Cümleten Selamın Aleyküm
Yeme-İçme Sektöründe İş Kurmaya Başlıyorum
Bu Süreçte Şuanlık 3 Motor Almayı Düşünüyorum.Benimde Direk Düşündüğüm Honda Markasıyla Nam Salmış Aktiva s - Spacy Alpha 0 Demeyelim de Ona Yakın Almak İstiyorum.Sizinde Aklınıza Gelen Motorları Söylerseniz Yardımcı...