Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İnşallah 2 haftaya kadar motorumu alacam;fakat en fazla 1.5 aya kışa hazırlayıp garajıma koymam gerek bu süre içinde iş gereği çok az kullanacam bir sorun olur mu? Tecrübeli motorculardan tavsiye bekliyorum,şimdiden teşekkürler
2013 eylül de Honda cbr 125r almayı ve evimin garajına koymayı düşünüyorum ehliyeti ise motoru aldıktan 2.5 ay sonra alıcam yasal olarak mümkün mü?Bilgisi olan var ise lütfen cevap yazsın