selam arkadaslar.. bunaltıcı sıcaklar ve yazın sonu gelmesi itibariyle bir deniz gezisi planlamaktayım.. gelemek isteyen arkadaslar olursa 09,08,2009 tarihinde sabah 11,00 da celebihanda bulusup saat 11,30 da yola cıkılacaktır.. guzel bir gezi olacagını dusunuyorum.. ROTA:Gemlik-K.Kumla-B.Kumla...