Arama sonuçlarınız

  1. R

    Sezona Geç Başladık, ama olsun ;)

    Herkeşlere Merhabaaaaaaaa Öncelikle tüm site kurucularına, yöneticilerine ve emeği geçen tüm paylaşımcılara ayrı ayrı teşekkür etmeyi kendime görev bilirim :thumleft: (Hakkaten güzel bi düşünceye imza atılmış) Birazda kendimden bahsetmem gerekirse; 6,5 yaşındayken sahip olduğum ilk...

Yeni mesajlar

Üst