Merhaba değerli motosiklet sevdalıları ve değerli dostlar, herkese hayırlı kazasız belasız keyifli günler dilerim. Bende 100cc.lik kuba marka cup tarzı motosiklet var, kalkışlar da ve vites geçişlerinde alttan tak tuk çat bir ses geliyor ilerlerken ses geçiyor birde 80-90km. süratlara çıkarken...