3000km raporu
arkadaslar sh 300i ile 3000 km yi devirdim en begendiğim yanlarını özetlemek istiyorum
1. olarak titreşimsizlik ve sessizlik motordan gereksiz farklı bir ses çıkmıyor,(cızırtı pırıltı vs) tam bir makine sesi var 150 km dede titreşim yok, 10 km dede fakat gazı açtıkca sesinin...