Arama sonuçlarınız

  1. S

    runner st 200 iridyum buji

    Merhaba Motorum kalkışta 1-2 sn kadar boğulur gibi oluyor, çeyrek gaz ile tam gaz arasında bir performans farkı yok diyebilirim. bunun bujinin ateşlemesinin kötü olduğu için olduğunu söylediler. internette NGK iridyum buji ile değişmiş insanlar gördüm. bununla değiştirdiğimde bu fark azalır...

Yeni mesajlar

Üst