merhabalar arkadaşlar öncelikle böyle güzel bir forum oluşturanlara emeği geçenlere teşekkürler.
Yaklaşık 8 ay kadar asker arkadaşın emanet 97 model drag star ını (650CC) kullandıktan sonra (askerliği bitince geri aldı :) ) kendime bütçem dahilinde motana (suzuki türkiye) nın getirdiği
masai...