Gt 250 r motorum var, bilerek buraya actım, daha cok kişi görür diye.
2008 Model motorum, 4 yıl bayide yatmış, şuanda 2 bin km de. Akü yavaş yavaş bitti galiba, 1600 km ye kadar bi problem yoktu, sonra korna kısık sesle calmaya başladı, şimdi ise az önce marşı zar zor bastı(marş basarken...