arkadaşlar aranıza yeni katıl 151 s moror var ama çalışmıyor. el marjı sorunlu olduğu için ayak marşını kullanıyorum.şimdi şöle marşa bastığım anda motor çalışıyo ama çık diye bi ses geliyo ve stop ediyo sorun nerde olabilir.tabi bu ses stop etikten sonra geliyo yani motor stop ettimi hemen çık...