baslıktan anlasılacagı üzere cin malı bi scooterim var ve 5-6 lt benzin ile 100-120 km yol yapıyorum sehir ici. 150 cc kullandıgım, daha önce honda activa kullanmıstım yine sehir ici 6 lt benzin ile 250 km yol yapıyordu, arada ucurum var. simdi asıl mesele benim icin az yaktırmak, performans...