Shot at 2007-07-19
Shot at 2007-07-19
iyi gunler motosiklet.net üyeleri...ben bu 2 motordan birini almak istiyorum...biliyorum bu motosikletlerin ikisininde tarzı farklı..belki bazıları "önce tarzını seç."diycek ama bu motorların 2 side tarzım..:silent:
ben bastan 600F düşünüyodum..motor...