Merhabalar :mrgreen: ,
Foruma yenı kayıt oldum aklıma gelen soruları sormak istedim. :silent:
KUBA Razor-e 100 kullanıcısıyım 1 Ay önce motorumu sıfır aldım.Elden taksitli olarak 3750'ye aldım.Rodajla ilgili videolar izledim,yazılar okudum,forumlarda gezdim,rodajım iyi olmuş...