ülke muamelesi yapıyor.Aksini idda eden varsa honda avrupanın satıtığı küçük segment motorlara bir baksın.

MaMi_33
12 Eylül 2012, 12:00
Adam lafı koymuş:) HONDA her zaman Türkiye'ye 3. sınıf ülke muamelesi yapıyor.Aksini idda eden varsa honda avrupanın satıtığı küçük segment motorlara bir baksın.orası öylede sadece honda dgl yamahanın vs çoğunun avrupada çok güzel modelleri var ama gtrmyo.

fat280
12 Eylül 2012, 12:52
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/102498-honda-cb-125-e-devir-gostergesi.html

bir başkasıda açmış benzer konuyu asyanın legend versiyonu hondayla birebir aynı.. sanırım benim işimi görür...

asya legent cb 125 le aynı idi ilk çıktığında sitelerinde ancak baskı mı geldi ne olduysa asya cb çakmasını getirmedi değişik bir tiple geldi o yüzden onun gösterge işi yattı işte yeni asya aslında cb çakma modeli gelseydi alacaktım ama asya getirmemiş

http://www.asyamotor.com.tr/?page=urun-detay&id=73

Korthy
10 Kasım 2012, 17:21
Merhaba,

Bende de CB125e var, ebay'den 10$'a dijital bir devir göstergesi aldım, biraz gecikmeli de olsa devri gösteriyor. Tek bir kablosu var ve buji kablosuna 3 veya 4 defa sarıyorsun, oradan gelen darbeyi sayarak sana devir bilgisi veriyor. Hem ucuz hem de montajı kolay ancak görsellik konusunda birşey beklememek lazım.

http://www.ebay.com/itm/200798801727?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Sadece merak gidermek amaçlı kullanıyorum, hangi devir aralığında kullandığımı görmek bana yetiyor. Uzakdoğudan posta yoluyla geldiğinden 30 günü buluyor elinize ulaşması.

İyi günler

Alper Kaya
10 Kasım 2012, 19:03
140 ibre var.140 tan Aşa doğru düşüp gidiyor rampa aşa ama. Düzde değil. Düzdeki artçıyla hızım 110-125 arası. Ben virajlı yolda 2005 titanla cbr 250 le 25 km yol gittim çift şerit yol. 20 km peşimden geldi. Sadece rampada ve uzun düzlüklerde geçti beni. Cbr 125 150 kg, cbr 250 175 kg. Hakmı, adaletmi bu? Bu oranlarda bi dengesizlik görmüyomusun?cbr250r 175kilomu abicim sana bu bilgileri hangi meyhanede ne içtikten sonra veriyolar ağzı olan yorum yapıyor bilen adamlar susuyor forum giderek tenhalaşıyor hep aynı adamlar aynı yalan yanlış bilgiler bıktım titan titan 1000rr ı tartısıyolar o titan yine mevzuya giriyor bayır aşa 140tan sonra ibre inmeye devam ediyomuş cart curtmuş SANKI ARKADAN ALLAH ITIYOR ALETI MUBAREK

makseli
10 Kasım 2012, 19:16
bence 125-150 cc katagorisinde hondada vitesli motor olarak alınacak bi motor yok. Cb bal gibi çinli. Bas üstüne honda kanatlarını, honda diye sat. :farao:

amanın adem e bak :)

gözlerim yaşardı sayın seyirciler :salut:

Stanbul
21 Mayıs 2014, 00:00
Hadi bakalım sen drifte bin devam et sağdan sağdan tabi yolda kalmazsa :)