merhaba,
forumda pek çok kullanıcının mesajlarında türkçeye has karakterler bozuk çıkıyor; ç ş ğ ü gibi. iki farklı tarayıcıyla(google chrome ve internet explorer) denedim yine aynı.mesajları düzgün görüntülenen kullanıcılar bozuk olanları alıntılarsa yazılar düzeliyor ama diğer türlü bozuk...