Herkese Merhabalar.
Malum yaz geliyor,havalar düzelmeye başlıyor.Yazı baştan sona motorumla yaşamak istiyorum.
Fakat okadar çok kararsızım ki,hiç bir modelde tam olarak yoğunlaşamıyorum.
Daha önce motosiklet kullandım.Ehliyetım ve full korumam mevcut.
Naked almak istiyorum ama gözüm kawa zxr250...