Arama sonuçlarınız

  1. N

    ya geziye gelicem de

    sitenin acemisi olarak 16/04/06 da şiledeki geziye bende ablamla gelicem , ama nasıl kayıt yaptırıcam, şimdi ablamı ablama sorcam ama ulaşamadım telden. vallahi kayıt yapan arkadaş benide ekleyiver... nonloso_ozlem
Üst