Arama sonuçlarınız

  1. C

    CBR 125 jikle ve yakıt deposu

    Öncelikle herkese iyi bayramlar. Başlangıç amaçlı 2006 model cbr 125 aldım. Ama hiç bir bilgim yok. Netten öğrendiğim kadarıyla kendimi geliştirmeye çalışıyorum..iki sıkıntım var. Birincisi kullanım kılavuzunda jikle olması gereken yerde jikle yok. Aldığım arkadaşa sordum o da bilmiyor. Kontak...

Yeni mesajlar

Üst