Merhaba arkadaşlar
arkadaşlarımın motorsiklet tutkusu banada 30 yaşımdan sonra buluştı...
motorsiklet tecruben 0 diyebilirim.
600lük fazer yamaha yı beyendim. napiyorsun başlangıç için uygun deil dediler.
bende 150 cc cbf honda sipariş verdim.
insallah bu tutku hayırlı olur benim için....
AHMET...