Değerli arkadaşlar mondial 100 mfh marka motosikletim var.Teknik bakımdan biraz amatörüm dün akşam havalar soğuk olduğu için motoru biraz çalıştırayım dedim.Ayak marşı ile çalıştırmak için pedala bastım lakin biraz sertti zor döndü fazla yüklenince sanki çat diye bir ses geldi sonrasında devam...