İyi akşamlar arkadaşlar, Adım Yahya, forumu uzun zamandır takipteydim. Üye olmak bu güne kısmetmiş.
şöyle bir sorunum var ; yaklaşık 5 ay önce supap sesi duyduğumdan tamirciye gidip supap ayarı yaptırdım. motordan çıkan sesi sorduğumda demirin demire vurduğunu ve o kadar sesin normal olduğunu...