Arama sonuçlarınız

  1. T

    tüm motor sevdalısı arkadaşlara merhaba

    2013 ün yeni bombası, ve muhtemelen KRALI olacak olan Z800 hakkında görüşleriniz nedir? kendisine aşık olmakla beraber, kullanımı konusunda bi fkrim yok.. 250 r dan buna geçmek zor olur mu? son olarak ER6N mi, yoksa Z800 mü? hepinize teşiekkrler, kazasız sürüşler !!!
Üst