Arkadaşlar motorumun hiçbir sıkıntısı yoktur.3000 kmdedir.Fabrikadan ilk çıktığı gibi temizdir çiziği bile yoktur.Rodajı itina ile yapılmıştır.Daha önce 2007 modelini de kullandım.İlk motorum değildir.12 ay daha garantisi bulunmaktadır.Gerçekten motorumun sıfır bir motordan hiç farkı...