Herkeşlere Merhabaaaaaaaa
Öncelikle tüm site kurucularına, yöneticilerine ve emeği geçen tüm paylaşımcılara ayrı ayrı teşekkür etmeyi kendime görev bilirim :thumleft: (Hakkaten güzel bi düşünceye imza atılmış)
Birazda kendimden bahsetmem gerekirse;
6,5 yaşındayken sahip olduğum ilk...