Öncelikle herkese merhaba. Motosiklet.net ailesine bikaç dakika önce katıldım :) Benim sorum şu olacak. yaklaşık 4 yıllık bir motosiklet kullanıcısıyım 3yıldır aktif bir şekilde Cbf 150 sürüyorum. Bu hafta içerisinde 600'lük bir racing'e geçmeyi düşünüyorum. Sorularım şunlar ;
-Direksiyonum...