Yorumunuz için tekrardan teşekkürler. Dediklerinizde sonuna kadar haklısınız ancak ufak bir hikayem var. Ben bu motoru aldığımda kendi iş yerim bana maaş ödemesini yapmadı ve hacizlik oldum. Bu makina elden gitmesin diye 2 işte çalıştım. Kendisi benim ilk göz ağrım. Ne zaman marşına bassam tekte...