Arama sonuçlarınız

  1. Bartez

    İlk Motorum ve Masrafları

    Abilerim, ablalarım, kardeşlerim herkese merhaba. Sonunda ilk motorumu almaya çok yaklaştım ancak işin motoru almakla bitmediğini biliyorum bu yüzden masraflar hakkında birkaç sorum olacak.17 yaşında olduğum için ruhsatı babamın üstüne alacağız motoru 1900tl ye alıyorum.2005 bi motor bu motorun...
  2. Bartez

    Bu hastalığı bende kaptım :D Herkese merhaba !

    Öncelikle herkese merhaba, Ankara'dan Batu ben , Bi kaç yıl önce kuzenimin Kawasaki Vulcan'ına binmem ile başladı bu sevda.Daha sonra arkadaşlarıma artçı olarak devam ettirdim bu sevdayı :D Ama 27 Ağustos itibari ile 18 yaşıma giriyorum ve a2 ehliyetimi alıp kendi motorumu almaya karar...

Yeni mesajlar

Üst