Merhabalar,
Belki çok bilindik bir konu olacak ama gerçekten moral bozucu. Benim motorum Hyosung GV250 ilk bir kaç km. motor super ve hiç bir yerden ses gelmiyor ancak motor ve zincir ısınınca, özellikle hızlı gaz vermede ve yüksek viteslerde yüklenirken, çok olmayan ama sinir bozucu, daha çok...