Motorumun 4. vitesi git gide ölüyor 1-2-3 çok güzel 30-60-90 yapıyorum o 4. vites bitmek bilmiyor 7-8 bin i geçmiyo motor 4. viteste iken 10 Km falan hız artıyo anca 100 ü buluyo deli gibi bağrınıyo bende 5 e atıp rahatlatıyorum aynı sorunu yaşayan yada çaresini bilen varmıdır ?