2013 ün yeni bombası, ve muhtemelen KRALI olacak olan Z800 hakkında görüşleriniz nedir?
kendisine aşık olmakla beraber, kullanımı konusunda bi fkrim yok..
250 r dan buna geçmek zor olur mu?
son olarak ER6N mi, yoksa Z800 mü? hepinize teşiekkrler, kazasız sürüşler !!!