Motoru benzin istasyonunda tazdikli su ile yıkadım ve yıkadıktan sonra çalıştı, yalnız boşta iken gaz yemedi daha sonra açıldı ...
1.vitese taktıgımda gaz verdigim gibi stop ediyor :pr: ama boşta gaz yiyiyor ve rolantidede çalışıyor... Sorunu nedir..? Yardımcı olabilirseniz sevinirim...