Merhaba
Motosiklet net teki muhabbetleri bir süredir izliyorum . Galata Gecelerini , Barış ın yaşgününü , İznik in Fethini :P .... Gebzeli geyik tayfasının eksik parçasını tamamlamak için ortama giriş yapıyorum :) :) ..
Motosikletim yok ama naçizane bisikletim var ..
Herkeze Saygılar Sevgiler