arkadaşlar, 2011 yamaha x max aldım,,motorum 2300 km de..120-130 km den sonra arka jantın sallandığını farkettim..servise göturdum bunun fabrika hatası olduğunu söylediler ama garantiye sokmuyolar böyle bi saçmalık warmı...yeni x max alan arkadaşlarımız warsa bi denesinler aynı sorun warmı..??