merhaba arkadaşlar,
sizlerde de oluyor mu bilmiyorum ama benim sağ elim motor sürerken yaklaşık 40-45 dk sonra uyuşmaya ya da karıncalanmaya başlıyor. sol elimde böyle bir sıkıntı yok (bu arada scoter kullanıyorum) acaba farkında olmadan çok mu sıkıyorum sağ elimi bilemiyorum ?
sizler de böyle...