ya arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza.bir hafta içinde motor alıyorum.alıyorum almasınada napıcamı bilmiyorum.2 el bi motor buldum ama cezası varmıdır?çalıntımıdır?vergileri tammıdır?nasıl üzerime geçiricem? sorularının cvbı bende yok!ilk motorum olucak ve bu tür işlerden anlamam bi yardım...