Arkadaşlar bugün biraz acelem vardı her zaman ki gibi full koruma giyip yola çıktım. Otobanda olduğum için malum diğer araçlar sıkıştırmasın diye orta şeritte belli bir hızda gidiyorum spor marka bir araç arkama yapışıp kornaya basınca bende elimi kaldırıp sol yoldan gitmesi için işaret yaptım...