öncelikle merhaba kardeşlerim abilerim :)
ben Yılmaz İstanbul'dan katılıyorum aranıza , forumu 2 aydır takip ediyorum fakat üyelik işleriyle pek uğraşmıyordum.
şubatta ehliyeti aldıktan sonra motosiklet alacağım ve tam olarak bi MT ci olacağım bende aranıza kabul ederseniz :cherry: