YUKİ marka motorsikletim var 125cc çekişten düşük diğer motorlara göre örneğin kanuni bs-125 modelleri gibi...mesela kanuni ile 2 kişi bir yokuşu 3 le çkarken ben yokuşun sonuna doğru 1'inci vitese bile düşüyorum..bunun sebebi ne olabilir.? motorsiklet sağlıklı normalde fakat çekişten şikayetim...