Merhaba arkadaşlar, 4 mevsim mont olan
http://www.motosella.com/U30,48,a-pro-areotech-tekstil-mont-beyaz-kirmizi-tekstil-montlar-a-pro-aerotech.htm
bu montu almayı düşünüyorum, a-pro ve bu model hakkında bilgisi deneyimi tavsiysi olan var mı?
şöylede bi videosu var...