Öncelikle Hayırlı pazarlar 1999 doğumluyum şu ehliyet yasası çok canımı sıkıyor. 5 6 ay önceye kadar aklımda cbr 125 almak vardı ta ki zam olana kadar piyasada 2011 model cbr lar 7 8 bin tl ye satılıyor bende bajaj almaya karar verdim ama pulsar 150 ns mi pulsar 150 as mi alsam ikiside güzel ama...