Arama sonuçlarınız

  1. K

    Başlamak istiyorum ama bir şey dur diyor.

    Merhaba arkadaşlar Yaşım 22 güzel bir işim var allaha şükür iyi de kazanıyorum. Motosiklete ne zaman başlamak istesem içimde bir huzursuzluk oluyor ama gördükçe de içim gidiyor. Motosiklet ehliyetim yok ehliyetimi alıp R125 almayı düşünüyorum ekipman konusuna gelince hiç bir şey eksik etmeyecek...

Yeni mesajlar

Üst