Merhaba Arkadaşlar
Bugün Bir Motosiklet Bayisine Gittik.
Regal Raptor 150 CC Gördüm Ve Hemen Kapıldım...
Peki Nasıl Yapalım Dedik Fiyatını Sorduk,
1 Bin Lira Peşinat Veriyorsunuz Geri Kalan 2400 De 12 Ay, Takside Bölüyoruz
Ay da Sadece 200 Yatiriyorsunuz dedi..
iyi Hoş Benimde Hesabima Geldi 2...